WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 10:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 03 2006, 23:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2005, 23:32
Pranešimai: 343
Miestas: Kaunas
Sveiki , pas mane 95m. xantijoje yra ideda nuo gimimo Vialle duju iranga, kaip zinai niekas jos netvarko, ir nereguliuoja... bet teko aptikt kaip savom jegom jas sureguliuot.
Postas:
Jei olandiska sistema (Vialle) su eko sistema, tai ji pati gali save pasireguliuoti. Tiksliau ja reikia kas 10 000 km arba po kiekvieno akumo atjungimo perreguliuot. Mano reno variklio darbas pagereja po reguliavimo. Tas daroma paprastai:

1. susirandi duju valdymo kompa.
2. susirandi laida, kuris per jungtele prijungtas prie mases.
3. Pasildai varikli, kad butu karshtas. Isjungi degima.
4. ta laida atjungi nuo mases ir prijungi prie +12v
5. Uzkuri ant duju.
6. ant laisvu apsuku paspaudi duju perjungimo knopke.
7. palauki apie 2 min kol nustos mirkseti zalia duju lempute.
8. pakeli apsukas iki 3000 rpm ir laikai. (svarbu tiksliai laikyti 3000 aps.)
9 vel paspaudi duju perjungimo knopke.
10 palauki apie 30 sec laikydamas 3000 aps. kol nustos zalia lempecka mirkseti ir degs zaliai.
11 Isjungi degima
12 prijungi laida atgal prie mases.
Jei po sios operacijos zalia lempecka uzsidega i raudona, nenustoja mirkseti ar kt, tai internete susirandat dialogys'a, susiinstalinat ir pasiskaitot patys, ka tai reiskia.

Ka apie toki reguliavima manot... nes pvz as bandyciau bet neaisku del mases prijungimo prie +12V. Kaip suprantu jei mase atjungsi nuo korpuso tai kompas liks be maitinino, ar jis dar papildoma mase is kitur gauna ?, o be to koks tikslas jungti mase prie +12V ?...

_________________
BMW 320d e91 2009m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 05 2006, 23:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2005, 23:32
Pranešimai: 343
Miestas: Kaunas
Na va isbandziau , bet pagal ta sarasiuka man nelabai pavyko... buvo vienas juodas laidas prijungtas prie kompo(duju) dezutes... o dar vienas nuvestas prie variklio korpuso.. bet darant pagal ta seka pas mane gaunasi kad automatiskai atjungia dujas ir kuria ant bendzo ir nemeta ant duju nors ir nustatyta... taip kad nepavyko... paskiu buvo atjungtas mases laidas kuris butent paduoda mase i duju kompa tai po sito atjungimo ir vel pajungimo atsistate darbas pradejo dirbt graziau.. veliau parasysiu kaip bus su sanaudom duju.

_________________
BMW 320d e91 2009m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007