Sveiki , pas mane 95m. xantijoje yra ideda nuo gimimo Vialle duju iranga, kaip zinai niekas jos netvarko, ir nereguliuoja... bet teko aptikt kaip savom jegom jas sureguliuot.
Postas:
Jei olandiska sistema (Vialle) su eko sistema, tai ji pati gali save pasireguliuoti. Tiksliau ja reikia kas 10 000 km arba po kiekvieno akumo atjungimo perreguliuot. Mano reno variklio darbas pagereja po reguliavimo. Tas daroma paprastai:
1. susirandi duju valdymo kompa.
2. susirandi laida, kuris per jungtele prijungtas prie mases.
3. Pasildai varikli, kad butu karshtas. Isjungi degima.
4. ta laida atjungi nuo mases ir prijungi prie +12v
5. Uzkuri ant duju.
6. ant laisvu apsuku paspaudi duju perjungimo knopke.
7. palauki apie 2 min kol nustos mirkseti zalia duju lempute.
8. pakeli apsukas iki 3000 rpm ir laikai. (svarbu tiksliai laikyti 3000 aps.)
9 vel paspaudi duju perjungimo knopke.
10 palauki apie 30 sec laikydamas 3000 aps. kol nustos zalia lempecka mirkseti ir degs zaliai.
11 Isjungi degima
12 prijungi laida atgal prie mases.
Jei po sios operacijos zalia lempecka uzsidega i raudona, nenustoja mirkseti ar kt, tai internete susirandat dialogys'a, susiinstalinat ir pasiskaitot patys, ka tai reiskia.
Ka apie toki reguliavima manot... nes pvz as bandyciau bet neaisku del mases prijungimo prie +12V. Kaip suprantu jei mase atjungsi nuo korpuso tai kompas liks be maitinino, ar jis dar papildoma mase is kitur gauna ?, o be to koks tikslas jungti mase prie +12V ?...
_________________ BMW 320d e91 2009m.
|