WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 19:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 08 2006, 09:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Jo, ash giriu sekvencine... :wink: Bet antra karta kazin ar deciau... Zmogeliukai paprotino, kad gerai ir su 2-os kartos vaziuoja tai prisideciau xlapushkiu ir pirmyn... Paskaityk shita tema nuo priekio iki galo ir turetu paaishket viskas. Cia tikrai jau prikurta romanu shia tema taip kad tik skaityti ir paieshka naudotis...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 08 2006, 09:17 
Nereikia jokių chlapuškių. Jeigu žvakės ir laidai normalūs, tai nešaudys ir su II kartos įranga (asmeninė patirtis). Iš bėdos galima būtų ir I kartos dėtis, bet šiaip per daug vargo su ja.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 08 2006, 16:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
as metus vazineju su antros kartos-nei vieno rimto suvio( nu dabar tai lauk sprogimo... :roll: ) pakeiciau tik zvakes pradzioje. tiesa, viena karta, tik isidejus kazkoks panasus garsas buvo, bet be jokiu pasekmiu, tad as manau, kad ten ir ne suvis buvo, turbut kokia kate pervaziavau :D :D
palauk, o kas yra I ir II kartos? Sigiau, tai ta iranga, kuria tu man pardavei kurios kartos? gal I ? juk ten tik balionas, reduktorius, vamzdeliai, elektromag. voztuvas ir reguliavimo varztas ant duju zarnos.
Tai itariu pas mane I ?????........... :cry:

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2006, 16:37 
Galima pagalvot, kad XM V6 net pro sali einant reikia priklaupt ant vieno kelio, kaip pro altoriu baznycioj? :)[/quote]

Vienok, priklaupti pries V6 turbut nebutina, visgi brolis is to paties molio , o ne stabas kokis :lol:
Prisiskaiciau,apsisvieciau, apsisprendziau :!: Desiu II kartos , na i chlapuskes ziuriu skeptiskai , nes vieni meistreliai pasakojo, kad jei gerai patranka kala, tai nulekia kartais ir kapotai, o chlapuskes vaikiskas dziaugsmas anot ju :roll:
Tik vat dabar mastau kam patiket chirurgine intervencija :?:
Gal kas nors Klaipedos kraste galetu padoru meistra rekomenduot, nors esu pasiryzes ir toliau pavaziuot, visgi reikalas nekasdienis :(


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 08 2006, 22:11 
sigius rašė:
Nereikia jokių chlapuškių. Jeigu žvakės ir laidai normalūs, tai nešaudys ir su II kartos įranga (asmeninė patirtis)..

solistas rašė:
na i chlapuskes ziuriu skeptiskai , nes vieni meistreliai pasakojo, kad jei gerai patranka kala, tai nulekia kartais ir kapotai, o chlapuskes vaikiskas dziaugsmas anot ju

Nu, is savo patirties galiu pridet: i XM-a isidejau dvi - ir tikrai ne be reikalo, padejo ne karta, net kapoto izoliacija yra virs ju apsvilus ir apsilupinejus. :) Nezinau kaip V6, bet mano dvilitris tur toki "navarota" - dvi aukstos itampos rites, kurios kibirskti duoda dviem cilindrams is karto (vienam - ne darbo eigos momentu). Pradzioj saudydavo labai daznai, kol nepaikeiciau vieno zvaklaidzio, dabar - jau retai, bet kartais, pradedant vaziuot, ar uzvedant dar drioksteli. :) Bet apsaugos savo darba atlieka be priekaistu, tai net nekreipiu i tai labai demesio. :)
Ilgai rinkausi, apziurejau visas, kiek pavyko pamatyt :) - tikrai ju yra visokiu, ir visai tik dekoratyviniu, ir nesamonigai padarytu.
Aplamai, labai naudinga paciam irangos komponentus - apsaugas, maisytuvus, reduktorius paciupinet, viena su kitu palygint - labai daug kas paaiskeja, pav., kodel tas pigiau, ar kitas daugiau kainuoja. :wink:
P.S. O, va Passat'as ner ne karto(!) soves per gal kokius 8 vazinejimo su dujomis metus! Va, tokia priestaringa patirtis. :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 09 2006, 15:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
old cat rašė:
P.S. O, va Passat'as ner ne karto(!) soves per gal kokius 8 vazinejimo su dujomis metus! Va, tokia priestaringa patirtis. :roll:


