WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2007, 17:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Evil rašė:
Cia visi skirtingai supranta "gera" bukle.

Su situo tai tikrai sutinku, be citrinos tik nepaziurek ir ir vairas sukieteje, o ir dugnes braukiasi, kazin ar isvis bevaziuotu dauguma citrinu, jaigu bent metus kapotas atkeltas nebutu

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2007, 21:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Karolisxm rašė:
citrinos tik nepaziurek ir ir vairas sukieteje, o ir dugnes braukiasi

Netepsi-nevažiuosi. :) Jei gedimai tvarkomi tik de facto, ir vien tik tie, kurie neleidžia važiuoti-nieko kito ir neverta tikėtis; iš jokios mašinos.
O ir servisai nesiima atlikti darbų, kurie neaprašyti repairo manualuose; reikia laikas nuo laiko ir pačiam ranką pridėti. Bet kokioje mašinoje; išskyrus gal tik pas mus nepapuolančius rolsus ir maybachus.
Ir tvarkinga mašina važiuos ir važiuos. Tereikia laiku prižiūrėti.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2007, 22:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Vovik rašė:
Vazinejiu su Xantia beveik jau 4 metai, per ta laika remontas kainavo man kazkur apie 3500lt, buvo keisti dirzas su guoliais, voztuvu salnikai, sankaba (pilnas komplektas), hidraulikos siurblys, perinkta vairo kolonele, sutvarkita hidraulika, sferos pora kartu pildytos (5vnt, viena nupirkta nauja), dazytas bamperis ir priek. groteles, pora kart keisti stabilizatoriu traukutes, priek. salenblokai, viena karta sarnirai ir vairo traukes antgaliai, galiniai atraminiai guoliai, visas komplektas galiniu zibintu, peciuko radiatorius, ABS kompiuteris. 95% remonto darbu atliko citroligonine. Pirkimo metu rida: 130000km dabar 200000.
#-o Nu taip BMW su tokia rida būtų kaip nauja. :(

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2007, 23:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Na tiems kas isivaizduoja kad nupirkus ponauja arba nauja auto, nereikes pinigu jos prieziurai - galiu stipriai nuliudinti. Ne pirma jau nauja auto naudoju ir galiu pasakyti kad eilinis apsilankymas tepalu ir filtru keitimui be 1000Lt neapseina, net ir garantiniam automobiliui. Kaip pvz. 407 pugo salono oro filtras kazkas apie 300Lt, valytuvas 118Lt/vnt., padunga 550Lt/vnt.... ir t.t. neskaitant beveik 2000 kasmenesines imokos. O apynauji 3-4 metu automobiliai prabege apie 100-120 kkm byra taip pat smagiai kaip ir visos senos lupenos.
Is kitos puses ziurint didzioji dalis musu senu citrinuku nekainuoja net tiek, kad uztektu pradiniam inasui perkant nauja vid. klases automobili :lol: Taip kad kiekvienam rinktis - taciau manau 6-7 kLt sukista i sena automobili nera taip ir daug (tik triju menesi lizingo imoka uz nauja :wink: ), nors aisku jei finansine padetis leidzia - visada naujas geriau, taciau vargu ar pigiau :?:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2007, 23:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
visada naujas geriau

Tingiu plėstis, tačiau-nė velnio.
Pradedant gamykliniais bugais (kai naujutėliams Focusams bevažiuojant nulūžta galinės stebulės ašys), baigiant finansine "duobe", kai vos išvažiavus iš salono naujutėlė mašina netenka vos ne penktadalio vertės...
Naujas automobilis gerai tik tada, kai bandai sudaryti "gero gyvenimo" įspūdį kaimynams arba firmos klientams ar konkurentams; nes jiems svarbu kaip atrodai, o ne kiek metų sėdėsi skoloj lizingo kompanijai. :)
Nereikia pradėti apie "garantinius remontus"; žinau, kiek jie kainuoja. :D Kartais už "nemokamo garantinio" kainą galima pilnai pakelti kokį užmuštą SMą... Ir nebūti niekam skolingu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2007, 23:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Pole rašė:
visada naujas geriau

Tingiu plėstis, tačiau-nė velnio.
Pradedant gamykliniais bugais (kai naujutėliams Focusams bevažiuojant nulūžta galinės stebulės ašys), baigiant finansine "duobe", kai vos išvažiavus iš salono naujutėlė mašina netenka vos ne penktadalio vertės...

