WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Nusipirkau Citroen Xantia, 2.0l, benzinas/dujos, 1993 m.,ha2 http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=16139 |
Puslapis 2 iš 6 |
Autorius: | xamas [ Rgs 18 2008, 15:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Vienas pastebejimas: ant galvos tarpines pataupei, as Glaserio sau nepirkciau..... |
Autorius: | Aidas1 [ Rgs 18 2008, 18:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
deimantukas rašė: Tai,kad kiek dėjau aš jas-tarnauja.Vienas bėiksas važiuoja jau 6 metus.Žinau,kad nėra pati geriausia tarpinė. o as neviena zinau kuris 6 menesiu ilgiau nera isvszinejas su Glaserio tarpine...... |
Autorius: | deimantukas [ Rgs 20 2008, 08:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Galutinai priveržęs galvą vėl pamatavau vožtuvų tarpelius. Lyginant su matavimais ant stalo,priveržus galvą tarpeliai sumažėjo. Taigi reguliuoti vožtuvus būtina prisukus ją prie bloko ir pilnai teisingai priveržus. Toliau-skirstymo diržas.Ant diržo yra brūkšniai,kurie turi sutapti su taškiukais ant žvaigždučių.Tuo ir belieka vadovautis,kai apatinis skriemulys su žyme yra prasisukęs movoje.1-brūkšnys ant diržo turi sutapti su 2-tašku ant žvaigždutės.Dar užfiksuoju varžtu žvaigždutę-3. Apačioje brūkšnys 2 turi sutapti su taškeliu ant žvaigždutės 1. Reikia būtinai atkreipti dėmesį į diržo sukimosį kryptį,kuri yra ant jo parodyta rodyklėm. Jei ant diržo nėra brūkšnių,tada galima tiksliai jį pastatyti skaičiuojant diržo dantukus nuo skirstymo velenėlio žvaigždės taškiuko diržo sukimosi kryptimi link alkūninio veleno žvaigždutės žymės.Užfiksuokim velenėlį varžtu,daugmaž sustatykim žymes,kaip matos nuotraukose ir pradėkim skaičiuoti nuo 59-oje nuotraukoje parodyto 4-o danties diržo sukimosi kryptim link alkūninio veleno žvaigždutės žymės.kai atskaičiuosim 50-tą dantį,ties juo ir bus alk.vel.žv.žymė 60-je nuotraukoje žymė numeriu 2. Pastarojoje nuotraukoje matosi,kai nuvažiavusi skylutė 1.Ji turėtų būti ties skaičiumi 2.Kadangi guminė mova 3 prasisukusi,todėl taip ir gavosi. Toliau viską surinkinėju. Kraunu akumuliatorių. Pripilu antifryzo,tepalo,dar viską nuosekliai patikrinu prieš užvedant. Užkuriu mano džiaugsmui variklį ir apžiūrinėju ar niekas niekur nevarva. Kadangi išmetimo vamzdžio varžtai buvo pripuvę,nupjoviau juos ir nesukdamas galvos pakeičiau juos storesniais su iškiliom galvom,ką praktikuoju jau ne pirmam savo citrui. Valio-variklis veikia. Toliau nusuku priekinį buferį.Šoniniai tvirtinimo varžtai pripuvę,todėl išraunu juos iš buferio laikiklio-sutvirtinsiu savaip surinkdamas.Noriu apžiūrėti,kas dedasi po buferiu,kadangi niekada neardžiau. Išimu ir žibintus-valysiu reflektorius,nes pilna vabzdžių.Patikrinu jungtis ir šiaip apžiūriu. Labai primesta purvo-valau viską.Apiplovimo bakelio varžtai irgi visiškai prirūdyję-atsuku juos ir pakeisiu naujais. Prakeiktas vilkikas nebuvo pasiruošęs nepasikeliančiai ksantijai vežti,todėl truputį sugadino kėbulo antikoroziją,bet tai pataisoma. Slenksčiai sulankstyti nemokšų vairuotojų-gręžiu skylutes apačioj ir pro jas išlyginsiu,o skylutes užkišiu guma. |
