WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 09:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 12:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
sigius rašė:
Pas mane senasis V6 buvo be kondicionieriaus, pas tave turbut su juo. Tad ta vieta, kur pas mane idejo, pas taviski jau uzimta. Bet Kaune i dabartini mano XM V6 reduktoriu idejo priekyje prie faros. Tik dabar sunkoka lemputes pakeisti, bet kazkaip sugebejau. Tik rankos kruvinos buvo :)


Taip, su kondiku ir klima ir belekuo dar... Visko toj mashinoj dar neishmokau- neseniai turiu... Taip kad forumai dar ilgai netils nuo manes... :D :roll:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 14:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Tai kad daznai jettoj pamirshtu i benza perjungt ir rezultate- nesikuria ryte gerai, o ant benzo tai ziema vasara ish puses abaroto... Taigi nenoriu, kad ir su shia mashina taip butu...Kad bent perjungtu ant benzo sustojus ar ka...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 14:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Vadinama II kartos iranga juk turi "automatine" padeti, uzvedi benzu ir kai prie tam tikru apsuku permeta i dujas. Tiesa, as niekad nenaudoju, nes biesina sutrukciojimas persijungimo metu. Per laika issiugdo refleksas- pastatai masina i garaza, perjungi i benza. Ryte uzsivedi benzu, paskui biski pavaziaves ant pavaros atleides gaza persijungi i dujas ir pamirsti visai likusiai dienai...
Jei iranga teisingai suderina, kuriasi s-pol-oborota ;)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 14:35 
Limited rašė:
Vadinama II kartos iranga juk turi "automatine" padeti, uzvedi benzu ir kai prie tam tikru apsuku permeta i dujas.

- Taip, bet tai II-os kartos, su valdymo bloku, klausimas buvo ape paprasta, o ta visi supranta, kaip I-os...

Mano galva, dujomis varomai auto dirbt su benzinu yra lepinimas, nepadori prabanga! :D Savo abi uzvedineju visada tik ant duju, na XM-e dar gal ir yr koks saukstas benzino "dlia ochen tiazolovo sluchija"! :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 14:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
Flyner rašė:
tiesa, o i paprasta iranga galima sumontuot automatini perjungeja duju? Nu ta, kur prie tam tikros temp perjungia i dujas ar panashiai...

-Kaip ir ne.. Ner kam ten sekt tos temperaturos! Ir, siaip, mano galva: papildomi pribumbasai - papildomos problemos. :)

Sena kate, neklaidink zmoniu. Yra ir paprastose irangose tas persijungimas, o seka persijungima daviklis. Perjungejas ipurskimui ir taip buna 3 padeciu, 1- benzinas, 2 -benzinas/dujos, 3- dujos. Jei su eko sistema tai 3 padeties nebuna, ja galima ijungt ivairiom kombinacijom, cia priklauso nuo irangos gamintojo. O tam kad netrukciotu kai persijungia is benzino i dujas yra statoma laiko rele, kurios pagalba yra uzlaikomas purkstuku uzdarymas, t.y vienu metu paduodamas ir benzinas, ir dujos. Nors as netingejau paspaust gazo ant laisvu kad dujas perjungtu. Ir aplamai ner cia ka speliot, skambinant i duju montuotoju firmas jie paporins. Arba yra forumai: www.autodujos.lt, www.automobiliams.lt ir t.t

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 14:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Na, tiesa, suveliau biski- bet esmes nekeicia: Tarkim I kartos su varztu, II kartos su EKO sistema, bet abi turi automatini perjungima ...

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 15:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
xamas rašė:
old cat rašė:
Flyner rašė:
tiesa, o i paprasta iranga galima sumontuot automatini perjungeja duju? Nu ta, kur prie tam tikros temp perjungia i dujas ar panashiai...

