WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 22:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 12 2006, 09:30 
Na va, situacija paprasta. LPG ipurskimas... Vaziuoji ramiai ant LPG tada spaudi dugna, persijungia 1 ar 2 begiais zemyn, pradeda masina traukti, bet pamatau kad tuo metu automatiskai persijungia ant benzino. Kai gaza "normalizuoji" tada grizta po kiek laiko vel i LPG. Kas tai galetu buti? Aciu uz pamastymus


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 12 2006, 09:35 
It's not a bug, it's a feature ;)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 12 2006, 09:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Apie tai jau buvo diskusija, pasiskaityk, o jei nori but tikras uzklausk pas tuos kurie iranga montavo...

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 12 2006, 09:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Visks čia yr normale... Visiems įpurškimams teip yr. Džiaugtis tik reikia, kad draginant nereikia perjunginėti ant benzino. :wink:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 12 2006, 21:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Gali buti, kad gaza staigiai uzmynus slegis duju nukrenta irautomatiskai perjungia ant benzo.

Man taip buna kai dujos i pabaiga.
Gali buti, kad filtrakeisti laikas, arba siaip kas, varyk pasmeistrus.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 12 2006, 23:31 
Augius rašė:
Na va, situacija paprasta. LPG ipurskimas... Vaziuoji ramiai ant LPG tada spaudi dugna, persijungia 1 ar 2 begiais zemyn, pradeda masina traukti, bet pamatau kad tuo metu automatiskai persijungia ant benzino. Kai gaza "normalizuoji" tada grizta po kiek laiko vel i LPG. Kas tai galetu buti? Aciu uz pamastymus

idomu kokia pas tave iranga kompiuterine? italu lenku???
kompiuterine ar tikrai??ar tiesioginis ipurskimas?>?
ar 4 kartos??


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 13 2006, 08:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
ZVEJY, nesapaliok nesamonių, žmogus aiškiai viską išdėstęs yra. O SAULIAU, juk ir pas tave berods dujų įpurškimas ar ne? Kiek teko matyti įpurškimų (mačiau kokius 5) visiems taip pat. Jokių filtrų keisti nereikia. Važinėtis ir džiaugtis. SIGIUS pats pirmasis parašė ir tiesiai į taikinį, tolimesnės diskusijos nieko nevertos. Beje, šį klausimą aš pats buvau uždavęs šiame forume. Pasiskaitykit. Nieko naujo niekas nebeparašys.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 13 2006, 09:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Saulius rašė:
Matyt ankstesne diskusija busiu praleides :oops:
Pas mane tiesioginis ipurskimas BRC iranga. Bet gal mano 1.6i tiek neisspaudzia jegos kad prireiktu benzina perjungti :)

Niekad taip nebuvo, kad gaza uzmynus persijungtu i benzina, nebent kai bake mazai duju lieka.


Pas mane irgi tiesioginis, BRC įranga ir persijungia. Gali būti, kad mažesnio litražo varikliams tokio čiūdo ir nėra, gal per mažai srebia :D :wink:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 13 2006, 14:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Doncia rašė:
Kodėl nevertos tokios diskusijos dėmesio? Pas mane nepersijunginėja ant benzo kažkodėl, nei staigiai minant dugną žemom pavarom, nei kai bandžiau maksimumą autostradoj išlaužti :wink:


Nevertos dėmesio todėl, kad nei vienas tiksliai taip ir nežino, kodėl persijungia ir pilsto iš tuščio į kiaurą. Koks gi galų gale skirtumas persijungia ar ne? Pas vienus persijungia- valio, pas kitus nepersijungia- matyt irgi gerai... Vat imsiu ir paskambinsiu kokiems montuotojams ir paklausiu, o jei atsakys pakankamai rimtai- pasakysiu ir jums... :wink:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2007, 20:19 
NETURI Į BENZĄ PERSIJUNGTI.
Persijungimo priežastys sekančios:
mažai balione likę dujų;
netinkamai sureguliuotas mišinys;
užsikišęs filtras;
ir dažniausiai pasitaikanti problema - blogai pajungtas reduktoriaus šildymas. Į šią problemą "krūti profai" dažnai pažiūri pro pirštus. O kai užmini paduoda dujų be proto, o jų temperatūra gerokai žemesnė už 0. Pašilt nebespėja ir kompas manydamas, kad variklis "atšalo" jungia benzą. Geriausiai šią problemą šalina "Propanas" - atsisėda šalia bičas su kompu ir liepia mint. Čia iš praktikos su 2.0 l avtamatu. Beje , linkėjimai atgrubnagiams iš "Sliko" nesugebėjusiems rasti bugo