Del bugu tai 100% sutinku, todel tikrai neverta griebti tik pasirodziusio modelio.
O pirkti nauja ar sena - tegu kikvienas renkasi asmeniskai ivertines savo galimybes. As asmeniskai uz nauja, jei tai nera finansinis akmuo po kaklu. O sena laikyciau kad butu prie ko pasikrapstyti :P ... beje panasu pas mane kazkas tokio dabar ir gaunasi :shock:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 11 2007, 08:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2007, 10:59
Pranešimai: 226
Miestas: Ww-Vln
Nu aš į savo Xantia sukišau apie 2300 šiai dienai.. bet man kainavo tik dalys grynai (pasisekė :lol: ).. bet užtai pirkau papigiai ir žinojau, kad pagedusią pirkau.. :oops: manau pasiekus 3000 ribą mano Xantia bus be priekaištų (kol vėl nesuges :lol: ), liko kelios smulkmenėlės da.. laukiu nesulaukiu, kai žinosiu, kad viskas mano Xuanitai sutvarkyta :appl:
Bet kokią mašiną reikia taisyt tada, kai atsiranda gedimas, o ne kol nesustos, tol jai remonto nereikia :roll:
Mano draugė pvz nusipirko pežuką už 21.000, užsikorė 5iem metam paskolą (ir daba verkia, kad nepatempia).. ir ką, visvien pasiremontuot teko ir tie remontai kelias štukytes atsiėjo.. o metam nepraėjus jau juo atsikrato.. taip kad ne visada brangesnė ir naujesnė auto yra geresnė..
ir da ne į temą - inai sako, kad jos peže (307) kapotas ir sparnai plasmasinai :roll: čia ar aš durna, ar inai? :oops:


Ir man vienas asmuo, kuriam teko lankytis << gamykloj sakė, kad pusę jų išeina apsisiusioję iš gamyklos :aaa:

_________________
Xuanita (96.02.27)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 11 2007, 10:03 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2004, 12:34
Pranešimai: 83
Miestas: Vilnius
m_m rašė:
proffanas rašė:
m_m rašė:
Su R Safrane per 4 metus nuvaziavau ~130 000. Remontas sutilpo i 1000 Lt

Įsivaizduoju, kokiame stovyje ji buvo, kai pardavei. :lol: Po to atsirado vienas (pardavėjas), "žinantis", kad Safrane geros mašinos, nes negenda, ir vienas (pirkėjas), "žinantis", kad Safrane-paskutinis šūdas, nes viskas jose byra. :lol:
Visiškai tas pats ir su citrais... Netepsi-nevažiuosi.


Vazineja bachuriukas ir nesiskundzia.

Kaip turėjęs ne vieną Renault, galiu pasakyti, kad tai - išimtinis atvejis.

_________________
C4 Grand Picasso, 2L dyzelis, 2011
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 11 2007, 10:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bir 24 2006, 12:21
Pranešimai: 135
Miestas: Kaunas/Klaipeda
Prisiminiau skaitydamas sia tema Dr. Alvydo zodzius, kad masinos iki 96m buvo gan retai gendancios, o dabartines skirtos 200 tkst.km ir jau pradeda byret. Gal ir tiesa, gal ne, nesu vazinejes su naujausia masina, bet is pazistamu girdziu, kad isigijes nauja masina nesi apsidraudes nuo gedimu, sefas pasakojo kad jo kaimynas nauja Mercedes dzipa buvo nusipirkes is salono, tai sake gedo ir gedo ir gedo elektronika visa... :D net sake is Vokietijos buvo inzinieriai atvaziave paziuret gedimu.

O del savosios per 1,5m as i savo Activa ikisau apie 2000lt dalims. Bet ka sutvarkiau - daugiau lyg negenda, dar liko sia ziema didelis darbas - restauruot hidrostabilizatoriu galini:)

_________________
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=23824


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 11 2007, 13:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
Alfasz rašė:
Prisiminiau skaitydamas sia tema Dr. Alvydo zodzius, kad masinos iki 96m buvo gan retai gendancios, o dabartines skirtos 200 tkst.km ir jau pradeda byret. Gal ir tiesa, gal ne, nesu vazinejes su naujausia masina, bet is pazistamu girdziu, kad isigijes nauja masina nesi apsidraudes nuo gedimu, sefas pasakojo kad jo kaimynas nauja Mercedes dzipa buvo nusipirkes is salono, tai sake gedo ir gedo ir gedo elektronika visa... :D net sake is Vokietijos buvo inzinieriai atvaziave paziuret gedimu.

O del savosios per 1,5m as i savo Activa ikisau apie 2000lt dalims. Bet ka sutvarkiau - daugiau lyg negenda, dar liko sia ziema didelis darbas - restauruot hidrostabilizatoriu galini:)


ne iki 96 bet iki 98,tada pagal mano zinias,pradejo masinas ne kokybei daryt,bet kainai,kad tik pigiaiu :roll: na bet mano eksplotuojamos xantijos2 na nesiskundziu,tik varykliai (cenzūra) apsitepalave,ko nebuvo 95m xantijoj :roll: :idea:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 11 2007, 18:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Maumasz rašė:
Kaip turėjęs ne vieną Renault, galiu pasakyti, kad tai - išimtinis atvejis.
Ne išimtinis, o mašina jau totaliai užmušta. Vien galinių svirčių guolius per tiek ridos reikėjo keisti bent du kartus.
Bet čia, matyt, tas atvejis, kad pakol motoras mašiną dar patempia, ji laikoma "idealia". :) O visa kita-nusišvilpt.
Nevertėtų tokių atvejų statyti etaloniniais; nes visiškai neprižiūrimi golfai tada dar "geresnės" mašinos už Safranus. :)


Idomu kur Safrane radai guolius galinej svirty. Aplamai per tuos km ka nuvaziavau vaziuoklej teko keist 1 sarnyra ir berods viena vairo traukes antgali. Gale darbu buvo lygis nulis. Nekeisi gi sailent bloku, jei jie nei kliba nei klibejimo pozymiu rodo.

