WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 21 2019, 23:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 07:29 
Na kol nebuwo duju ji nedege. Tai gali servisa nereikia?
aciu:)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 07:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
xamas rašė:
Timuxs rašė:
Na kol nebuwo duju ji nedege. Tai gali servisa nereikia?
aciu:)

Panasu kad emuliatoriu neidejo. Kokia duju sistema?



greiciausiai dejo per 2 penkiakojas reles ir paleido ji be emuliatoriaus.......... :wink:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 08:19 
Na mokejau uz ja pries du menesius 1000 lt
O kas tei emuliatorius?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 09:57 
Nu, negaliu garantuot 100%, kad ir pas tamsta taip, bet bent pas senesniuosius Bosch ipurskimus ji visada su dujom vaziuojant sviecia. Ir nieko blogo nuo to neatsitinka...
Del emuliatoriaus - tai toks prietaiselis, kuris ipurskimui pastoviai duoda "gera" liambda zondo (misinio sudeties) signala. Nes, jei dirbant dujom ipurskimo kompas gauna bloga - bando ji koreguot - daugiau/maziau paduot benzino; o kadangi variklis tuo metu "valgo" dujas - niekas nesikeicia. Tada pasitaiko, kad ipurskimas "sublusta". Bet, tai galioja daugiau naujesnem ir japoniskoms masinoms, senesni Bosch'ai tam gana tolerantiski...
Siaip, jei emuliatoriaus ner, geriau liambda visai atjungt - istraukt kistuka. Tada ipurskimas dirbs be misinio koregavimo, o tai mazesne blogybe mano galva, negu klaidinantis signalas.
Cituoti:
Na mokejau uz ja pries du menesius 1000 lt

Na, uz tokia suma 95%, kad nedejo..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 11:05 
:) kaip gerai:)
o kur tas liambda kistukas yra?
Gal reikia geriausia palikti taip kaip yra? tegu ta lempute dega;)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 12:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Tai aišku palik. Kaip benzinu važiuosi ?

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2006, 15:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Reiktu jiems uz tokius pokstus pretenzijas pareiksti, o jei nepasiduoda- isistatyti -+40 lt ir viskas ;)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2006, 08:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
O pas mane yra emuliatorius, vazineju jau gal puse metu, gal daugiau ir benzinu masina kai dirba tai uzsidega kartkartemis ipurskimo sistemos klaida, bet perjungus i dujas issijungia. Kazkada pradejo degti istisai, tai nueemes klemas akumuliatoriaus palikau per nakt, tai vel tik ant benzino pradejo uzsidegineti.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2006, 09:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Tai nuskaityt reikia klaidas kompo po tokio uzsidegimo akumuliatoriaus neatjungus. Pasakys kompas kokios ten bedos pas ji.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2006, 10:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Kas ta Vilniuj protingai daro ?
Daro tai jau turbut visi dujininkai...

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2006, 11:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Emuliatoriu tai tikrai visi dujininkai deda.
O kompo klaidas tai pats gali nusiskaityti su paprastu diodu.
Beje forume kazkur buvo visa shema, kaip tai padaryti ir net klaidu kodai surasyti.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 15 2006, 11:21 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bir 24 2006, 12:21
Pranešimai: 135
Miestas: Kaunas/Klaipeda
pas mane ir visa laika dega, taip ir nesuprantu ar kas blogai ar tik delto kad dujos idetos.. nekreipiu kolkas demesio kol nebyra kazkas...

_________________
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=23824


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2011, 19:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Sveiki, atgaivinkim seną temą. Išėmiau IV kartos įrangą iš citrinos ir įdėjau į naujesnę mašiną. Savo Xantijai nusipirkau ir sumontavau I kartos įrangą. Kaip ir dera, neturint pinigų liambda emuliatoriui, įtaisiau paprastą relytę zondo atjungimui važiuojant dujomis. Gavosi kažkoks atvikščias rezultatas. Važiuojant dujomis su atjungtu liambda zondu labai greit užsidega variklio kompo lemputė prietaisų skyde ir dega nuolatos. Ištraukus relės kuri atjungia zondą ritės maitinimo laidelį ir važiuojant su įjungtu liambda dujomis kompo lemputė užsidega labai retai ir trumpam. Perjungus į benziną lemputė vel užgęsta prie abiejų išvardintų padėčių. Kokią blogybę iš dviejų pasiūlysite rinktis? Ar važiuoti su atjungtu liambda, kad į kompą neprimestų klaidų, ar važiuoti su įjungtu liambda dujomis ir galvoti, kad jei lemputė nedega - viskas gerai.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2011, 20:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Šauksmas tyruose. :-#

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 07 2011, 17:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2009, 08:27
Pranešimai: 80
Miestas: Kaunas
Kiek suprantu (o šiuose dalykuose suprantu tikrai nedaug :) ), tai I-os kartos dujinei įrangai λ-zondo parodymai yra visiškai dzin.
Tačiau variklio degimo valdymo kompiuteriui (ECU) jie labai svarbūs! Tad turi būti arba jo emuliatorius (kas yra gerai), arba teks susitaikyti su nuolat degančia „gedimo“ lempute. Tik šiuo atveju patarčiau retkarčiais tas susikaupusias degimo klaidas anuliuoti.
Nuo to, kad atjungsi tik λ-zondo laidą, jis mažiau dėvėtis nenustos :|


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007