WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dujos į Xantia
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=9976
Puslapis 22

Autorius:  Alfasz [ Vas 21 2007, 12:51 ]
Pranešimo tema: 

Algis75 rašė:
p.s. mano balionas vietoi avarinio ... jo nesivezioju :) tikiuosi neprireiks (kvaila zinoma) beda tik tokia kad jis keistai rudyja teks isimt ir perdazyt ... o bagazineje dabar tokia erdve :)


zinai kaip kazkas kalbejo: zakon podlasty, kai reikes jo nebus, taip kad ziurek kad kur nenuleistu nakti uz miesto:)

Autorius:  Alfasz [ Vas 21 2007, 13:16 ]
Pranešimo tema: 

Kosmoz rašė:
Ar labai sunku ta zapaske bagazinet tureti? Negi kaskarta pilna bagazine vazineji? O be to, i apversta rata galima isideti siek tiek smutkiu, kaip kad gesintuvas, visokie WD-40 ar dar kokia velniava, kuri po bagazine metosi.


pas mane sone tokios gumos yra, tai viska i jas skises esu:) net sketi:) tai man netrugdo balionas bagazineje:)

Autorius:  Kosmoz [ Bal 11 2007, 11:14 ]
Pranešimo tema: 

as va dejau i XMa 80 litru baliona bagazineje skersai, tiesiai uz sedyniu. Nieko vezioti nesiruosiu, tai tos bagazines, kas is jos liko, man per akis :)

Autorius:  Rydas [ Bir 19 2007, 17:56 ]
Pranešimo tema:  :)

Sveiki gal kas patartumėte kaip su dujų įdėjimu į Xantia 2,0 l. aut. Nes kiek kalbėjau su meistriukais tai sako, kad tipo greičių dėžė sudurniuoja, pradeda trūkčioti ir mėtyti belekokias šaibas.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 19 2007, 19:17 ]
Pranešimo tema: 

o kondyske nesudurniuoja :lol:

Autorius:  grumlinas [ Bir 19 2007, 19:38 ]
Pranešimo tema:  Re: :)

Rydas rašė:
Sveiki gal kas patartumėte kaip su dujų įdėjimu į Xantia 2,0 l. aut. Nes kiek kalbėjau su meistriukais tai sako, kad tipo greičių dėžė sudurniuoja, pradeda trūkčioti ir mėtyti belekokias šaibas.
unikalūs meistriukai pagal glušumo laipsnį, sakyčiau...

Autorius:  Kosmoz [ Bir 19 2007, 19:40 ]
Pranešimo tema: 

kas jau kas, bet automatine deze cia ne prie ko. Nu nebent ides pirmos kartos dujas ir uzsuks varzta iki tiek, kad vos laisvas apsukas laikytu, tai tada speju butu cirku :) aukstesne pavara jungia - nepaveza variklis, jungia zemesne - sukiu perdaug, aukstina :) bet jei viskas normaliai sureguliuota, tai vaziuosi nejausdamas skirtumo, nekalbant apie kuro kaina. Mano mama vazineja su Honda Civic automatine greiciu deze ir dujos idetos, viskas normaliai.

Bet patarima viena duosiu, pas ta meistra, kuris sitokias nesamones kliedejo, daugiau nevaziuok.


vat pas draugo tevo darbine Opel Vectra B 1.6 16v idetos pirmos karto dujos ir uzverzta viskas, tai jis mindamas dugnais vos ne vos speja paskui mane ramiai vaziuojanti. Autostradoje max greitis 120, daugiau vaziuoja perjungus i benza, isibegejus ir atgal jungiant dujas, tada vaziuoja kiek isibegejo su benzu :)

Autorius:  Rydas [ Bir 19 2007, 19:45 ]
Pranešimo tema:  :)

Nu jie tipo sakė "kad būtent Prancūzų bėda" tipo kompas pagal kuro padavimą šaibas mėto :?:

Autorius:  Kosmoz [ Bir 19 2007, 19:47 ]
Pranešimo tema: 

taigi citrinos klube "turim" ne viena XM automoata su dujom, ir xantia automatas su dujom turi buti, panasiu cirku niekas neturejo.

Autorius:  Rydas [ Bir 19 2007, 20:27 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Rydas rašė:
tai radau vieną pas kurį įdėtos į xantią, parašiau jam ap, paklausiau kaip kas, kolkas atsakymo jokio, tai va ir sėdžiu be nuomonės :roll:
O tu tikiesi, kad žmogus kiaurą dieną sėdi prie kompo? Jis gal netgi ne kas savaitę užeina puslapin.
Dėl dujų į automatą-baikit juokus, nes tuoj pasipils versijos, kad nuo dujų ir elektriniai langai pas prancūzus nebesidarinėja :lol:
Dėkis dujas nesukdamas sau galvos, bet būtinai pas kitą meistrą, o ne tą, kuris išgirdęs "prancūzas" žegnotis ir kliedėt pradeda :D Xantijose su APD bėgiai jungiami priklausomai nuo variklio apsukų, o ne nuo kuro padavimo.