Ir klausimas dar. Ar gali buti, kad Xantijos stabdziai susispaudzia del sudilusio stabziu krano. Pastovejo kelias dienas garaze pastumt net nesugebejau :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 12 2007, 18:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
[/quote]O ir servisai nesiima atlikti darbų, kurie neaprašyti repairo manualuose; reikia laikas nuo laiko ir pačiam ranką pridėti. Bet kokioje mašinoje; išskyrus gal tik pas mus nepapuolančius rolsus ir maybachus[/quote]
Sakai Maybachas ČIKI PIKI :?: Tai gal žinai kur dabar yra S. Brundzos Maybachas :?: Aš labai atsitiktinai klausiau jo interviu ŽR, tai patys meistrai atvažiuojantys į LT daryti tam AUTO remontukus, nusprendė, kad tai PIRMADIENIO automobilis. Nežinau kokiomis sąlygomis tačiau tas mašiniukas iškeliavo atgal į fabrikėlį (nežinau kur tai yra :oops:) Bet esu tikras, jį S.B. pasiuntė kurkas toliau...

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2008, 12:51 
proffanas rašė:
Kas čia žiauraus? :roll: Nori normaliai važinėti-mokėk normalias babkes; nenagrinėju čia variantų, kai pardavėjai paprasčiausiai išduria. Jei tiktų bele koks triperis-pirkčiau papigiaj kokią kibirinę Xsarą ar Polo; ar važinėčiau su dvėsusiu stabdžių kranu. ;) Bet kai žmogus ieškai kažko daugiau, nespaudi kapeikyčių.

Sukišiu į mašiną per kelis metus viso gal ir 15 klt (su perdažymu), bet jos techninis stovis neužilgo bus geresnis, nei daugumos 5-7m senumo automobilių, o ir jausmas, kai esi tikras savo automobiliu-su niekuo nesulyginamas...
Viskas priklauso tik nuo požiūrio: nori tik vartoti, ar dar ir mėgautis savo transporto priemone. Vartoti galima kad ir golfą; hidrocitras turi teikti malonumą. Malonumai kainuoja.
Aritmetika tobulai paprasta. :)



Tu nusisneki del tu investiciju. Masina turi zmogui tranauti, o ne atvirksciai. Jei pradedi kisti kosminius pinigus i masina, tai kuriem galam ji reikalinga, trenkiai kur i patvori, nusipirkai kita uz 5000 ir vaziuoji metus kol vel i patvori salia buvusios nutrenksi.
Aritmetika tobulai paprasta. :)[/quote]


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2008, 13:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gediminas rašė:
trenkiai kur i patvori, nusipirkai kita uz 5000 ir vaziuoji metus kol vel i patvori salia buvusios nutrenksi.

:lol:

Tos, kuri parduodama už 5000, ir po to nė netvarkoma, negalima nė laikyti mašina; tai jau tik mašinos išnara. Bet su kuo važinėti ir kuo mėgautis -kiekvieno asmeninis reikalas ;) .
Prisižiūrėjau per gyvenimėlį netraukiančių šiknakračių ir po 10-15klt atsakančiai; dabar ir ateity beveilyju važinėti taupiai, minkštai ir be bildesių. Tai kainuoja, bet, mano supratimu, su kaupu atsiperka.
O jei ieškot išimtinai "kuo pigiau", ir dar "su viskuo" iki 5klt, tai tobulai tinka ir antras golpas ar eskortas. :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2008, 14:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 04 2005, 11:35
Pranešimai: 236
Miestas: Panevėžys
Gediminas rašė:
proffanas rašė:
o ir jausmas, kai esi tikras savo automobiliu-su niekuo nesulyginamas... Viskas priklauso tik nuo požiūrio: nori tik vartoti, ar dar ir mėgautis savo transporto priemone. Vartoti galima kad ir golfą; hidrocitras turi teikti malonumą. Malonumai kainuoja.
Aritmetika tobulai paprasta. :)

Tu nusisneki del tu investiciju. Masina turi zmogui tranauti, o ne atvirksciai.Jei pradedi kisti kosminius pinigus i masina, tai kuriem galam ji reikalinga

manau i laimes savoką ieina ne tik daug daug pinigu, bet ir kiti dalykai... :)

_________________
Panevėžys, c3-07;yeti-14...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007