rimanciokas rašė:
O imobilaizeri ismetus visiskai nuezsives?Kazin ar vagys eidami vogti masinos kiseneje turi programatoriu

)
Išmetus raktelio čipą ir kodo priėmimo žiedą, tai neužsives tikrai, net jei ir naują raktą priprogramuosi. O va jei normaliai programiškai iš variklio kompo išmes kas tą funkciją, tai tuomet užsives vien rakteliu, arba jei nupjausi spynelės laidus, tai užteks tinkamus sujungti ir irgi užsives, tik reiks vairo užraktą laužt arba išimt.
Vagys turi daug ko: ir programatorių, ir kodo analizatorių ir dublikatorių, o kartais turi visą savo atrakintą pravodkę arba tik variklio kompą, kur modifikuoti laidynai ir schemynai taip, kad prijungus vietoj originalaus - mašina užsiveda ir nuvažiuoja. Nors ir niekas iš elektronikos neveikia, bet nuvarymui iki saugios vietos to, kad važiuoja, daugiau nei pakanka. Visrakčių spynelėms turi kas be ko.
Bet tu pasidomėk, kiek per pastaruosius metus pavogta Xantijų, arba kiek iš visos per visą istoriją Lietuvoje buvo pavogta Xantijų, netgi tų senų, kur tik klaviatūra buvo, arba dar išvis jokio imobilaizo, ir manau skaičiai diskomforto nesuteiks. Čia turbūt tik aš toks grybas, kad palikinėdavau mieste lavoninė nerakintą ZX su mygtuku vietoj užvedimo spynelės ir normaliu mageliu po originaliu dangteliu - nu niekas net durelių atsidaryt pabandyt nesugalvojo, ant kiek nėra ką vogt.
Buvo kažkas Vilniuj nuvaręs C5 II metų čia neseniai, Policijos gaudynės ir panašiai... Jau buvom sunerimę laikinai, bet pasirodo pats savininkas iš Policijos aikštelės bandė baudos nesumokėjęs atsiimti su turimu atsarginiu raktu.