tai žinoma, kad aš nesitikiu jog žmogus atsakys staigiai 8)

ačiū už patarimą

Autorius:  grumlinas [ Bir 19 2007, 20:49 ]
Pranešimo tema: 

Rydas rašė:
matau pats irgi iš Kauno, gal kartais gali patart kur galima į automatą įsidėt dujas ir kur meistrai nekliedi :lol:
Sargėnų Mindė, koord. žr.Citrodaktarų faile

Autorius:  proffanas [ Bir 20 2007, 23:39 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:
na nedrysciau taip teikti kad jau taip nusisnekejo tie dujininkai. nezinau kaip XM , bet kad Xantia su dujom turi nestabilias apsukas tai cia faktas kaip blynas. dar ir po siai dienai ieskau kaip padaryti kad autostradoj ant laisvo neuzgesinetu. o juk begiai nuo apsuku ir metosi.
...taigi, ši problema yra akivaizdžiai susijusi su meistrais-dujininkais, o ne su automatine pavarų dėže.
Prie ko APD, jei dujos varikliui sureguliuotos netinkamai? :roll:

Autorius:  gonzikas [ Bir 25 2007, 17:24 ]
Pranešimo tema: 

pagaliau as ishsisprendziau ta beda (bent jau panasu i tai) . reguliuoti duju vaziavau gal i 4 skirtingas kontoras. reguliavo ir "is klausos" ir su kompais , bet nuo to pagerejimo jokio tik dar daugiau klaustuku (ir anglies kanistrai ir laisvos eigos varikliukai ir isvis belekas). isvaziavus i autostrada apsukos krisdavo ir tiek. pries savaite dar netycia nusimove oro padavimo slanga per antra sujungima nuo filtro dezes . po nusimovimo isvis apsuku nelaike ir gesdavo vos atleidus pedala. tvarkydamas dar sugalvojau patiesint ta gofruota oro zarna , nes buvo ilinkus tai istraukiau viska kas yra. ten gana ilgai truktu viska sustatyt tai pagreitinimui galine plastmase nuemiau , o pacia slanga pakisau po akumu kad netycia vaziuojant per bala neprisiurbtu vandens. isvaziaves i autostrada pamaciau kad ir vaziuojant 140 paspaudus sankabos pedala negesta , kai anksciau gesdavo jau prie 100 del "grybaujanciu apsuku".
isvada tokia kad per didelis kiekis oro patekdavo i oro paemima, o sprendimas toks kad negalima leisti oro padavimo slangai gaudyti oro tiesiai is groteliu reik nusukti i sona arba kazkaip uzdengti kad nebutu tiesioginio putimo.

Autorius:  Spin [ Spa 19 2007, 10:44 ]
Pranešimo tema: 

vanilas rašė:
pas mane xantia 2.0 automatas, kaip rasiau pirmuose postuose - istatytos II kartos (EKO) duju sistema. Jokiu grybavimu nera, vienintelis grybas kas kazkur pusantro - pora menesiu pradeda biski gryba pjaut apsukos vaziuojant BENZINU. Viskas pasitaiso kai "nuresetini" kompa (palaikai nuemes akumo klemas kelias minutes, uzdedi, uzvedi ir palieki nejudindamas gazo pedalo kol pasyla variklis) ir vel viskas susitvarko, kol kompas neprisigaudo klaideliu del duju :) 8) po poros menesiuku vel kartojam ta pacia procedura :) tikrai neskausminga ir nesudetinga :) o kas liecia per didelio oro paemimo - tai dujininkai jau statydami dujas man iseme ta visa gofruota slanga isvis... zodziu reziumuojant - citroen + automatas + dujos = jokiu parkiu :roll: :P nei su begiu permetimu kazkokiu problemu, viskas veikia kuo puikiausiai, nei trukscioja kas, nei su trauka kas negerai... tpfu tpfu tpfu, viskas ore :fiufiu:


Po ilgų ieškojimų ko gero pavyko nustatyti Xantios nekorektišką veikimą su dujomis. Istorija tokia. Pirkau su jau Prancūzijoje įdėtomis Tartarini dujomis, su ECO sistema. Veikė viskas puikiai porą metų. Paskui atsitiko bėda, numirė dujų kompiukas. Pakeičiau į BingoM, panašų įtaisą. Ir prasidėjo, pavažinėjus kokią savaitę pradėjo blogai veikti benzinu, kaitaliotis apsukos, gesinėti. Akumo atjungimas nepadėjo. Teko važiuoti į CP, ten pajungė, perprogramavi kompą, vėl viskas pradėjo veikti normaliai. Porą savaičių. Paskum vėl tas pats. Po antro perprogramavimo vėl viskas tvarkoje. Pradėjau galvoti, koks gi skirtumas tarp buvusios Tartarini ir naujosios BingoM. Ogi tas, kad senoji neleisdavo persijungti dujoms, kol variklis neįšyla, tuo tarpu naujoji leidžia. Tai va, jeigu perjungiame dujas ant šalto variklio, Xantios kompas sudurniuoja po kurio laiko su visomis pasekmėmis. Dabar važinėju jau 3 mėn. pakaitindamas ant benzo. o tik paskui pereinu ant dujų ir nebėra jokių problemų.

Puslapis 22 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/