Autorius: | deimantukas [ Rgs 22 2008, 16:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Pro pragręžtas skylutes slenksčio apačioje su tam tikros konfigūracijos virbu išsitiesinau priekines slensčių dalis,nugruntavau ir nudažiau panašiais dažais. Taip pat gruntu ir bituku padengiau vilkiko nubrozdinimus. Padengiau ir labiausiai pažeidžiamas sparnų vietas. Patikrinau visokiais badymais,gramdymais ir skutimolaupymais atramas-skylių ir stambių atplyšimų berods nėra.Padengiau gruntu ir bituku. Prie akumuliatoriaus lizdo peržiūrėjau visus įžeminimo kontaktus,išvaliau patį akumuliatoriaus lizdą ir nugruntavau. Išvaliau lempas ir jų reflektorius labai atsargiai su suspaustu oru ir perbraukiau švariu skudurėliu be jokio skysčio.Sutvirtinau galinio dangtelio uždarymą,nes nulaužtos ausytės. Kadangi nusukinėjant buferį,jo šoniniai didieji varžtai buvo pripuvę,tai atsukant išlūžo ir veržlė-lizdas pačioj buferio ausy.Paprasčiausiai ilgu varžtu prisukau ir užgruntavau.Dabar jau buferio šonai tvirtai laikosi ir terpeliai gražūs.Be to perkėliau vieną garso signalą šalia to,kuris prie rato,-teko vieną,kuris po buferiu priekyje,gerokai pagaivinti. Priekis sutvarkytas. Mėginau patikrinti tepalo lygį pavarų dėžėje,bet paprastu raktu varžto neatsukau.Tada paprašiau pagalbos kirstuko.Vargais negalais pavyko atsukti.Kadangi šviežių dėžės aptekėjimų nėra,o tik senas pridžiūvęs,tai maniau,kad arba tepalo dėžėj nėra arba visi riebokšliai geri.Labiausiai bijojau pirmo varianto.Išpyliau apie 1l.tepalo.Supyliau naują. Priekyje laukia stovėjimo stabdžio lyno keitimas,posparnių sudėjimas,purvasargių pritvirtinimas,lhm-o rezervuaro plovimas ir lhm-o keitimas ir dar ką pamiršau šiuo metu.Tada išvažiuoju pasibandymui-pasivažinėjimui.Juk iki šiol nežinau,ką nusipikau .O tada lysiu į galą. |
Autorius: | deimantukas [ Spa 04 2008, 06:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Pusantros savaitės negalėjau nueit į garažą dėl darbo grafiko .Ir pagaliau vakar išaušo ta laiminga diena-aš vėl garaže prie "sidabro".Pabaiginėjau priekį,kad nuleisti mašiną žemėn ir pagaliau pamėginti pasivažinėti.Pakeičiau trūkusį kairį stovėjimo stabdžio lyną,kurį pasiėmiau iš žaliosios,surinkau posparnius,pasigaminau purvasargius, išploviau lhm-o bakelį ir filtrus ir pakeičiau lhm-ą.Tokių baisių filtrų dar neteko regėti.Aišku,aš gal nedaug matęs,bet vaizdelis pakraupino.Turbūt su mašina buvo tik važinėta. Čia vaizdelis be rezervuaro. Gana ilgai užsipildinėjo sistema, kai viską surinkęs užvedžiau ir mėginau pakelti.Noriu pasakyti, kad HA-man yra kažkas naujo ir mažai pažįstamo, todėl truputį neramino, kad darau kažką negerai.Kelis kartus atsukinėjau 12-os slėgio panaikinimo varžtą, pažaidžiau su aukščio rankenėle-aukštyn,žemyn,pasukiojau vairą ir "sidabras"pakilo.Dar nuorinau priekinius stabdžius ir tuo pačiu išvariau brudą iš suportų.Pastebėjau vieną dalyką, kad galas nepakilo aukščiau normalaus aukščio, nors rankeną buvau pastatęs į aukščiausią-jaučiu galinio korektoriaus arba jo valdymo mechanizmų bėdą.Priekis kilojosi gerai ir staigiai reagavo į rankenos valdymus.Išvažiavau iš garažo-pagaliau .Įkaitinau variklį iki ventiliatoriaus sukimosi atidžiai sekdamas temperatūrą ir dar kelis kartus atsukęs nuorinimus. Papildžiau aušiklio.Viskas gerai.Važiuoju pasivažinėti.Niekas nebarška,salone šildo,neveikia kelios lemputės prietaisų skydelyje,pavaros jungiasi gerai, bet mašina nėra labai minkšta.Grįžtu prie garažo ir išlipęs paspaudau priekį ir galą-sferas reiks pildyti.Nėra blogai, bet... Išjungiu variklį ir tikrinu, ką pasakys hidroaktyvas.Maždaug po pusės minutės ksantija pasidaro kieta.Valio-atrodo jis veikia.Prieš sukietėjimą išgirstu, kaip nutyla zvimbimas ir cakteli elektrovožtuvas.Pamaigau priekį ir galą-toks jausmas, kad į sistemą kas būtų pripylęs tiršto medaus ir sferos būtų tuščios.Atidarau duris-cakteli ir mašina vėl sulinguoja ją pamaigius.Negaliu atsidžiaugti . Uždarau duris, palaukiu, po pusminutės ji vėl "prisipildo tirštu medum".Neriu į garažą skersti galo. |
