WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 12:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Žiema ir dujos
StandartinėParašytas: Sau 21 2006, 12:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 19:44
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas
va. Kadangi pirma ziema tokia salta mano XM su sekvencine LPG iranga, isryskejo keletas negerumu. I dujas iranga perjungineja, kai variklis pasyla iki ~55 C. Bet... net tokioje temperaturoje duju yranga nenori graziai dirbti, t.y. apsukos plaukioja, ant laisvu gesta. Problemos dingsta, kai mazdaug variklis prilaiko 75-80 C. Nu jbt..... kazkokia nesamone. Visas tas reikalas vyksta siomis dienomis, t.y. kai temperatura nukrito zemiau -10C.
Klausimas: ar kiti tokios irangos naudotojai susidure su siomis problemomis.

Iranga visa BRC (purkstukai, reduktorius ir t.t.) Statyta Propane.

_________________
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 21 2006, 12:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
pas mane panasiai
iki 60 pasilus perjunge dujas bet traukti nenorejo.
po keliu minuciu viskas susitvarke.

Bet man taip prie -25 buvo nespeja dujos garuot ko gero.
Ta pati iranga pas mane

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 21 2006, 21:52 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
na ką gi, šiandien Kibirux-LPG apturėjo žygį link wilno. pastebėtas keistas efektas: jei mieste whiskas kaip ir OK, tai užmiestyje važiavimas žymiai sunkesnis: traukimas suprastėjęs, optimalu važiuot kažkur 85-90, per šiokią tokią įtampą pasiekus 110 - praktiškai daugiau nesinori kankint awto, nes kriokimas kaip prie 130-140...
laisvos apsukos (normalios 800-900) straksi iki 1100
žiūrėsim, kaip atrodys kuro sąnaudos po tokio žieminio ištvirkavimo...
vienžod, žemos temperatūros aiškiai ne bezdalomobiliams ;-) Ne veltui Norvegijoje/Švedijoje/Suomijoje dujinių degalinių kaip ir nėra...

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 23 2006, 10:18 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
na va, dar vienas indomus efektas su žieminėmis dujomis. šįryt, važiuojant iš garažo į darbą, Kibiruxas bandė awtamatom persijungt "ant dujų". toks nemalonus dvigubas sutrūkčiojimas ir jaučiasi, kad netraukia ar net tuoj užges. permečiau vikriai rankiniu būdu "ant benzo", pavažiavau gal porą šimtų metrų ir tada rankiniu būdu perjungiau "ant dujų". No problem, whiskas OK.
vienžod, kaip buvau, taip ir lieku dujų skeptikas (bent jau kol kas ;-) - vistik papildomi rūpesčiai... :-(

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 23 2006, 11:28 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
sigius rašė:
Kalbi kaip tikras litowcas :) Ar dujos is principo kaltos, kad tu kazkokia netokia iranga isidejai? ;) Vazineju per salcius su dujomis, siandien ir iki Vilniaus nuvaziavau, ir visiskai jokiu problemu. Trauka nesumazejo, negesta ir siaip jokiu mistiniu reiskiniu nepastebejau ;)

xe-xe-xe... šeip kažkas taip ir nesugebėjo zyzelinio ex-maklerio XMo įsisavint, greit atsikratė... ;-) teip kad kiekvienam savo... ;-)
šeštadienį į klubo renginį in wilno ir aš puikiai suvažinėjau be problemų, o dėl traukos sumažėjimo - mini gazą ir traukia, nors ir ne taip smagiai, kaip buvo. kitas dalykas - pilnas awto buvo, tą irgi reikia įvertint, nes kai po miestą vienas kad ir dabar varinėju - no problem - ejna kaip bitė su šiaudu šiknoj, jokio traukos skirtumo kaip ir nesijaučia ;-)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ziema ir SEQ LPG
StandartinėParašytas: Sau 23 2006, 13:57 
Petrucioo rašė:
Klausimas: ar kiti tokios irangos naudotojai susidure su siomis problemomis.

Iranga visa BRC (purkstukai, reduktorius ir t.t.) Statyta Propane.


Pas mane viskas ok, jokios įtakos įrangos darbui šalčiai nepadarė.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 23 2006, 16:20 
Va ka raso dujininku forume:
Kad duju sistema dirbtu normalai reikalingas atitinkamas kuro slegis duju bake.kaip zinome,dujos garoja,ir sudaro svotiska pagalve balione,kuri spaudzia skistaja duju faze link variklio(i reduktoriu).kuo zemesne temperatura,tuo prasciau garuoja dujos(manau,kad tai kalte duju pardaveju,kurie neparuose tinkamo propano
/butano proporcijos,kas leistu uztikrintai garuoti prie minusiniu temperaturu.)
ipurskimio sistemose panauduotas sliegio daviklis,kuris neleidzia varikliui dirbti kai slegis nukrenta iki~ 0,6 bar.
Kas liecia II kartos irangos turetojams,tai sita iranga turi normaliai dirbti,bet prie dideliu kruviu taip pat pastebejome panasiu problemu.aisku i benzina sitokia sistema nepersijungia,taigi varikliai siuo atveju dirba su paliesintu misiniu.(tai nera sveika varikliui!)