Tai kad turbut passatas tavo karbiuratorinis... Todel ir neshaudo... Jetta manishke nei puksht nei dar ko ner dariusi... O dazniausiai tikrai dinamishkai vaziuodavau... :roll:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 09 2006, 23:37 
Flyner rašė:
Tai kad turbut passatas tavo karbiuratorinis...

Tikrai taip.
Cituoti:
Todel ir neshaudo...

Ale, va, kodel nesaudo? :roll: Ipurskimai - saudo, karbiuratorius - kazkodel ne. Juk, is principo, abiejuose kolektorius oro/duju misiniu uzpildytas... :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Vas 28 2010, 21:55 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
POWER rašė:
Primygtinai siulai i V6 deti paprasta, t.y. ne tiesiogini duju ip. , bet su EKO.
supranti, buna masinu, kuriu iejimo kolektorius , ir kitos dalys yra plastmasines, ir jame dar visokiu davikliu pilna.tai sprogus dujoms, tas kolektorius eina , tarkim, i sipulius.

VBS agentūra praneša, kad su automatinėm dėžėm nešaudo, tipo kažkas ten su bėgių perjungimu susiję, na pvz. važiuoji ne pagal taisykles magistralėje (greitai), apsukos didelės, ir su mechanine dėže prireikus stabdyti staigiai išmeti bėgį, dujų važiuojant daug paduodavo, staiga apsukos nukrinta, sankaupa susidaro dujų ir tik pokšt... minus piniginei.
P.S. VBS- "viena bobutė sakė".

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dujos į V6 12V
StandartinėParašytas: Kov 15 2010, 16:00 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
POWER rašė:
Primygtinai siulai i V6 deti paprasta, t.y. ne tiesiogini duju ip. , bet su EKO.

Ką praktikoje duoda tas EKO? Dujas pareguliuoja (kuro mišinio riebumą) pagal liambda duomenis? Tai atsilieptų šiek tiek kuro sąnaudom, ir nereiktų pasikeitus metų laikui (žiema/vasara) važiuoti pareguliuoti? Ar čia dėl šaudymo kas nors dar?
Bent taip įsivaizduoju apie tą EKO, pataisyk mane jei klystu :)

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dujos į V6 12V
StandartinėParašytas: Kov 16 2010, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Pestysis rašė:
POWER rašė:
Primygtinai siulai i V6 deti paprasta, t.y. ne tiesiogini duju ip. , bet su EKO.

Ką praktikoje duoda tas EKO? Dujas pareguliuoja (kuro mišinio riebumą) pagal liambda duomenis? Tai atsilieptų šiek tiek kuro sąnaudom, ir nereiktų pasikeitus metų laikui (žiema/vasara) važiuoti pareguliuoti? Ar čia dėl šaudymo kas nors dar?
Bent taip įsivaizduoju apie tą EKO, pataisyk mane jei klystu :)

reguliuoja misini pagal lambda duomenis. Is dusles nesmirda kopustais, nereik varyt reguliuot kas puse metu ar dazniau, sanaudos visada stabilios, misinys stabiliai neblogas, del to turetu sumazeti saudymo galimybe, bet ne visiskai isnykti. ir dar, EKO cia del ekologijos, ne del ekonomijos, del to pas nereta zmogu su pirma karta valgo maziau, nes uzsiliesine misini vazineja, del to svyla voztuvai, smirda dusle, silpnesne trauka.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007