WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dega "K" lemputė-įpurškimo gedimo daviklis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=8493
Puslapis 11

Autorius:  Timuxs [ Rgs 21 2006, 07:29 ]
Pranešimo tema:  Dega "K" lemputė-įpurškimo gedimo daviklis

Na kol nebuwo duju ji nedege. Tai gali servisa nereikia?
aciu:)

Autorius:  Aidas1 [ Rgs 21 2006, 07:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio darbo autodiagnostikos kontrolinė lemputė - xan

xamas rašė:
Timuxs rašė:
Na kol nebuwo duju ji nedege. Tai gali servisa nereikia?
aciu:)

Panasu kad emuliatoriu neidejo. Kokia duju sistema?



greiciausiai dejo per 2 penkiakojas reles ir paleido ji be emuliatoriaus.......... :wink:

Autorius:  Timuxs [ Rgs 21 2006, 08:19 ]
Pranešimo tema: 

Na mokejau uz ja pries du menesius 1000 lt
O kas tei emuliatorius?

Autorius:  old cat [ Rgs 21 2006, 09:57 ]
Pranešimo tema: 

Nu, negaliu garantuot 100%, kad ir pas tamsta taip, bet bent pas senesniuosius Bosch ipurskimus ji visada su dujom vaziuojant sviecia. Ir nieko blogo nuo to neatsitinka...
Del emuliatoriaus - tai toks prietaiselis, kuris ipurskimui pastoviai duoda "gera" liambda zondo (misinio sudeties) signala. Nes, jei dirbant dujom ipurskimo kompas gauna bloga - bando ji koreguot - daugiau/maziau paduot benzino; o kadangi variklis tuo metu "valgo" dujas - niekas nesikeicia. Tada pasitaiko, kad ipurskimas "sublusta". Bet, tai galioja daugiau naujesnem ir japoniskoms masinoms, senesni Bosch'ai tam gana tolerantiski...
Siaip, jei emuliatoriaus ner, geriau liambda visai atjungt - istraukt kistuka. Tada ipurskimas dirbs be misinio koregavimo, o tai mazesne blogybe mano galva, negu klaidinantis signalas.
Cituoti:
Na mokejau uz ja pries du menesius 1000 lt

Na, uz tokia suma 95%, kad nedejo..

Autorius:  Timuxs [ Rgs 21 2006, 11:05 ]
Pranešimo tema: 

:) kaip gerai:)
o kur tas liambda kistukas yra?
Gal reikia geriausia palikti taip kaip yra? tegu ta lempute dega;)

Autorius:  arix'as [ Rgs 21 2006, 12:13 ]
Pranešimo tema: 

Tai aišku palik. Kaip benzinu važiuosi ?

Autorius:  Limited [ Rgs 21 2006, 15:35 ]
Pranešimo tema: 

Reiktu jiems uz tokius pokstus pretenzijas pareiksti, o jei nepasiduoda- isistatyti -+40 lt ir viskas ;)

Autorius:  limedo [ Rgs 28 2006, 08:53 ]
Pranešimo tema: 

O pas mane yra emuliatorius, vazineju jau gal puse metu, gal daugiau ir benzinu masina kai dirba tai uzsidega kartkartemis ipurskimo sistemos klaida, bet perjungus i dujas issijungia. Kazkada pradejo degti istisai, tai nueemes klemas akumuliatoriaus palikau per nakt, tai vel tik ant benzino pradejo uzsidegineti.

Autorius:  Saulius [ Rgs 28 2006, 09:21 ]
Pranešimo tema: 

Tai nuskaityt reikia klaidas kompo po tokio uzsidegimo akumuliatoriaus neatjungus. Pasakys kompas kokios ten bedos pas ji.

Autorius:  limedo [ Rgs 28 2006, 10:04 ]
Pranešimo tema: 

Kas ta Vilniuj protingai daro ?
Daro tai jau turbut visi dujininkai...

Autorius:  Saulius [ Rgs 28 2006, 11:15 ]
Pranešimo tema: 

Emuliatoriu tai tikrai visi dujininkai deda.
O kompo klaidas tai pats gali nusiskaityti su paprastu diodu.
Beje forume kazkur buvo visa shema, kaip tai padaryti ir net klaidu kodai surasyti.

Autorius:  Alfasz [ Spa 15 2006, 11:21 ]
Pranešimo tema: 

pas mane ir visa laika dega, taip ir nesuprantu ar kas blogai ar tik delto kad dujos idetos.. nekreipiu kolkas demesio kol nebyra kazkas...

Autorius:  Abuolys [ Lie 21 2011, 19:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Dega "K" lemputė-įpurškimo gedimo daviklis

Sveiki, atgaivinkim seną temą. Išėmiau IV kartos įrangą iš citrinos ir įdėjau į naujesnę mašiną. Savo Xantijai nusipirkau ir sumontavau I kartos įrangą. Kaip ir dera, neturint pinigų liambda emuliatoriui, įtaisiau paprastą relytę zondo atjungimui važiuojant dujomis. Gavosi kažkoks atvikščias rezultatas. Važiuojant dujomis su atjungtu liambda zondu labai greit užsidega variklio kompo lemputė prietaisų skyde ir dega nuolatos. Ištraukus relės kuri atjungia zondą ritės maitinimo laidelį ir važiuojant su įjungtu liambda dujomis kompo lemputė užsidega labai retai ir trumpam. Perjungus į benziną lemputė vel užgęsta prie abiejų išvardintų padėčių. Kokią blogybę iš dviejų pasiūlysite rinktis? Ar važiuoti su atjungtu liambda, kad į kompą neprimestų klaidų, ar važiuoti su įjungtu liambda dujomis ir galvoti, kad jei lemputė nedega - viskas gerai.

Autorius:  Abuolys [ Lie 22 2011, 20:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Dega "K" lemputė-įpurškimo gedimo daviklis

Šauksmas tyruose. :-#

Autorius:  RaValdas [ Rgp 07 2011, 17:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Dega "K" lemputė-įpurškimo gedimo daviklis

Kiek suprantu (o šiuose dalykuose suprantu tikrai nedaug :) ), tai I-os kartos dujinei įrangai λ-zondo parodymai yra visiškai dzin.
Tačiau variklio degimo valdymo kompiuteriui (ECU) jie labai svarbūs! Tad turi būti arba jo emuliatorius (kas yra gerai), arba teks susitaikyti su nuolat degančia „gedimo“ lempute. Tik šiuo atveju patarčiau retkarčiais tas susikaupusias degimo klaidas anuliuoti.
Nuo to, kad atjungsi tik λ-zondo laidą, jis mažiau dėvėtis nenustos :|

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/