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2007, 13:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
sdainius rašė:
NETURI Į BENZĄ PERSIJUNGTI.
Persijungimo priežastys sekančios:
mažai balione likę dujų;
netinkamai sureguliuotas mišinys;
užsikišęs filtras;
ir dažniausiai pasitaikanti problema - blogai pajungtas reduktoriaus šildymas. Į šią problemą "krūti profai" dažnai pažiūri pro pirštus. O kai užmini paduoda dujų be proto, o jų temperatūra gerokai žemesnė už 0. Pašilt nebespėja ir kompas manydamas, kad variklis "atšalo" jungia benzą. Geriausiai šią problemą šalina "Propanas" - atsisėda šalia bičas su kompu ir liepia mint. Čia iš praktikos su 2.0 l avtamatu. Beje , linkėjimai atgrubnagiams iš "Sliko" nesugebėjusiems rasti bugo


Du kartus po 2 valandas su kompais sėdėjo man ir vis vien persijungia :D Bet aš ir nesijaudinu. Su mišiniais viskas tvarkoje- valgo tikrai nedaug kuro, o ir trauka nuo to nenukenčia. Tačiau kai kuriuos pastebėjimus paimsiu domėn ir dar kartą patikrinsiu savo įrangą. Nors montavo firmoje ir su garantijomis, tačiau š**arankiai dirbo tai točnai. Ir dar tokius pinigus nuplėšė... Linkėjimai buvusiam "Čiampui" (dabar "Autodujos") :evil:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 12:32 
Linkejimai Panevezio BRC! Pasirodo mano ipurskimas neprijungtas prie liamdos duslintuve...

sdainiaus priezastys, kodel persijungia i benza, man pasirode gana logiskos...bet atsakymas irgi tradiciskas - atbulom rankom daro, o pinigus pleshia! Ir dar istorijas prikuria "not a bug! It is feature!" zodziu...reiktu vaziuoti reguliuotis, bet kaip jau ir sakiau, duju iranga nemato misinio sudegimo vaziuojant! taigi kankyne reguliuoti kazka.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 15:46 
O, ko jinai turetu kazka dar "matyt", jeigu misinio kokybe visvien rupinasi benzino sistema. :)
Duju "smegenine" tik perskaiciuoja benzinini purkstuku atidarymu impulsus dujiniams. Uztat ir vadinasi sekvencine > nuosekli.
Pazystamas dujininkas man porino, kad, nors yra kur prie irangos lamda pajugt, bet tai tik kaip papildoma, nebutina opcija. Ir jie to nedaro - sake, paskui papildomos problemos kyla, kai abi sistemos ima "pagal save" reguliuot...


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Gru 14 2009, 11:07 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Saulius rašė:
Gali buti, kad gaza staigiai uzmynus slegis duju nukrenta irautomatiskai perjungia ant benzo.

Man taip buna kai dujos i pabaiga.
Gali buti, kad filtrakeisti laikas, arba siaip kas, varyk pasmeistrus.

Pas mane taip pradejo darytis spustelejus gaza, duju bake gal puse, o ypac po nakties kai pirma karta i dujas persijungia ir spusteli gaza kad ir nuo sankryzos pajudet, biski tarsi liesu misiniu padirba ir persijungia.
Chibres tel isjungtas. Filtras ? Purkstukai prie pusmeti keisti, filtras pries metus.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 16 2009, 01:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Chibre radau garaze, turejo laiko, pakrapste, voztuvas reduktoriuje strigo duju padavimo. Ardymas ir valymas.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007