WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Alsuoklis ir dujos, kur rysys?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=9693
Puslapis 13

Autorius:  Priesnuodis [ Sau 08 2007, 16:27 ]
Pranešimo tema:  Alsuoklis ir dujos, kur rysys?

Zodziu istorija tokia: labai leido man tepala kazkur. Nuvaziavau i ateities pl. Pakeite ten zarnas kelias ir t.t. Sake, kad tepalas bego del duju. Dujos prikaupia daug kondensato ir gamina alsuokli. Sako reikia deti kazkoki apsiltinima. Mano dujos paprastos, su viena chlapuska. Kame cia rysys, nesuprantu.
Tik prasau nepindavokit, nes as labai jautrus... ;)

Autorius:  Limited [ Sau 08 2007, 16:33 ]
Pranešimo tema: 

Kaip suprantu, situacija tokia- psa mazieji benzinai gamina toki "majoneza"- nuosedas, kurios kaupiasi variklio viduje, uzkemsa alsuokli, slangas ar tt.. Su dujomis ir dar mazais atstumais tas ypac pasireiskia. Todel pradeda varyti tepala pro visus galus. Iseitis- apsiltinti slangas kuriomis dujos is karterio traukiamos atgal i isiurbimo kolektorius, kad nespetu atsalti ir kondensuotis i majoneza. Lyg ir taip, nes neturejau tokios problemos (V6). :)

Autorius:  Makleris [ Sau 09 2007, 09:42 ]
Pranešimo tema: 

xamas rašė:
Na dujos tikrai nieko negamina, o ypac alsuokliu. O kad jos paspartina "majonezo" ( alyvos ir dregmes/vandens misinys) tai faktas. Ir tas pasireiskia del netobulos PSA 1.6, 1.8, 2.0 karterio ventiliacines sistemos sudarytos is slangu slangeliu raizginio. ech kaip graziai daro dumu uzsklanda xm su 2.0i, ane Makleri? :)


Na pas mane buvo unikalus atvejis :D kai tepala suvare i isiurbimo kolektoriu ir jis smagiai dege kartu su dujom :wink: Kitiem ji isvaro per matuokle, salnikus ar siaip ivairias skylutes :)

Autorius:  cYbeR_cat [ Sau 15 2007, 18:23 ]
Pranešimo tema: 

Limited rašė:
Kaip suprantu, situacija tokia- psa mazieji benzinai gamina toki "majoneza"- nuosedas, kurios kaupiasi variklio viduje, uzkemsa alsuokli, slangas ar tt.. Su dujomis ir dar mazais atstumais tas ypac pasireiskia. Todel pradeda varyti tepala pro visus galus. Iseitis- apsiltinti slangas kuriomis dujos is karterio traukiamos atgal i isiurbimo kolektorius, kad nespetu atsalti ir kondensuotis i majoneza. Lyg ir taip, nes neturejau tokios problemos (V6). :)
Turi buti paduodamas siltas oras varikliui, kad kondensatas nesigamintu. Dazniausiai tai daroma oro paemimo zarna nukreipiant prie pacios karsciausios dalies variklyje - ismetimo kolektoriaus. Tuomet variklis ima savo paties pasildyta ora.

Autorius:  Limited [ Sau 15 2007, 22:19 ]
Pranešimo tema: 

Nemanai, kad klysti ;) ? Nelabai randu rysio ;)

Sekmadieni teko tureti garbes Siauliu aikstelej apziurineti Opeliuka trilitri ecotec. Tiek dumblo nusukus korke nesu mates nei vienam PSA varikly :)

Autorius:  arix'as [ Sau 16 2007, 09:28 ]
Pranešimo tema: 

Rašyta apie tai n+k kartų.... visos gamina, tik vienos mažiau, kitos daugiau...

Autorius:  Priesnuodis [ Sau 20 2007, 10:36 ]
Pranešimo tema: 

Limited rašė:
Kaip suprantu, situacija tokia- psa mazieji benzinai gamina toki "majoneza"- nuosedas, kurios kaupiasi variklio viduje, uzkemsa alsuokli, slangas ar tt.. Su dujomis ir dar mazais atstumais tas ypac pasireiskia. Todel pradeda varyti tepala pro visus galus. Iseitis- apsiltinti slangas kuriomis dujos is karterio traukiamos atgal i isiurbimo kolektorius, kad nespetu atsalti ir kondensuotis i majoneza. Lyg ir taip, nes neturejau tokios problemos (V6). :)


Tai reiks matyt deti koki apsiltinima ant slangu. Kazin kiek tas gali kainuoti? Visai nenoriu, kad vel man pradetu varyti tepalus ant Lietuvos keliu ir kiemu.
O kodel kazin reikia issijungti dujas mieste? Man taip pasiule ateities plente.