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Ziema ir SEQ LPG
StandartinėParašytas: Sau 23 2006, 20:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
Petrucioo rašė:
va. Kadangi pirma ziema tokia salta mano XM su sekvencine LPG iranga, isryskejo keletas negerumu. I dujas iranga perjungineja, kai variklis pasyla iki ~55 C. Bet... net tokioje temperaturoje duju yranga nenori graziai dirbti, t.y. apsukos plaukioja, ant laisvu gesta. Problemos dingsta, kai mazdaug variklis prilaiko 75-80 C. Nu jbt..... kazkokia nesamone. Visas tas reikalas vyksta siomis dienomis, t.y. kai temperatura nukrito zemiau -10C.
Klausimas: ar kiti tokios irangos naudotojai susidure su siomis problemomis.

Iranga visa BRC (purkstukai, reduktorius ir t.t.) Statyta Propane.

JOKLMN... kol jusu ausinimo skystis neisiles- nesyla ir duju reduktorius, kas savo ruoztu neduoda tinkamai garuoti dujom! Jei ryte kai lauke -25 ateje i savo avto ji uzkuret ir uzsukot peciuka ant max.- tai ko jus tadum norit? (ir salone silumos ir lakstyt kaip vasara?) Tas aisq galioja tik tadum, kai reduktorius i sistema pajungtas nuosekliai.Jei lygegreciai- tai manyciau, kad itakos turi, bet ne tokios ziaurios, nors... :roll:

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 23 2006, 23:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 19:44
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas
jei butum viska paskaites tai zinotum apie ka eina kalba... :roll:
kalba eina, kad nors ir pasilus varikliui duju iranga nenori is karto normaliai dirbti. Perjungimas i dujas vyksta automatiskai pasiekus nustatyta temperatura.

_________________
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 24 2006, 10:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Du variantai, arba lauk kol atsils, arba vaziuok i propana tegul pakelia persijungimo temperatura. Pas mano darzine viskas ok, jokiu pasaliniu pozymiu nepastebeta, tik vienu metu zmona sake kad nifiga netraukia, bet uzvedus antra karta visas ok patapo. As itariu duju kokybe....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ziema ir SEQ LPG
StandartinėParašytas: Sau 24 2006, 11:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
Petrucioo rašė:
I dujas iranga perjungineja, kai variklis pasyla iki ~55 C. Bet... net tokioje temperaturoje duju yranga nenori graziai dirbti, t.y. apsukos plaukioja, ant laisvu gesta. Problemos dingsta, kai mazdaug variklis prilaiko 75-80 C.

Nu as tau ir sakau (gal netinkamais zodziais), kad neuztenka tos tavo 55 C kad dujos normaliai ajtu. Daryk ,kad prie 75-80 C persijungtu. Nors pas mane su dujom varo ir varikliui neikaitus (reduktorius italiskas- gal tas ka duoda?)

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 24 2006, 17:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 19:44
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas
tai pas tave duju ipurskimas? Pastebejau dar toki reiksini, kad siandien jau viskas gerai, kai uz lango ~10C.

Problema galetu buti siose vietose:

1) Labai blogas duju garavimas prie -20C ir zemesneje temperaturoje.
Pas mane prie -17C persijungus i dujas problemu nebuvo pastebeta. Dujos piltos UnoX Siaures pr. Kaune.

2) Sistema (purkstukai, multivoztuvas, reduktorius ar fazes filtras) nepritaikyta dirbti normaliai kai isoreje ~ -27C, o variklio temperatura zemesne nei 65-70C.
Pasiekus aukstesne temp. sistema dirbo kaip visuomet.

3) bezdalai tusalo (praktiskai pirmasis variantas) :lol: .

4) Persijungus automatiskai i dujas (~55C) - reduktorius tuo momentu staigiai atsala, nes aplinkos temperatura laibai zema (nors variklis siaip turetu variklio skyriu gerai pasildyti, ir gautusi toksai pats efektas, lyg dujomis butu vedama saltu varikliu vasara.

5)kokia galetu buti dujo teperatura prie -27C? Gal fazes filtras nesugeba ju apdoroti? Gal cia jo kalte?

Reikes pasibaigus salciams nuvykt i Propana apsiklausineti...

_________________
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 13 2007, 20:05 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
perspėjimas dujų naudotojams, mėgstantiems važinėti praktiškai tuščiu baku: ką tik suremontavom užsilenkųsį Amazonės siurblį. beveik susilydęs, buvo potencialus gaisro pavojus (manoma, kad taip Norvegijoje užsidegė Miliauskaitės xantia). rekomendacija - bent pusė bako benzino.

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 14 2007, 08:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bir 24 2006, 12:21
Pranešimai: 135
Miestas: Kaunas/Klaipeda
man su dujom viskas normaliai, nors anksciau prie +9 jau plaukiojo apsukos ir ant benzo ir ant duju, o db kai sutvarke robidalyje tai viskas ok, prie -15 labai gerai traukia rytais ant duju, net kai nera labai isiles variklis, aisku visada kol apsivalau sniega masina dirba ant benzo o po 3-5min perjungiu i dujas. Pas mane I kartos dujos:)

_________________
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=23824


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 15 2007, 12:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
man irgi iš benzino persijungus ant dujų nedirba jei temp žemesnė nei -10. Tačiau įšildžius variklį iki bent 70laipsnių- viskas puikiai. Taip yra todėl, kad mano automobilyje sudėti galingesni purkštukai, kurie duoda per daug šaltų dujų. Temperatūra pas mane apie 60 laipsnių , kai persijungia. Dujų kiekis balione įtakos jokios nesudarė nei karto. Kt savaite keisiu purkštukus PROPANE ir jie sakė, kad važiuos kaip bitė.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007