-Kaip ir ne.. Ner kam ten sekt tos temperaturos! Ir, siaip, mano galva: papildomi pribumbasai - papildomos problemos. :)

Ir aplamai ner cia ka speliot, skambinant i duju montuotoju firmas jie paporins. Arba yra forumai: www.autodujos.lt, www.automobiliams.lt ir t.t


Tai kad Xamai neduoda tos info dujininkai... Skambini shneki, o jie tik- atvaziuokit ir ziuresim... Tai kiek gi gali privazinet? Ir dar su benzu... Ir dar Klp, kur atstumas nuo vieno miesto galo iki kito apie 15km, o buna ir daugiau... Tuo labiau, kad ner tokiu geresniu dujininku kurie padoriai idetu. Vat "sistemose" visai sake jokiu neidetu... O garazuose XM'ui det ne toks esu turtingas... :D

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 15:15 
xamas rašė:
Sena kate, neklaidink zmoniu. Yra ir paprastose irangose tas persijungimas, o seka persijungima daviklis.

- Ir koks daviklis cia ka seka? :) Yr ten tik vienas - variklio apsuku daviklis, kuris blokuoja laisvos eigos duju padavima varikliui nesisukant ir perjungia i dujas pagazavus iki tam tikro apsuku skaiciaus. Prie ko cia temperatura? Ta faktoriu ivertina tik II-os karto blokas..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 15:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Primygtinai siulai i V6 deti paprasta, t.y. ne tiesiogini duju ip. , bet su EKO.
supranti, buna masinu, kuriu iejimo kolektorius , ir kitos dalys yra plastmasines, ir jame dar visokiu davikliu pilna.tai sprogus dujoms, tas kolektorius eina , tarkim, i sipulius.tada ieskai deveto, arba naujo, kas l.brangu.XM V6 kolektorius, kaip pastebejai, is metalo.ta problema tau kaip ir atpuola.blogiausiu atveju tau nukes, ar suskaldys oro filtro dangti.
Todel, i V6 labai apsimoka deti ne ipurskimines dujas. juo labiau, V6 duju maisykle(jei isivaizduoji ja:), yra labai arti iejimo kolektoriaus, kas yra labai gerai dujoms, ir tavo siuviu skaicius siuo atveju arteja prie minimumo(kuo ji toliua-tuo blogiau).Tad V6 kone idealiai tinka ne ipurskiminems i cilindrus, dujoms.Isvada, jei V6 tvarkinga elektros sistema(zvakes, laidai, skirstymo dangtelis),jei protingai idetos dujos, XM V6 nesaudo.Pas mane V6 96m., nebent V6 97m. labai jau kitoks variklis. Kad vizualiai skiriasi, tai pastebejau.
Todel, i tavo XM deti ipurskimines dujas neapsimoka, nes pakanka paprastu. O kaip neretai buna, kai zmogus nori l.gerai kad butu, kaip taisykle, viskas buna priesingai.t.y. sumokesi 3500, o bus nekas.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2006, 15:31 
Flyner rašė:
Tai kad Xamai neduoda tos info dujininkai... Skambini shneki, o jie tik- atvaziuokit ir ziuresim...

- Nieko cia keisto - pas juos tokiu "klausinetoju" desimtys per diena. Tik laika gaisina. Kai atvesi auto konkreciai montuot, tada ir mastys konkreciai - is to ka turi, "sukals" kaip iseis! :)
Cituoti:
O garazuose XM'ui det ne toks esu turtingas...

- Be reikalo taip apie garazus. Va, Audro irgi, galima sakyt, garaze dirba, o tiek geru atsiliepimu daugelis firmu gali tik pavydet! I firma eina dirbt daugumoj tie, kas "ant saves" neissilaikytu. Be to, firmoj reikia moket ir uz reklama, vadybininku pliurpalus ir t.t. Taip, kad...
Aisku, nesiulau pult i prma pasitaikiusi. Yra puiki patarle:"Meistra darbas giria" .


