WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 09:40 
Tai va, susitvarkiau savo xantia. Tokios bedos buvo kiek pamenat - bildesys desiniam rate (pakeista vairo trauke ir stabilizatorius), uzsigazuodavo (pakeistas temp daviklis, ko pasekoje viskas susitvarke).
Dabar tokie klausimukai:
1. Po sferu tikrinimo (tipo viena reikejo papildyti, kaip aiskino ta kuri reguliuoja kad masina kuo maziau nusestu kai masina paliekame "ilsetis"). Tai po sferu patikrinimo ir po TA pastebejau kad masina zymiai daugiau nuseda ir galas pasikelia irgi maziau nei buvo pries tikrinima, mano manymu pasikelia dabar maziau kokiais 5 cm, kame saknys?
2. Ventiliatorius. Nustacius padeti ant AUTO - jis savaime tai uzsigazuoja tai sumazeja, ypac reguoja i stabdyba, stabdai - pradeda pusti smarkiau, tas pats ir ant kitu padeciu, kuo smarkiau stabdai tuo labiau pucia... Ech.. Gal kas paaiskins kame cia problemos.
p.s. Sferas tikrinausi CP servise, buvau nuvares ir pakartotinai kad paziuretu, nes aiskinau kad po ju sferu pildymo masina zymiai daugiau nuseda. Aiskina kad jie viska padare gerai.. Nelabai noriu tiketi, nes tokie pastebejimai po ju darbu.. Keite tepala - tai po keitimo kita ryta paziurejau kiek tepalo rodo, ogi minimuma, buciau neziurejes bet tepalo kontroline lempute ilgai mirksejo.. Nuvaziau kad dapiltu, tai aiskina kad ipyle 4.5ltr ir dabar pakartotinai vel 1.5ltr ir dar praso moketi.. nemokejau.. Buvo ir daugiau nesusipratimu.. bet ne cia apie juos sneketi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 10:22 
Apie CP daug "gerų" atsiliepimų parašyta Daktarų skyriuj. Siūlyčiau kojos ten daugiau nekelti.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 10:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
1. Jei aukštis nereguliuotas-to neturėtų būti. Ar važiuojant nesijaučia mašinos kietumo pokytis, palyginus su ligi apsilankymo CP?

2. Greičiausiai, sudilo ventiliatoriaus ašelės įvorė/guolis. Esant atitinkamos krypties pagreičiui (šiuo atveju-stabdant), ašelė palinksta ir sukasi langviau, todėl didėja ir sukimosi greitis (kitais atvejais jis sumažėjęs). Čia CP jau tikriausiai bus niekuo dėti, bet ką gali žinoti... :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 10:56 
Na bent jau darbu lape tokio kaip aukscio reguliavimo nebuvo irasyta, taip pat mano prasymo tokio ir nebuvo, tik sferu patikrinimas. Kietumo kaip ir nesijaucia, nors dar labai nedaug pravaziavau ir primygtinai teigti negaliu - kieciau ar minksciau. Beto po tu sferu tikrinimo ir masina pasikelia per ilgesni laiko tarpa, jei nepagazuoji galas tai visai nenori keltis, to pries tai tikrai nebuvo. Gal hidraulinio skyscio trukumas?
Del ventiliiatoriaus PC nekaltinu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 12:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Edosius rašė:
Gal hidraulinio skyscio trukumas?
Nu patikrinimo procedūra turbūt pati paprasčiausia iš įmanomų; paprastesnė, nei lemputės pakeitimas. :)

Pasitikrink; jei nusukinėjo sferas, kažkiek LHM neišvengiamai išbėgo, ir jei jo nepapildė-jo gali ir trūkti. Kai trūksta, prasideda problemos su kilimu į max padėtį... Bet jo stygius neturi lemti greitesnio mašinos sėdimo.
O jei sunkiai kyla, priežasčių gali būti N: pradedant sistemos užsiorinimu, baigiant dvesiančiu hidrosiurbliu. Tikrąją priežastį inetu nenustatysim. Sunkesniu atveju, tiesus kelias pas normalius meistrus, t.y. citroligoninėn.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 12:32 
Aciu. :wink:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 12:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Edosius rašė:
2. Ventiliatorius. Nustacius padeti ant AUTO - jis savaime tai uzsigazuoja tai sumazeja, ypac reguoja i stabdyba, stabdai - pradeda pusti smarkiau, tas pats ir ant kitu padeciu, kuo smarkiau stabdai tuo labiau pucia... Ech.. Gal kas paaiskins kame cia problemos.


Sito dalyko irgi neisiaiskinu, bet pas mane atvirksciai - stabdant suleteja (nereikia ir stabdyt, uztenka laisvu riedet), o davus gazo - greiciau sukasi. Vasara galvojau, kad cia kondicionieriaus fokusai, bet panasu, kad ventiliatorius labai jautriai reaguoja i itampos pokycius sistemoje (nors ji ir sokineja nedaug).
Beje, ar esi tikras, kad ten ventiliatorius, o ne salono temperaturos sensorius triuksmauja? Tas tai pas daugeli Xantiju kokius nors triuksmus kelia.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 13:00 
Nezinau net ka ir atsakyti.. Sakau stabdant zymiai smarkiau pradeda pusti, kartais net ir uzsifiksuoja tas putimas, varo kaip stormas... Perjungi tada i min padeti tai pucia nesmarkiai, bet velgi stabdant smarkiau pradeda pusti..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 19 2007, 13:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Edosius, pasiberk ventiliatorių, ir tikrai rasi galus...
Trimis iš keturių balsuoju už sudilusią įvorę, dar viena galūne-už paprasčiausią tepalo stygių-sukasi "ant sauso", netgi kartais padžergždamas. :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007