WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 18 2024, 13:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: BX 1.9mono+dujos?
StandartinėParašytas: Bir 16 2006, 16:54 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
Vat yra galimybe gauti nebrangiai beveik nauja duju iranga, klausimas kaip 1.9mono BX motoras su jomis draugauja, apsimokejima isiskaiciavau - atsipirktu po 10000-12000km, laukiam komentaru

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX 1.9mono+dujos?
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 08:11 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
xamas rašė:
vycia rašė:
Vat yra galimybe gauti nebrangiai beveik nauja duju iranga, klausimas kaip 1.9mono BX motoras su jomis draugauja, apsimokejima isiskaiciavau - atsipirktu po 10000-12000km, laukiam komentaru

Su mono ipurskimu jokiu problemu, dek pacia pigiausia iranga ir pirmyn.


turi omenyje I kartos?

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 08:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Jap

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2006, 20:36 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 11 2004, 13:08
Pranešimai: 26
Miestas: Kaunas
Mano exBX'as 1,9 GTi su dujom neturejo absoliuciai jokiu problemu. Kuro sanaudos - apie 11 l mieste.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 21 2006, 20:35 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
na va sudejo LPG, pagaliau :roll:
iskart tokio problemos:
trauka suprasteje (bet tai buvo prognozuojama),
bet kas labiausiai nepatinka tai: trukciojimas zemu sukiu diapazone ir bukumas t.y jei vaziuojant 60km/h 4pavara uzmina akseleratoriu iki dugno ji pridusta ir ne velnio negreiteja, leciau spaudziant trukcioja bet greiti vysto, jei prie tu paciu 60km/h men i trecia pavara ir uzmini trukcio ir saudo tyliai kazkas panasaus i detonacija gaunasi...plius salta kuriasi ant duju normaliai t.y. sugriebia bet iskart ir krenta apsukos reik palaikyt pora minucius prie 2000rpm tada oki, beje jei salta ir neduodi gazo tai vos tik isijungus siurbliui iskarta meta apsukas ir gesta, manau del generatoriaus kaltes, nors nzn... :?
laukiam minciu...
1: kokios mintys ir pasiulymai (nes vaziuosiu reguliuot tai kad nebut zaliam)
2: ar gali tai but del paciu duju, nes balionas su dujomis pragulejo 1-2metus mano ziniomis?

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2006, 01:03 
vycia rašė:
na va sudejo LPG, pagaliau :roll:
iskart tokio problemos...

Tai, palauk, kaip cia iseina - idejo, bet nesureguliavo? Ar pats isidejai ir nezinai kaip? :wink:
Bet kuriuo atveju, be reguliavimo - vargu kas gausis. Del senu duju, tai...Hmm... Sakyciau, ne medus, nesicukruoja! :D
Labiau tiketina, kad duju filtras(jei toks yra) gali but rudimis uzsineses, reduktoriaus membranos gali but sukietejusios, ir dar daug kas gali :) , cia jau vietoj reik ziuret...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2006, 10:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
Kiek km ir laiko reduktorius prariedejo? Jei 10-20 000 tai profilaktiskai gal tepaliuka reiktu nuleisti. (Geriau daryti ant silto reduktoriaus- paprasciau isbega).
Kai as dujas sau dejausi- tai meistriokas sake, kad buna, kad su dujom vandenuko uzsipili (Nors as asmeniskai siuo dalyku nelabai tikiu- tiesiog gal per didelis slegis ir per maza temp.)
Is esmes , pritariu tai nuomonei, kad be reguliavimo neapsieisi... :roll: :cry: Jei pas tave taip vadinamos I- kartos tai turetu buti 2 varztai (1-as ant reduktoriaus, skirtas laisvom apsukom, 2-as ant pagrindines zarnos, skirtas bendram duju padavimui i maisytuva)

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2006, 11:12 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
na ir reduktoriu sumontuotas rem komplektas, t.y. pakeistos visos tarpines ir t.t. manau tepaliukas nuleistas tuo pat metu, reguliavo kai dejo bet kol reguliavo viskas ciki buvo, dabar lyg ir beda bukumas uzmynus ir t.t. nepatinka MAN :? :oops: bet kuriuo atveju manau jog dujas isvazinesiu ir tada su svieziena bandysiu reguliuot...

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2006, 16:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
BX16TGI rašė:
vycia rašė:
na ir reduktoriu sumontuotas rem komplektas, t.y. pakeistos visos tarpines ir t.t. manau tepaliukas nuleistas tuo pat metu, reguliavo kai dejo bet kol reguliavo viskas ciki buvo, dabar lyg ir beda bukumas uzmynus ir t.t. nepatinka MAN :? :oops: bet kuriuo atveju manau jog dujas isvazinesiu ir tada su svieziena bandysiu reguliuot...

