WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 21:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 25 2007, 22:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 27 2006, 22:29
Pranešimai: 126
Miestas: Kaunas
sorry bet vistiek nepagavau :oops: . tipo jei mano baliono galiojimo laikas pasibaiges, o dujos detos olandijoj tai man uztektu pazymos is dujas mantuojancios firmos ar visdelto reiks vaziuot i AB "suskystintos dujos" tikrint baliono? Aciu uz ats.

_________________
<< Xantia Balta 1993m. lapkricio 22d. 1.8ltr. 8v.

BMW 7er


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2007, 08:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Reiks. Turi buti ir lentele su numeriu.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2007, 13:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 23 2007, 20:04
Pranešimai: 80
Miestas: Šiauliai
Šiandien TA stūmiau. Turėjau baliono patikros popierių ir daugiau nieko ir viskas tiko. Tik TA nepraėjau, CO per daug. O dujininkai niekaip sureguliuoti negali nežinau ka ir daryti.

_________________
C4 2.0 LOEB
Xantia Activa V6 24 ex
Xm 2.1 exclusive ex
Visa 1.1 ex


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2007, 16:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Tau pasisekė. Pas mane balionas aukštyn kojom įdėtas (taip logiškiau) ir nesimato lentelės - jokie popieriai nepadėjo - parodyk lentelė ir viskas

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2007, 10:21 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
Ir man teko jau varyt TA. Is pirmo karto nepavyko, nes ant d. baliono nebuvo ikalta galiojimo datos. Nors dujos detos pries du metus ir pateikiau dokumentus, bet TA pasake, kad popieriu bet kas gali parasyti. Pminejo dvi imones Raseiniuose, kurios turi licenzijas balionu patikroms. Nuvaziavau i viena is ju ir ikale data iki kada galioja patikra, israse vel popieriuka, ir sumokejau 50 lt., nors jie baliono ir taip netikrino tik ikale data. Tada vel i TA ir viskas tvarkoje.
KAD ATLIKTI BALIONO PATIKRA TURI TURETI TA IMONELE LICENZIJA.

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 31 2007, 09:02 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Praėjau be vargo TA su dujom, bet vistiek manau, kad tai pinigų lupimas ir tiek: nematau už ka ten mokėti 28 lt. Pažiūrėjo baliono galiojimo laiką, pažiūrėjo kur įdėtas dujų užpilimas (bet nieko ten nekrapštė), paklausė kiek dujų užpilta pažiurėjęs į dačiką, aišku pasakiau, kad tiek ir yra :) Ir su kažkokiu mikrofonu atsidaręs kapotą pavedžiojo aplink šlangas, matyt pažiūrėti ar nėra dujų nutekėjimo. Nors jei man salione pradėtų smirdėti dujom, tą pačią akimirką išjungiu dujas ir varyčiau pas dujininkus. Ir dar patikrino CO. Jokių popierių dėl dujų nieko nereikėjo.
Beje patariu visiems kas eis technikinę pasikeisti posūkių lempeles, jei jos jau baltai šviečia, dažnai prisikabina, aš tai iš kart 4 nusipirkau (10 Lt.) ir visas pasikeičiau ir ramu.

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2007, 18:35 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 23 2007, 20:04
Pranešimai: 80
Miestas: Šiauliai
Jo tikras marazmas. Pas mane buvo per mažai dujų atseit sandarumo negali patikrinti. Prisipyliau dujų atvažiavau antra karta ir nieko net nežiūrėjo. Lipduką uždėjo ir viskas

_________________
C4 2.0 LOEB
Xantia Activa V6 24 ex
Xm 2.1 exclusive ex
Visa 1.1 ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: TA ir LPG
StandartinėParašytas: Geg 15 2008, 19:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Vyrai, o toks bajeris nepraeitų:

padarai taip: išsilupi dujų balioną, nuimi reduktorių, ir varai technikinę kaip benzininiam auto... (tipo, dujas išsimontavau ir jų nebebus, nes balionas per senas, keisti neapsimoka, reduktoriui irgi atia, nebeveikia ir pan.). :?:

Man iškilo problemėlė, reikia technikinę senutei vw jetta, 1985 m. 1,6 l.benzinas + LPG (Lovato Autogas, I karta, montuota 1999 m.) praeiti. Pirmą kartą variau, tai buvo keletas techninių dalykų (tie jau sutvarkyti) bei problema su dujomis: dar 2004 m. pasibaigęs baliono galiojimo laikas, laikant ant dujų - baisūs išmetimo rodikliai (CH, vietoje max.leistinų 1200 rodo 3200) :lol: .

