WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 18 2024, 10:55

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dujos į 2,0 CT?
StandartinėParašytas: Rgp 31 2006, 11:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
viras rašė:
Nuoširdžiai permečiau visą šią grupę ir nieko neradau ...

Kaip draugauja? Kuri karta geriausia?


Jau rashiau. Turbininiam tik sekvencine. Kitaip- gailesiesi. O moderatoriai pamate tavo tema gali uzrakinti, nes apie tai jau klausei... :wink:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 31 2006, 11:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
viras rašė:
Flyner rašė:
viras rašė:
visai nebesigaudau, kas ta sekvencine? Tiesioginis ipurskimas?


Taip. Jei 2,0 CT varikliui tai kainuos apie 2400-2600 lt.


o kiek ta antros kartos?


Taigi pilna temu, jei kas domina- paziurek. Paprasta kainuoja 1300lt su EKO sistema, bet tokios pas tave nesideda. Skaityk tema kur 2,0 16V su paprastom nevaziuoja, o cia dar turbinine..

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dujos į 2,0 CT?
StandartinėParašytas: Rgs 23 2006, 14:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Bika rašė:
viras rašė:
Nuoširdžiai permečiau visą šią grupę ir nieko neradau ...

Kaip draugauja? Kuri karta geriausia?


Vakar isidejau i turbo C.T. dujas su ipurskimu. BRC firmoje suplojau 2800Lt. Dar siule kazkokias uz 2200Lt ir su Japan purkstukais uz 3300Lt. Dar problemu neturiu cha, cha!!! Tik traukia prasciau...


Reishkia sureguliavo taupymo rezimyu vazineti. Paprashyk nuvaziaves kad sureguliuotu normaliam arba sportiniam vaziavimui, va tada bus good... Ash pastebejau, kad mano iranga nuo 4500-5000 apsuku nuo duju ant benzo automatishkai persijungia. Matyt padaryta, kad neuzpjauti variklio...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dujos į 2,0 CT?
StandartinėParašytas: Rgs 23 2006, 14:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
old cat rašė:
Flyner rašė:
Ash pastebejau, kad mano iranga nuo 4500-5000 apsuku nuo duju ant benzo automatishkai persijungia.

Cia kas per monai?! :shock:
Nors, kazkada ir man vienas dujininkas pasakojo, kad duju ipurskimo iranga didziausiu apkrovu rezimais benzino "dadeda". Tasyk tokiu kalbu napalaikiau rimtu dalyku. Ale, ziurek, a nebus tik teisybe? :?
Tuokart mazos duju sanaudos - naturalus ir lengvai paaiskinamas dalykas! :lol:


Benzo nedadeda o perjungia grynai ant benzo kad vaziuotu... :D

:lol: ash tik pats vakar pastebejau: per KLP uzmynes 2-ra shaiba iki raudonos ziuriu kad ir dacikas raudona lempute uzdeges (na kai ant benzo persijungia uzsidega raudonas), o kai atleidau- vel normaliai ant duju persijunge. Bet cia jau reikia ekstramaliai mint... Jei iki kokiu 4000-4500 apsuku, tai nesijungia. Reiktu tiksliau paziuret nuo kiek apsuku perjungia ant benzo.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 23 2006, 15:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
old cat rašė:
Na, gal ten vien tik lempute ir teuzsidega? :roll:
Kai snekejau su tuo dujininku (tai buvo pries pora metu, ipurskima pas mus, provicijoj :) mazai kas ciupinejes tada dar buvo), bet as jau buvau spejes snektelet su keletu tokios irangos savininku; ir visi dziaugesi mazom sanaudom... Tai jis ramiai taip ir pasake: "O, tu paklausk, kiek jie prie to dar benzo sunaudoja. Smarkiau gaza paspaudus, purskiamas ir benzimas!" Man tai tada pasirode labai keista, net neitiketina. O, kadangi sau ipurskimo neplanavau det - smulkiau ir nesidomejau...
Dabar, kai tamsta parasei apie lempute - prisiminiau.
Jeigu is tikruju taip ir yra - tai dar vienas akmuo i ipurskimo "darza". :lol:


Tada paklausiu: o kiek jau kartu minate kolega iki dugno? Jei kaskart vaziuojant- tai akmuo priimamas i darza, o jei ne karto ir tik labai retais ishimtinais atvejais- tada ta akmeni atgal siusciau... :lol: benzino pilu tiek, kiek reikia uzkurus pashildyti iki darbines temp kai dujos persijungia, o shis atvejis- ishskirtinis. Ir dar. Jei jau padaryta tokia sistema, kad persijungia ant benzino, tai gal ji ne shiaip yra padaryta? Kazin kaip ten atsiliepia varikliui jei yra smaugiama do pabednovo kanca ant duju...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 23 2006, 15:39 
Flyner rašė:
Tada paklausiu: o kiek jau kartu minate kolega iki dugno?

Na, dvilitriui tai tikrai tenka daznokai daryt.. :? Jei reikia ka lenkt, o masinoj 3-4 keleviai - be isukimo iki raudonos tachometro zonos - niekaip... :( :roll:
Cituoti:
Kazin kaip ten atsiliepia varikliui jei yra smaugiama do pabednovo kanca ant duju...

