WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 20 2007, 16:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Žodžiu taip: po važiavimo sustoju, išjungiu varikli, išlipu, suveikia aukščio korektorius ir priekis truputi pasėda. Sėdant kairėje pusėje priekyje garsas primenantis girgždėjimą, tikrai garsiai ir keistai :) . Gal kažką reikėtų nuorinti? Seniau to nebuvo, tai atsirado po LHM-o keitimo (su praplovimu). Važiuojant to "girgždėjimo" nėra.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2007, 16:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Variantų ne vienas...
Gali būti, kad paskutines dienas skaičiuoja amortiko atraminė guma-dalis jos jau išplyšusi, ir kai mašina sėda, ta dalis trindamasi skleidžia tą keistą garsą. Apžiūrėk ir nuodugniai apčiupinėk atramą susukęs vairą į bet kurią pusę iki galo, ar nėra jokių įplyšimų. Žiūrėti tiek iš viršaus, tiek iš apačios-rato arkoje.

Gali būti, kad sudilęs ir kokio žvyro prisigaudęs kažkuris tos pusės šarnyras: mašinai sėdant, jo padėtis keičiasi, ir jis skleidžia tą garsą. Važiuojant pernelyg didelė judesių amplitudė, kad spėtų sugirgždėti, o ir išgirsti būtų sunkoka, kai aplink pilna pašalinių garsų...

O gali būti, kad paprasčiausiai sudilęs amortiko štokas sėsdamas girgžda... Pasižiūrėk mašiną pakėlęs į max, ar neatsismaukusi jo apsauga?

Bet kokiu atveju, garsas tiesiogiai su plovimu ar LHM keitimu nesusijęs. O ir garso negirdint, gan sunku atspėti jo kilmę...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2007, 17:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 16 2007, 15:20
Pranešimai: 44
Miestas: Vilnius
Pas mane situacija irgi panasi,tik garsas skilda is masinos galo ir pasedimo akivaizdaus nepastebejau.

_________________
Xantia 1999 berline 1.8 16v


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2007, 18:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pas mane gale braška senos išmaltos tilto pagalvės- nustačiau seniai, tik vis nerandu savyje noro sukišti pusę tūkstančio ir nerandu visos dienos laiko, kad jas pasikeisti... :) O to kelių milimetrų mašinos sėdimo, sukeliančio girgždėjimą, plika akimi ir nesimato-klausyti reikia; geriausia uždarame be pašalinio triukšmo garaže.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 20 2007, 19:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
šarnyras, stabilizatoriaus traukė "sailenblokai abudu irgi pakeisti. O amortiko štokas- kas per daiktas? :lol: tai kažkas amortiko viduje ar išorėje? Amortiko apsauga nenusimovusi. Reikės rytoj dar gerai apžiūrėti atramines gumas.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 18:20 
Tfu, velnias mane traukė šitą temą skaityt - tik susitvarkiau variklį šiandien ir džiaugiaus, kad nebėr bėdų :D

Dabar teks kažkokių štokų ieškot.. Rupūžė, manoji Xiuša irgi girgžda įsėdus iš po nakties :( Berods, priekyje.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 18:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
sims rašė:
O amortiko štokas- kas per daiktas? :lol:
Hidrocilindro stūmoklis.
Jei yra (ar buvo) bent mažiausias nesandarumas apsauginėje gumoje ("garmoškėje"), ant jo patenka dulkių, kurios nubraukiamos ant cilindro riebokšlio. Jei kokia smiltelė riebokšlyje įstrigo-štokui vos judant (kai mašina sėda), ji trindamasi skleidžia girgždantį garsą. Būna vos ne visiems hidrocitroenams taip, tik kol garsas nepradeda rėžti ausies, niekas paprastai į tą dėmesio nekreipia-šiaip ar taip, tai ne mirtina.
O plyšę atraminės gumos gali būti mirtinos, jei iššaus geru greičiu einant.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 18:46 
Na, pas mane buvo ta apsauginė guma nusimovus.. Kaip tik pas Alvydą važiavau sferų pūst, tai jis ir aptiko. Pasakė "tikėkimės, kad nepapuolė purvo", užmovė ir viskas tuom baigės.

O tai galima pačiam kažkaip prieit išvalyt?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 18:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dellamorte rašė:
O tai galima pačiam kažkaip prieit išvalyt?

Nusmauki apsaugą (vieną galą), mašiną-į max, nupurški riebokšlį bei štoką kokiu plaunančiu šmieru iš flakonėlio su geru spaudimu, nupūti viską suspaustu oru, užsmaukti atgal apsaugą ir gali jaustis atlikęs viską, ką galėjai. Jei koks purvas (smiltelė) įstrigusi kur giliau riebokšlyje-jos nebeiškrapštysi. Ės štoką tol, kol nuės visą chromo sluoksnį, ir kol pasirodys rūdys. Bet tam paprastai reikia daug metų; reikia, kad tų smiltelių ten daugėtų; viena teišės savo dydžio/gylio dryželį-plika akimi jo gali nė nesimatyti; šiaip tik, didelės dalies štoko (nes cilindras štoko atžvilgiu posūkiuose sukinėjasi, o važiuojant per duobes vaikšto aukštyn-žemyn) paviršius taps nebe blizgančiu, o matiniu. Automatiškai, po kažkurio laiko pro ten gali (bet neprivalo, jei išėda negili) sunktis LHM.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 19:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Griuk rašė:
o tai tada toks pats garsas neturetu but girdimas leidziant masina i zemiausia ar keliant i auksciausia padetis?
Ne ta amplitudė, kad išgirstum smiltelę... Kilojant paprastai girgžda sailentblokai ir šarnyrai.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 19:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 16 2007, 15:20
Pranešimai: 44
Miestas: Vilnius
Reikes bandyt nustatyt is kurio galinio rato eina girgzdejimas(o gal ir is abieju) ir bandyt pravalyt.

_________________
Xantia 1999 berline 1.8 16v


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 20:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
reikės ir man bandyti pravalyti, nes tas girgždėjimas jau pradeda užknisti :lol:

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 21:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei apsauga nebuvo nusismaukusi-tai bus tuščias darbas, nes pavienės įstrigusios smiltelės neišgaudysi. Bet jei ten visgi prisirinkę purvo, kuris vis labiau įsiėda-tas išvalymas gali padėti išvengti (tiksliau, jį atitolinti) tokį vaizdelį. Toks stūmoklis-tik išmetimui, nes jau leidžia LHM, stringa ir normaliai nebeamortizuoja. Ir nėra jokių vilčių, kad įstengs pagelbėti metalokeramika, kuri pradiniame etape, pašalinus dilimo priežastį, dar įstengia stūmoklį reanimuoti.
Paveikslėlis

Čia galinio hidrocilindro stūmoklis, bet priekiniams nuo purvo būna ne geriau. Tiksliau-būna dar blogiau, nes jų judesio amplitudė didesnė. Tokiu būdu tos smiltelės patenka cilindran, toliau-hidrosistemon, o paskui... Ate, puse tūkstančio; sveikas, naujas stabdžių krane :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 21 2007, 22:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
del galinio rato girgzdejimo tai gali labai but, kad sakiu guoliam riesta. Pas mane nusileisdama girgzdejo, kaip kambario durys siaubo filmuose, ir dar gan garsiai - praeiviai krupteledavo :)

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007