Problemą sprendžiau taip: įdėjau reduktoriui remontinį komplektą. CH iš karto nukrito nuo 3200 iki 2500. Bet čia iki reikiamų 1200 dar toloka... Keisčiau žvakes ir laidus. Tai išmetimo rodiklius kažkiek pagerintų, bet ar iki tiek kiek reikia? (įjungus benziną, išmetimas beveik atitinka normas)

Ką daryti ? gal mano minėtas navarotas, suveiktų? (tokiu atveju, juk, įrašo dokumentuose, jog senutė varoma nebe dujomis o benzinu, arba, dujų išmontavimo pažymos neturėtų prašyti?) :|

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: TA ir LPG
StandartinėParašytas: Geg 15 2008, 19:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
dokumentus perspausdina regitroje. as pirkau masina be duju, dujas idejau, regitroje naujus dokus padare ir tik tada variau TA.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: TA ir LPG
StandartinėParašytas: Geg 15 2008, 20:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
na taip, dėl Regitros tai aišku, kad pakeičia dokumentus. Bet, jei išimi dujas, ar vėl būtina keisti dokumentus? Ir, jei aš išmesčiau tik balioną ir reduktorių (tarsi pagrindiniai dujų sistemos matomi elementai - jų nėra, vadinasi ir sistemos - nėra), o liks tik žarnos. tai nieko tokio? Juk žarnų nulupinėt neturėtų liepti.., koks čia kieno reikalas? (jei pagaunat mintį...)

ar teisingai/ne galvoju :wink: ?

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: TA ir LPG
StandartinėParašytas: Geg 15 2008, 20:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
kas dokumentuose parasyta, tas ir masinoj turi but, dideli trukumai bus irasyti kitaip. Zarneles ir vamzdeliui, uzpildymo "saske", viskas prityrusiam meistrui, dirbanciam TA, yra puikiai matoma, o jei dar dokuose sviecia benzinas/dujos o nera tik baliono ir reduktoriaus, praeiti sunkiai pavyks. Varyk i koki provincijos TA tikrinimo centra ir tarkis, gimine ar pazistamu nereikia buti, tik nebut skupiam reik. Variau savo XM su skilusiu priesrukiniu ir varvancia kolonele, daviau 100lt is karto ir praejau TA, nors buciau tikrai nepraejes.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: TA ir LPG
StandartinėParašytas: Geg 20 2008, 20:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
atrodo teks būti dosniam... :x

nors savo senai vw jettai įdėjau reduktoriaus remontinį komplektą, pakeičiau žvakes bei laidus, nepaisant to, CH - katastrofiškas. Jau antrą kartą sarginiai iš TA mane pravarė :(

Sakykit, kas dar gali būti? Pradiniai CH parodymai buvo 3200 (1985 m. gamybos mašinai leistina tik 1200). Įdėjo reduktoriaus rem.komplektą, CH krito nuo 3200 iki 2500. Pakeičiau laidus ir žvakes, vėl krito iki 2000. Vis gi, iki 1200 dar toli... :|

gal revitalizatoriai, kaip xado/rvs ką duotų?
p.s.: nors, atrodo, teks magnetuką dėti, ir rezultatai bus garantuoti :wink:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: TA ir LPG
StandartinėParašytas: Geg 22 2008, 20:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
DasI rašė:
Nu jei gerai sekiau istorija, kuri metosi jau per keleta temu, tai CH per didelis tik ant duju, todel IMHO problemos reiktu ieshkoti duju/oro mishinio tiekime... pvz oro, duju filtrai, duju reduktoriaus, duju kiekio reguliavimas, ir kogero netgi karbo reguliavimas - priklausomai, kaip istatytos dujos kogero ir nuo karbo gali priklausyti. O gal dar ijungus dujas vienu metu dirbama kartu dar ir ant bendzo ... :)