Irgi paklausiu: o, kuo geriau jam but smaugiamam iki "tavo ze konca" benzinu? :lol:
Siaip, kiek teko girdet, dujos varikliui kenkia tik ilgai vazinejant per liesu misiniu - labai suleteja ju degimas ir del to kencia ismetimo voztuvai. Beveik visais kitais faktoriais: tepalo praskiedimas ant cil. sieneliu, nuodegu susidarymas ir t.t., - jos geriau uz benzina. Pats ardziau Passat'o varikli po 2 metu vazinejimosi vien dujom - degimo kameros buvo kaip ka tik isvalytos!


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Dujos į 2,0 CT?
StandartinėParašytas: Rgs 25 2006, 08:44 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
xamas rašė:
Flyner rašė:
Reishkia sureguliavo taupymo rezimyu vazineti. Paprashyk nuvaziaves kad sureguliuotu normaliam arba sportiniam vaziavimui, va tada bus good... Ash pastebejau, kad mano iranga nuo 4500-5000 apsuku nuo duju ant benzo automatishkai persijungia. Matyt padaryta, kad neuzpjauti variklio...

Cia ne taupymo rezimas, kazkiek galia turi nukrist. O kad prie dideliu apsuku permeta ant benzino tai reiskia kad duju neuztenka. tegul padidina slegi reduktoriuje ( ant jo yra varztelis, bet be programos ten geriau nagu nekist). Ir nekurkit jus cia pasaku apie variklio drozima :)

Jeigu dujinė įranga gerai įdėta, variklio tikrai nedrožia. Kalbant apie sekvencinę įrangą, tai nėra ka ir kalbėti apie jos žalą.
Dažniausiai varikliams kenkia tarpinės esančios tarp vairo ir sėdynės :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dujos į 2,0 CT?
StandartinėParašytas: Rgs 25 2006, 08:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
xamas rašė:
Cia ne taupymo rezimas, kazkiek galia turi nukrist. O kad prie dideliu apsuku permeta ant benzino tai reiskia kad duju neuztenka. tegul padidina slegi reduktoriuje ( ant jo yra varztelis, bet be programos ten geriau nagu nekist). Ir nekurkit jus cia pasaku apie variklio drozima :)


Bet slegio nelabai eina sukelti, kadangi stovi elektroninis slegio reguliatorius ar kazkas tai panashaus... Reiketu ir ji i kita pakeisti.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 25 2006, 10:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
ar nebus duju persijungimas i benza, todel kad ant duju neveikia ribotuvas variklio kai pjaunama dujomis, o jis veikia tik ant benzo. Nors gal to nera su tiesioginiu ipurskimu. Menkas dujininkas is manes.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dujos į 2,0 CT?
StandartinėParašytas: Rgs 25 2006, 15:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Flyner rašė:
Bet slegio nelabai eina sukelti, kadangi stovi elektroninis slegio reguliatorius ar kazkas tai panashaus... Reiketu ir ji i kita pakeisti.

Na na, pas maciau ir klausinejau, maniskei taip buvo, todel drasiai ir teigiu.O kaip tas elektroninins slegio reguliatorius atrodo? :roll: Prikisk nosi prie reduktoriaus, turetum pamatyt varzteli :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 25 2006, 20:19 
Na, kiek teko apie duju ipurskimus skaitinet, tai visur raso, kad stovi duju reduktorius tik tam, kad palaikytu kuo pastovesni iseinanciu duju slegi (tam jie net 2-ju pakopu daromi). Kad but koks elektroninis reguliavimas - dar negirdejau.
Jei ir yr varztelis iseinansiu duju slegio pareguliavimui - as tikrai nesiryzciau jo namie reguliuot. Juk kuro kiekio dozavimas atliekamas keiciant purkstuku atsidarymo trukme - pasikeis slegis - pasikeis ir paduodamo kuro kiekis! Na, nebent kompiuteris pagal lamdos parodymus pasikoreguos, ir pats susibalansuos pakitusiam slegiui... Bet kas gal garantuot, kai tikrai taip bus...
Beje, del benzo padavimo - as linkes manyt, kad ne siaip sau, o specialiai tai daroma... Nors, gal ir klystu. :-k
But gerai, kad kas nors, labiau tame nusimanantis, paaiskintu, kaip ten is tikro yra...
Reiks gal su tuo dujininku pasneket, bus jie jau daugiau ipurskimu prideje. Tik, va, baisiai jis laiko netur... Darbe jam zmones lipa ant galvos jau beveik tiesiogine prasme. :D
Flyner rašė:
taciau nei ash nei jus nei kas kitas nera kompetetingas postringauti shiuo klausimu, nes ne mes kureme kad ir BRC ar kokias kitokias sekvencines sistemas. Ir ne mums yra zinoti reikia to benzino ar nereikia, jei apsukos dideles...

Na, su tokia pozicija tai tik is dalies sutikciau...
Aisku, inzinieriams, ar mokslininkams tai jau, tikrai, nepatarsim. :)
Bet turet kad ir supaprastinta, vartotojiska supratima tikrai galim, manau. Juk kazkiek isivaizduojam, kaip veikia variklis, televizorius, saldytuvas, nors ir nesam situ sriciu specialistai? Tai kodel duju ipurskimas turetu jau but tabu?
Juk, kuo labiau busim "zalesni", tuo didesnem aukso kasyklom atrodysim servisu plesikeliams. :)
O, mokytis juk galim ir diskutuodami, bei dalindamiesi patirtimi!


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007