Jei bukumas paspaugus gaza- pasuk pagrindini voztuva pries laikrodzio rodykle puse apsisukimo- ir pralek. Bent jau as taip savajai dariau...
P.S. Dujininkas, kuris man state- reguliavo pasnaudodamas kita technologija:
Vienas zmogus seda uz vairo- ir laiko apie 3000 aps./min. ir ziuri i techometra, kol prades kristi apsukos.
Kitas, pries reguliavima- atlaisvina pagrindini voztuva, kad nebutu bukumo (t.y. kad iki 3000 aps. kiltu tolygiai). Veliau ji po truputi isukineja, kol nepradeda kristi apsukos. Dar atsuka atgal per ketvirti- ir psio.
Taip sureguliuotos dujos bukumo neduos iki 3000 aps.


nu ziuresim senu duju dar 50% bako like tai isvazinesiu, prileisiu nauju ir matysim kas ir kaip bus o jei bukuma iki 3000rpm nuimsi, jis atsiras aukstesniam sukiu diapazone?ar imanomas visiskas "dusimo" bukumo likvidavimas 1000-5000rpm ribose?traukt gali ir silpniau t.y. kaip yra ir dabar leciau renka greiti bet kad nebutu "duobiu" uzmynus, kad ir leciau bet greitetu, nes pvz pries gera valanda bandziau staigiau sustartuto ir nebaigus manevro teko ismint sankaba pergazuot iki 3500rpm ir zviegiant padangom baigti posuki, nesamone kazkokia :x

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2006, 17:01 
vycia rašė:
na ir reduktoriu sumontuotas rem komplektas, t.y. pakeistos visos tarpines ir t.t. manau tepaliukas nuleistas tuo pat metu, reguliavo kai dejo bet kol reguliavo viskas ciki buvo, dabar lyg ir beda bukumas uzmynus ir t.t. nepatinka MAN :? :oops:

Kad reduktorius perrinktas - gerai. Tik, kol minkstosios dalys - membranos ir voztuvai prisitaikys ir nusistoves, stabiliai sureguliuot gali nepavykt ~1000km...
Cituoti:
jei bukuma iki 3000rpm nuimsi, jis atsiras aukstesniam sukiu diapazone?ar imanomas visiskas "dusimo" bukumo likvidavimas 1000-5000rpm ribose?traukt gali ir silpniau t.y. kaip yra ir dabar leciau renka greiti bet kad nebutu "duobiu" uzmynus, kad ir leciau bet greitetu

Na, su I-os kartos iranga dazniausiai pavyksta pasiekt tik tiek: pakenciamai vaziuoja ir traukia iki ~2/3-3/4 apsuku ir tiek pat pedalo eigos... Toliau - spaudi be efekto.
Situacija labai pagerina vakuminis kiekio reguliatorius, montuojamas vietoj varzto i duju slanga... Tik, jis kainuoja ~80lt ir yr reikalu, kol gerai sureguliuoji. Dujininkai dazniausiai nenori to imtis...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 23 2006, 11:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
vycia rašė:
nu ziuresim senu duju dar 50% bako like tai isvazinesiu, prileisiu nauju ir matysim kas ir kaip bus o jei bukuma iki 3000rpm nuimsi, jis atsiras aukstesniam sukiu diapazone?ar imanomas visiskas "dusimo" bukumo likvidavimas 1000-5000rpm ribose?traukt gali ir silpniau t.y. kaip yra ir dabar leciau renka greiti bet kad nebutu "duobiu" uzmynus, kad ir leciau bet greitetu, nes pvz pries gera valanda bandziau staigiau sustartuto ir nebaigus manevro teko ismint sankaba pergazuot iki 3500rpm ir zviegiant padangom baigti posuki, nesamone kazkokia :x

Buvo pazystamas savo omegai taip varzta atsukes, kad 4-a pavara i kalna ant 80 ejo, be jokio gazo paspaudimo, bet dujos irgi ejo...

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 31 2006, 09:25 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
Na pagaliau aiskeja kas yra maniskiam...meistras kad jam kiausai issustu uzdejo maisytuva nuo opelio ir oro srauto pertekliu sureguliavo ne maisytuva, plokstelemis ar kuo jis ten reguliuojasi o skuduru tarp oro filtro ir maisytuvo, skuduras isprogo-isplyso "varpelis" ir gauna per daug oro pakeistus skudura problema dingo bet visvien teks styt ji ant ausu kad sureguliuotu maisytuve o ne skudurais blyn :evil:

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2006, 17:16 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
nu blym kadangi trukciojimas nesiliove ir lyg is po paskirstytojo lakste ziezirbos tai pasikeiciau siandien laidu ir dangteli - buvo puiku...pirmus 9km, dabar variklis pradejo drebet ant laisvu nors rodo apie 900-1000rpm, su dujom visiskai netraukt pradejo..su benzu dar dar..kas turi minciu kame saknys? :cry:

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 02 2006, 22:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2005, 10:31
Pranešimai: 117
Miestas: Vilinius
gal tiesog verta ismesti ta dujiu iranga ir pastatyti normaliam servise :?

_________________
Xsara Picasso 1.6 06m.
-------------------------------------
Tel. +37069962246


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2006, 15:19 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
gal ir verta, bet dabar jau ideta ir reik razbiratsa kas prie ko ir kodel? man toks jausmas kas saknys visdelto elektroj...bet neisivaizduoju nuo ko tikrinima pradet...elektrikams rekomendaciju is vilnieciu negavau...

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007