WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 10:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: "Sportinis" filtras į V6
StandartinėParašytas: Bal 26 2006, 16:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
pacherinsiu visa oro filtro deze, ir prie isiurbimo kolektoriaus prisabacinsiu sportini filtra. Manau, tai padares 1. isvengsiu skaudziu suviu pasekmiu, juk blogiausiu atveju man ta filtra tik numes, as jo baisiai nepriversiu(nors kol kas dar nesaudo tfu tfu) 2.teoriskai turetu padideti paimamo oro kiekis, kas teoriskai salygotu daugiau galios "ant" variklio, ir maziau degalu. Negi as klystu?
ale kad paziurejau, idejes ta sport.filtra kapotas neuzsidaro.(filtras nuo isiurbimo kolektoriaus eina i virsu 45 laipsniu kampu, ir trukdo kapotui uzdaryti). ku daryt?:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 26 2006, 21:48 
Tiuninguot :lol: :lol:Kaip koki 1967metu FORD. :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2006, 15:44 
viskas tiesa, pas mane ir toks yra. bet deti prie pat variklio... nea... :ne: nes galios tikrai neprides o net atims. turi traukti salta ora o ne silta. bandyk kaip nors sportiniu filtra pastatyti kur orginalas buna. as buvau prie pat variklio pridejes tai po neilgo vazinejimo jau galvojau kur ji perdeti. :roll:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 27 2006, 20:05 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 06 2005, 11:41
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
pacherinsiu visa oro filtro deze, ir prie isiurbimo kolektoriaus prisabacinsiu sportini filtra. Manau, tai padares 1. isvengsiu skaudziu suviu pasekmiu, juk blogiausiu atveju man ta filtra tik numes, as jo baisiai nepriversiu(nors kol kas dar nesaudo tfu tfu) 2.teoriskai turetu padideti paimamo oro kiekis, kas teoriskai salygotu daugiau galios "ant" variklio, ir maziau degalu. Negi as klystu?
ale kad paziurejau, idejes ta sport.filtra kapotas neuzsidaro.(filtras nuo isiurbimo kolektoriaus eina i virsu 45 laipsniu kampu, ir trukdo kapotui uzdaryti). ku daryt?:)


Kazkada ir as buvau susizavejes, bet gan ilgai ir daug paskaitinejes, supratau, kad jei kazkiek galios ir prides, tas sportinis filtras, tai tikrai to net nepajusi. Degalu suvartojime lygiai ta pati situacija.
Vienu zodziu: NEVERTA

_________________
Škoda YETI 2,0 TDI (darbinis arkliukas)
Citroen Xantia 1,8i, automatas (žmonelės)
Citroen C5 1,8 16v, automatas EX
Citroen XM 2,0i EX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2006, 20:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Verta, jei filtro korpusas islekes kibieni fieni po sprogimo :)
Reikia, kaip minejo, izoliuoti silto oro patekima prie jo ir viskas butu ok..

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 28 2006, 09:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kadangi vazineji dujom tai tas filtras bus naudingas tuom kad gal jo po suvio nesuardys. O visa kita tai pinigai i bala. KOdel? Vaziuojant dujomis reikalingas tam tikras oro/duju santykis, kuo daugiau oro , tuo daugiau duju. Is cia tavo varikliui jokios naudos nuo pralaidumo nebus. Oro filtra patarciau det kuo toliau nuo variklio. Bandyt vietoj filtro dezes. Idealiausia butu, kad filtras gautu sviezio oro.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2006, 13:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
Ed rašė:
Pas mane stovi green filtras i orginalio vieta (V6 12 V), vazineju be duju! Gal ir nieko kol naujas buvo! Nors manau kad nezinodamas nepajustum jokiop skirtumo - panasiai kaip tepalus pasikeistum ... P.S. Gal kas zinot kur plauna, valo juos Kaune O tai seniai laikas!
Visos Melgos plauna juos, bet nusipirkus Melgoj skyscio labai jau nesunku ji paciam nusiplauti-issiplauti :wink:

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 22 2006, 07:15 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Ed rašė:
... P.S. Gal kas zinot kur plauna, valo juos Kaune O tai seniai laikas!


Nuvažiuok į žėrytį ir nusipirk oro filtro ploviklio ir tepalo. Tai kainuos apie 50 Lt. Ir pats be problemų išsiplausi ir susitepsi. Tai labai paprasta. Ploviklio ir tepalo tau užteks 3-4 karatams ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007