Autorius:  Priesnuodis [ Sau 22 2007, 16:47 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
Priesnuodis rašė:
Tai reiks matyt deti koki apsiltinima ant slangu. Kazin kiek tas gali kainuoti? Visai nenoriu, kad vel man pradetu varyti tepalus ant Lietuvos keliu ir kiemu.
kažkas kažkada yra tą daręs ir forume aprašęs
Cituoti:
O kodel kazin reikia issijungti dujas mieste? Man taip pasiule ateities plente.
mumi šito nesuprato... :shock:


Moderatoriai kaip visada zino, kad kazkur kazkada ta tema buvo diskutuota, bet susiraskit patys.
:roll:

Autorius:  arix'as [ Sau 22 2007, 16:59 ]
Pranešimo tema: 

Priesnuodis rašė:
O kodel kazin reikia issijungti dujas mieste? Man taip pasiule ateities plente.

Logika tokia: šaltas variklis + dujos = majonezas. Mieste važiuojama trumpais atstumais, variklis nespėja įkaisti. Jei daug važiuoji, tada jokio skirtumo miestas ar kaimas, bet jei nuo namų iki darbo 5-7km ir stop, vakare atgal, tada benzinu gal ir mažiau majonezo.

Autorius:  grumlinas [ Sau 22 2007, 18:29 ]
Pranešimo tema: 

Priesnuodis rašė:
Moderatoriai kaip visada zino, kad kazkur kazkada ta tema buvo diskutuota, bet susiraskit patys.
:roll:

mjooo... a tai ką, gal už tave ir surast reiks :?:
jei tas, kuris rašė apie apšiltinimą, atsilieps - OK, diskusijos netrinsim ;) , bet kol kas į tai nepanašu

Autorius:  Andriusha [ Sau 23 2007, 10:29 ]
Pranešimo tema: 

Beje apšiltinimas alsuoklio ir mane domintų. Jei kas rasit patikrintą ir normalią info prašau duoti moderatoriams ir tegu metą į DUK. Nes dabar kiek truputį naršiau (nes darbe nėra laiko tiek, o namie intiko kol kas nėra), tai nėra konkrenčiai parašyta, vieni siūlo saviveikla užsiminėti, kiti bandyti nuo kitų auto taikyti, treti majonezą kiekvieną ryta kopinėti arba laukti pavasario :)

Autorius:  arix'as [ Sau 23 2007, 13:27 ]
Pranešimo tema: 

Aš padariau pats, tiesiog antifrizines šlangas išvedžiojau aplink alsuoklį, apšiltinau ir viskas. Kaupiasi majonezas, bet saikingai.

Autorius:  limedo [ Sau 25 2007, 23:24 ]
Pranešimo tema: 

Priesnuodis rašė:
arix'as rašė:
Priesnuodis rašė:
O kodel kazin reikia issijungti dujas mieste? Man taip pasiule ateities plente.

Logika tokia: šaltas variklis + dujos = majonezas. Mieste važiuojama trumpais atstumais, variklis nespėja įkaisti. Jei daug važiuoji, tada jokio skirtumo miestas ar kaimas, bet jei nuo namų iki darbo 5-7km ir stop, vakare atgal, tada benzinu gal ir mažiau majonezo.


Na tuomet man tai negalioja kaip suprantu, nes as i darba vaziuoju apie 80 km. Man atrodo, kad variklis turetu ikaisti pakankamai per toki atstuma.

O moderatoriai nepykit, as cia kazkaip pasikarsciavau, netrinkit prasau nei temos nei mano juzerio. Vistiek gi jau beveik 50 pasisakymu prikaupiau. :oops:


Kas čia tave trins, tarybinis žmogau :D ?
Beje, jei kasdien tokį atsumą nuvažiuoji, tai kaži kaip tau tiek "majonezo" prisikaupė..

Autorius:  Rimuxx [ Sau 27 2007, 18:02 ]
Pranešimo tema: 

Kiekviena karta pries pajudedamas sildau varikli iki 80-90 laipsniu ir tik tada vaziuoju. Iki darbo ~20km ir vakare atgal. Nu majonezo vis tiek sociai :evil: Nepradesiu gi is Eiguliu i Raudondvari per Vilniu vazinet..
Skambinau i Mehari del sildytuvo, tai nurase varikli is karto: keisk tarpine, o gal ir galva trukus. Apie alsuoklius ir majoneza nieko negirdejo ir nezino.
ACS pasiule elektrini sildytuva, kaina berods 180Lt. Aisku, ji dedant, dar pakeisciau ir alsuoklio zarna. Kaina irgi apie 130Lt. Plius dar visi darbai ir link 400Lt patrauks. Kalba buvo apie Xantia 2.0i.
Vat man ir idomu, kiek tai bus efektyvu? Gal kas esat isidejes kazka panasaus? Vis delto pinigai... Ne baisiai dideli, bet jei is to naudos nebus, tai :roll: Beje, sildytuvo dar reiketu laukt nuo savaites iki menesio po uzsakymo :?

Autorius:  mazwis [ Sau 27 2007, 21:58 ]
Pranešimo tema: 

Nu man apsiltinimo reikalas kainavo30lt.:nusipirkau tris gabalus tepalui atsparios slangos(reikia triju skirtingu storiu nes alsuokliu angos skirtingos)tada senuku santh skyriui paemiau du metr. siltinancio porolono slanga(po maziau nera)ir specialios karsciui atsparios izol juostos.Tik tas pagamintas trisakis palei varikl. bloka jau neissirangys-reikia vest per virsu palei kondiske nes taip paruostos slangos nera labai lankscios.

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/