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2006, 06:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
- Ir koks daviklis cia ka seka? :) Yr ten tik vienas - variklio apsuku daviklis, kuris blokuoja laisvos eigos duju padavima varikliui nesisukant ir perjungia i dujas pagazavus iki tam tikro apsuku skaiciaus. Prie ko cia temperatura? Ta faktoriu ivertina tik II-os karto blokas..

Neturiu noro as su tavim cia gincytis, nes tuoj prieisim iki aukstu materiju, jeigu jau radai apsuku davikli, kuris pagal tave " blokuoja laisvos eigos duju padavima varikliui nesisukant...." tai as slepiuosi i urveli....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 26 2006, 00:03 
xamas rašė:
tai as slepiuosi i urveli....

-Nereikia i urveli, cia visi savi! :D

Jei nesunku, gerbiamasis, gal trumpai galetumet mums visiems paaiskint, kaip tamstos nuomone veikia I-os kartos duju irangos reduktorius/perjungiklis varikliui su ipurskimu ? Labiausiai domina, kaip ten apseinama be apsuku daviklio? :wink:

P.S. Tamstos duotose nuorodose:
xamas rašė:

seniai viskas perskaityta, jei ka....


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2006, 08:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
old cat rašė:
Flyner rašė:
Isidejau sekvencine BRC iranga.

-O!!! Sveikinu! (ir net truputi sveikai pavydziu :) ). Pagal tamstos automobilio metus manau, kad tai protinga investicija! :good:
Linkiu vazinet ilgai ir laimingai!


Aciu aciu kolega. Kad tik shie linkejimai XM'ui i ausi... :lol:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 07 2006, 20:23 
Flyner rašė:
Noriu paklausti kelintos kartos dujas i XM V6 paprasta deti geriau kad neshaudytu ir t.t.?

Papasakokit bedas susijusias su dujom, nes galingiems varikliams kiek zinau nelabai patinka LPG...

JAU IDETA. SEKVENCINE BRC. LYG IR VAZIUOJA, BET GALETU BUT IR GERIAU...


Sveiki,
Isigijau ir as bolida :) 94 metuku su V6 12 V, smagu pralekt su vejeliu , bet ir pinigine su vejeliu tusteja :roll: todel mastau apie dujine iranga.
Pries tai vazinejausi su Renault 25 "limuzinu"-2.2 i, ten buvo originali olandiska duju iranga su eko, dirbo puikiai ir taupiai, na pora suviu buvo, bet kam nebuvo? :lol: Na bet Xm' as V6 , cia jau kas kita
Buciau dekingas, jei dar karta pasidalintu eksplotacijos patirtimi , II ir IV kartos duju irangos vartotojai V6 12V Xm'uose:?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgs 07 2006, 21:03 
solistas rašė:
Sveiki,
Isigijau ir as bolida :) 94 metuku su V6 12 V

O! Sveikinam!
Cituoti:
Buciau dekingas, jei dar karta pasidalintu eksplotacijos patirtimi , II ir IV kartos duju irangos vartotojai V6 12V Xm'uose:?

Na, suprantu, kad tas klausimas paciam labai aktualus dabar, bet sia tema romanai forume jau prirasyti, galima sakyt; tik imk ir skaityk... :wink:
Jei kas atsilieps - kazin ar bus aiskiau, juk: "Kiekviena varle savo pelke giria" - taip ir cia - vienas paprasta iranga garazely susisriubaves dziaugiasi - kitam be sekvecines ne metro neina nuvaziuot. :)
As asmeniskai siulyciau II-os kartos iranga, negailint laiko/lesu irangai ir nuo suviu saugantiems voztuvams. Toks kokybes ir kainos viduriukas turetu gautis. :wink:
Cituoti:
Na bet Xm' as V6 , cia jau kas kita

Galima pagalvot, kad XM V6 net pro sali einant reikia priklaupt ant vieno kelio, kaip pro altoriu baznycioj? :)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007