bei:
proffanas rašė:
O kas dabar supaisys, dėl ko našlaičiui kelnės smunka..
Pagal aprašymą buvo duota suprasti, kad "CH katastrofiškas", o kas kur kaip kada-fig znaet. Pavartok degimo reguliavimą... Kitų galimybių, be kapitalinio variklio remonto, kaip ir nėra :D


Kolegos Dasl bei Proffanas teisūs.
Tik sunku patikėti, kad dujininkai nematė ir nebandė (nesugebėjo/nemokėjo) pareguliuoti reikiamų dalykų...

Istorija tokia: Pagrindinis nusiskundimas - per dideli CO ir CH rodmenys, važiuojant tiek dujomis, tiek benzinu (dujomis CO - 5, CH - 3200, vietoje max.leistinų 1200).

Su savo senute vw.jetta (1985 m., 1,6 benzinas +LPG Lovato Autogas) apvažiavau šias Kauno dujininkų "firmas": Vikalbaltus (Islandijos Plentas 213E, tel.: +370-676-22707, 8-37-705862) bei Įm. Vikroma, (Partizanų 87a, tel.: 8-687-30243). Kaip mano problemą sprendė šios firmos?

"Vikroma", nors buvau užsirašęs prieš keletą dienų, problemą sprendė tik išoriškai (pratestavo žvilgsniu į TA popierius). Firmai atstovavusi moterėle man paaiškino, kad nieko dėl CO ir CH padėti negali, nes nežino ką čia galima padaryti. Ką daryti su ventiliacija - taip pat negalėjo pasakyti (tiek aš, tiek keletas kitų klientų buvome aptarnauti identiškai viename internetiniame skunde išguldytai istorijai. Apie firmos darbines patalpas net neužsimenu, neverta - tipiškos sovietinės remonto dirbtuvės, net ir mediniai supuvę, ant vieno vyrio besilaikantys vartai dar nuo tų laikų, meistrai šlaistosi kas kur, ateina kada nori (šį atsiliepimą žiūr.: http://www.skundai.lt/?id=11279 .)

Taigi, problema liko neišspręsta

Kitą savaitę užsukau į "Vikabaltus". Pirmas įspūdis buvo geras: švarus ofisiukas, padoriai atrodančios darbo patalpos, tvarkingi meistrai. Priėmė vos ne kaip ACS servise... Deja. Grįžtu pasiimti savo auto, jau apie 16 h. Galvoju, kodėl man niekas neskambina ir neliepia atvažiuoti pasiimti savo auto? (Mašiną palikau 11 h. :!: ) Ką gi, atvykęs matau, kad vaikinukas, visai neskubomis, ką tik nuėmęs, reduktorių čiupinėja. Ok, neskubinu, laukiu. Žiū: jau 17.40, niekas nepasikeitė (laukiu jau dvi h). Girdžiu - meistras viršininkei skundžiasi jog nespės... Nes daug čia darbo (nesvarbu, kad kol aš sėdėjau tas dvi valandas, jis dar ir kolegos, bendradarbio motociklui farą keitė, užkandžiavo, bendravo su bendradarbiais... Šiaip ne taip, 18h 20 min. reduktorius uždedamas ir atliekama emisijos kontrolė. CH, nors nukrito nuo 3200 iki 2500 vis tiek katastrofiškas. Meistras sako jog daugiau nieko padaryti neįmanoma..., reikia pakeisti žvakes bei laidus...

