WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 17:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 31 2010, 16:51 
Pūsk, bratka liniax, pas autoelektrikus, nes inetu visvien nesutvarkysim. Spėlioti čia per sudėtinga.[/quote]

Kadangi pats dar svedijoj esu, tai taip ir padariau :) jau si primadieni, tik eile didele, paziures kas yra kita savaite!
Beja, viena diena atejau ir auto nebeuzsikure :) tada jau :bum: ir prakeikiau <<


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 11 2010, 22:08 
proffanas rašė:
Jei esant 110C ir įjungtai kondiškei jungiasi tik vienas ventiliatorius, reiškia, kad aušinimo sistemai šiknos skylė :!: Ir šiuo atveju elektrinei daliai (davikliai- pravodkė- relės- ventiliatorių varikliai)[/quote]

Nupuciau ir nemaza suma palikau... Nesivede, del raktelio (imobilaizerio) klaidos, auto neatpazino raktelio. Kiek supratau svediskai tiek ir rasau :) sita geri sutvarke ir vel auto kuriasi. Paziurejo, bet sakiau, kad geriau netvarkyk, ir kas su ausinimo sistema ne taip. To vieno ventiliatoriaus motoras neidiot, keisti reikia. Tik ten toks geras priejimas yra, kad net apsi... vietoj gali. Kiek servise sake, tai reiktu nuimti aus. sist. radiatoriu, tada atsargiai kiek eina patraukti AC radiatoriu ir turesi SIEK TIEK vietos. Gal kas esat ta dare? kokiu patarimu turit i ka demesi atkreipt reiktu?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 12 2010, 07:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
liniax rašė:
reiktu nuimti aus. sist. radiatoriu, tada atsargiai kiek eina patraukti AC radiatoriu ir turesi SIEK TIEK vietos.
Realiai, situacija panaši. Nusiardai priekį (liustras, buferį ir pan.), neatjungdamas vamzdžių nuimi kondiškės radiatorių kartu su "televizoriumi" kuriame stovi ventiliatoriai, atkabini nuo televizoriaus kondiškės radiatorių, ir visą televizorių nutėški ant stalo. O tada jau krapštyk rakinėk tuos ventiliatorius kiek lenda; kiekvieną telaiko trys varžteliai.
Sudėtingo ten nieko nėra (išskyrus atvejį, jei bus aliume įkepę kondiškės radiatorių televizoriuje fiksuojantys varžtai. Tada gausi atjungti vamzdžius, išleisti freoną ir nuėmęs viską, tuos varžtus nugręžti). Pirmam kartui, visa procedūra (su surinkimu) užims gerą pusdienį.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2010, 17:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Liniax,o kaip jis sugebejo patikrint ta viena ventiliatoriu ir pasakyt kad jis pasimires? As kai ieskojau tokios problemos sugebejau patikrint tik viska nuardes ir pajunges tiesiogiai 12V,o tau kaip supratau nearde servise viso priekio :roll:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2010, 21:10 
Vycius rašė:
Liniax,o kaip jis sugebejo patikrint ta viena ventiliatoriu ir pasakyt kad jis pasimires? As kai ieskojau tokios problemos sugebejau patikrint tik viska nuardes ir pajunges tiesiogiai 12V,o tau kaip supratau nearde servise viso priekio :roll:

Priekio nearde, bet isvidines puses tikriausiai priejo, tiesa pasakius sito neklausiau.
Nu ka sestadieni laisvadienis bus prie << praleistas. Bus linksma :lapux:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 13 2010, 15:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Kazkaip drisciau abejot ar jis ten priejo,nes to padaryt bent jau ant 2,1td neimanoma nenuardzius priekio,o ant taviskes manau irgi nekazka, todel gali but kad cia buvo speco spejimo variantas ir viskas...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 15 2010, 00:12 
Na va baigta, bet ne iki galo. Veikia ventiliatoriu motoriukai abu, saugikliai ok, reles, kurios tarp radiatoriu irgi ok, kontaktai irgi ok. Beliko bitronas, ar dar koks velnias, kurio nepaziurejau, budamas tik megejas autotechnikas :)
Jei bitron ir veike anksciau, tai dbr tikrai nebeveikia :lapux:
Padariau taip: atjungiau bitron isvis, ir pajungiau laidus tiesiogiai ir prasivedziau i salona, pasidariau jungikli, tai dbr bet kada galiu isijung ventiliatorius (abu) letesniu greiciu. Ir kiek bandziau stovincia uzvesta masina, tai temp nekyla daugiau 90 laipsniu :chiki:
Gryzes lietuvon nusipirksiu bitron ir ziuresiu toliau. Beja gal kas zinot ar nauju tokiu daikciuku galima kur nusiprikt ir kiek jie kainuoja (nauji), kiek ziurejau svedijoj apie 190 litu kainuoja padevetas.
Dekingas visiems kas pagelbejo! :appl:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 16 2010, 18:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 28 2010, 14:44
Pranešimai: 4
xantija 2.1 turbo d pakeiciau termostata, nes temperatura nekildavo ziema uaksciau 60, o vasara net iki 90 pakildavo ir auksciau. dabar laikosi ties 85, bet mieste per tokius karscius ir kamsciuose kila iki 90 ir net auksciau. rodikle prietaisu skydelije matosi kad termostatas sudirba,nes siek tiek nusileidzia. ar ji rodo kad suveikia ventiliatoriai? po termo pakeitimo issiplietimo bakelis buvo tuscias, todel dapyliau skyscio. dabar ji stumia lauk ir bakelis perpildytas.Gal per daug skyscio?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 21 2010, 16:59 
Nenorejau kurti naujos temos, o ir problema ganetinai panasi.