Ką gi, traukiu pas šefą sąmatai... Deja, čia sužinau, kad niekas neprisiminė, jog man reikia ir dujų ventiliaciją patvarkyti (nors užsakyme viskas aiškiai parašyta, ten niekas nežiūrėjo). Viršininkei paliepus meistras ima blaškytis ir ieškoti sprendimo. Sušaukiamas bendradarbių konsiliumas. Iš viso, meistrams neaišku, ką čia reikia tvarkyti, nes viskas tarsi ir ok su ta ventiliacija. Galiausiai nusprendžiama uždėti naujas ventiliavimo žarnas vietoje senų. Deja, pasirodo, firma neturi paprasto 50 mm. pločio gofro bei 4 "chamutų"... Esu siunčiamas į Senukus Jonavos gatvėje viso šito įsigyti... :appl: :lol: .

Sekančią dieną pasikeičiu žvakes ir laidus. Deja, tie kas keičia laidus, neturi emisijos matavimo aparatūros ir aš nežinau efekto. Tai sužinau tik kitą dieną, kada mane, antrą kartą, prameta TA :bum:

Viskas (CO ir CH rodmenys) išsisprendė tik užsukus pas meistrą Artūrą. Vyras metė žvilgsnį ir konstatavo: čia ššš padaryta, čia ššš, čia vakumo šlangutė nuimta (vieną prieš tai ir pats buvau pastebėjęs neužmautą, dujininkai sertifikuotų firmų specai paliko neužmovę!!!), čia tau kinietiškus žvakių laidus įkišo vietoj normalių (galbūt) senų, čia kalpokas ne taip stovi ir aiškiai orą traukia.. Akurat, užmovė šlangutę - CH nukrito iki beveik normalaus, dar pasukinėjo varžtelius, senutės CH tapo kaip jaunamartės. Dabar, ant dujų, tik 600. Pasukinėjo karbo varžtelius, patvarkė degimą, ir benzo emisija tapo normali. O specializuotos firmos, pas kurias tuom klausimu ir važiavau, kaip čia pasakius :lol:

Štai kaip nutinka.
dėmesio: tiems kas nenusimano technikoje rekomenduoju į Įmones "Vikroma" ir "Vikabaltus" gyvenime neužsukti. (Jei taip tvarko reguliuoja CO ir CH, kaip tada sumontuos dujinę įrangą, ir nepaprastą, pirmos kartos, o tiesioginį įpurškimą?)

O pas meistrą Artūrą, maloniai prašom pasireguliuoti CO ir CH savo automobiliams :!:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 4 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: CO ir CH reguliavimas
StandartinėParašytas: Geg 22 2008, 20:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Truputis reklamos iš meistro Artūro puslapio:

"Savarankiškai dirbu nuo 1998 metų. Šis darbas man patinka. Turiu visą reikalingą apratūrą, duomenų bazes ir įrankius karbiuratoriniams automobiliams diagnozuoti ir suremontuoti. Jei gedimo nerandu, (kas būna labai retai) pinigų neimu.

Paslaugos:
1. Remontuoju karbiuratorius.
2. Diagnozuoju degimo sistemą.
3. Nustatau degimo kapą.
4. Nustatau CO ir CH parametrus (reguliuoju dujas).
5. Remontuojų ir reguliuoju pirmos kartos dujinę įrangą.
6. Perrenku arba keičiu dujinius reduktorius.

Kainos:
Karbiuratoriaus remontas nuo 5 iki 50 Lt.
Dujų, degimo reguliavimas nuo 10 iki 20 Lt.

(kainos ir rezultato santykiu liksite patenkinti)
Adresas: Linkuvos g. 93 KAUNAS, LIETUVA ( kylant į Milikonių kalną, kairėje pusėje garažai)
Telefonas: +370-689-42748
Meistras Artūras

Ką gi, galiu tik pasakyti, kad viskas ką meistras rašo apie save, gryna tiesa. Iš kart matyti, kad jam patinka jo darbas. Ir kad jis nusimano ir kad nusiteikęs padėti. (Ir kad jis tą sugeba, o tai svarbiausia :!: )

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: TA ir LPG
StandartinėParašytas: Geg 22 2008, 21:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Tikrai geras meistras :good:, kai turejau passata - buvo vienintele vieta, kur sugebedavo mano karba sutvarkyt.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007