Xantia 1.8
Taigi labai greitai uzkaista variklis ir uzverda antifreezas issipletimo bakelyje, taciau radiatorius lieka visiskai saltas. Indikatorius irgi nespeja ar tiesiog neparodo tikros temperaturos, rodo 90,o ten viduje viskas jau verda. Meginome nuorinti, paspaudineti tas slangas galvodami, kad susidare kamstis, taspats, radiatorius lieka visai saltas. Manau pompa veikia gerai, kadangi atsukus bakeli ir nuspaudus akseleratoriu skyscio lygis pakyla, atleidus nusileidzia. Termostatas turbut irgi gerai veikia nes storoji zarna einanti is radiatoriaus taipogi karsta.
Itarimas yra, kad tarpine gali buti trukus, bet visgi noretusi tiketis, kad kazkas kito..
Pakanka nuvaziuoti ~400metru ir jau uzverda.

Gal kas kokiu ideju turit diagnozuojant liga?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 25 2010, 20:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2006, 22:41
Pranešimai: 134
Miestas: Šiauliai
proffanas rašė:
ariras rašė:
jei jungiasi tik vienas ventiliatorius,taireiskia tik tada,kai didele temperatura.
Jei esant 110C ir įjungtai kondiškei jungiasi tik vienas ventiliatorius, reiškia, kad aušinimo sistemai šiknos skylė :!: Ir šiuo atveju elektrinei daliai (davikliai- pravodkė- relės- ventiliatorių varikliai) laikas būtų prasiskanuoti. Jei jau įsijungia tik vienas ventiliatorius, ir tik pasiekus 110C- bitronas čia kaip ir ne prie ko; tas greičiau rodytų, kad nesuveikia nei pirmasis ventiliatorius, nei įjungtos kondiškės daviklis.

Pūsk, bratka liniax, pas autoelektrikus, nes inetu visvien nesutvarkysim. Spėlioti čia per sudėtinga.

Pas mane irgi neveikė vienas ventiliatorius, o įjungus Kondiškę po kelių sekundžių išjungdavo ... Problema - numiro ventiliatoriaus varikliukas .... Pakeičiau su visa sparnuote į pirmos ksiušos ir jau porą metukų OK .......

_________________
^^ Xantia 2.0HDi 99m.
R 25 babene :-(((
Šiauliai tel.:868851323


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2010, 12:52 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 06 2008, 16:18
Pranešimai: 85
Turiu 2000 m. 2.0 HDI, ir pas mano xantia abu ventiliatoriai pradeda veikti vos tik uzkurus masina. Ar cia taip turi buti (kuo as labai abejoju), kur reiketu ieskoti skieku?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2010, 13:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
ssiggitas rašė:
Turiu 2000 m. 2.0 HDI, ir pas mano xantia abu ventiliatoriai pradeda veikti vos tik uzkurus masina. Ar cia taip turi buti (kuo as labai abejoju), kur reiketu ieskoti skieku?

Ar nebus netyčia oro srauto reguliatorius nustatytas į langų apipūtimo padėtį? Tokiu atveju ir turi veikti, nes automatiškai pasileidžia A/C. Aš kadaise ir galvojau, kad kažkas netvarkoj. Dabar tiesiog laikau oro srauto reguliatorių kitoj padėtyj (aišku nebent būtinai reikia nupūsti priekinį langą)

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007