Autorius: | deimantukas [ Spa 04 2008, 06:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Pasikeliau galą nusiėmiau ratus. Žvilgsnis į galinius stabdžius-atrodo viskas gerai.Stabdo abi suportų pusės tolygiai, trinkelės apynaujės. Nusisuku posparnius ir nugramdau susikaupusį per 15 metų žvyrą-jo susidaro apie 2kg.abejose pusėse.Štai kodėl laikui bėgant didėja kuro sąnaudos . Pradedu tiesinti sulankstytas vietas.Slenksčio apačioje pragrežiu skylutes ir su kietu virbu, įkišęs atlankstau maždaug į vietą. Gruntuoju.Po to nudažysiu,o kai kurias vietas tepsiu bituku. Įlindęs apačios nusuku atsarginio rato dėklo 13-os varžtą, kad nuimčiau ratą.Replėmis atlenkiu kablį ir ratas ant žemės.Žvyro dėkle randu irgi gerus 2kg.Dar ten randu ksantijos originalų keltuvą.Apsižiūriu ir nieko sukrečiančio nerandu.Tiesa, nerandu antinusileidimo sferos .To ir tikėjausi, nes ksantija yra viena iš pirmųjų pagamintų.Beje, kai nusipirkau, tik tada sužinojau,kad antisinko joje nėra, nes pradėjau išsamiau skaityti forumą ir domėtis hidroaktyvu.Bet labai nenuliūdau.Turiu mintį išimti antisink sistemą iš žaliosios ir sumontuoti čia-į "sidabrą". Toks vaizdas. HA sfera ir kietumo reguliatorius su elektromagnetiniu vožtuvu. Sekmadienį neisiu į bažnyčią, bet skersiu galinį korektorių. Be atsarginio rato. Priekio vaizdas iš galo. |
Autorius: | proffanas [ Spa 04 2008, 11:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
deimantukas rašė: Priekio vaizdas iš galo: <...> Kairės pusės stabilizatoriaus traukės apatinis šarnyras: išbėgo tepalas ir jis neužilgo pareis, ar kuo netyčia apipurškei? |
Autorius: | deimantukas [ Spa 04 2008, 11:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Atrodo neapipurškiau.Ačiū-patikrinsiu . |
Autorius: | deimantukas [ Spa 06 2008, 09:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Vakar pradėjau nuo galinio aukščio korektoriaus mechanizmo nusukimo.Labai knietėjo pažiūrėt, kur bėda. Ir ją radau. Visiškai pripuvusi ir vos su replėm pajudinama buvo viena svirtelė 2. Svirtelė 1 dar sukiojosi neblogai. Mankšta vyko gerą valandą su benzino voniomis ir visokiais purškimais.Jau norėjau nugręžinėti ašį, kad išrinkti visas įvores ir kažkaip atgal pritvirtinti, pragręžus skylę išilgai ašies ir prakišus varžtą, bet nusprendžiau pasitreniruoti su išardyta ksantija. Tada priėjau prie korektoriaus.Paruošiau jį išorinių purvų nuplovimui. Tada išardžiau, bet vidus nenustebino. Tada surinkau viską, mechanizmą truputį sutepęs skystu tepalu, o išorę sausai nuvalęs.Žadu jį apsaugoti mašinoje apjuosęs plėvele nuo dulkių. Kai nėra nenusėdimo sistemos, priėjimas prie jo žymiai lengvesnis. Kadangi neveikė kuro bako dangtelio užrakinimas, nuardžiau visus kuro pripylimo vamzdynus. Rodykle parodytas žalsvos spalvos mygtukas, kurį nuspaudžia užsukamas kamštis, susijęs su kažkokiu vakumu ar alsuokliu.Paspaudus, atsidaro oro kanalas į baką, kad nesusidarytų kamštis, bet gal aš klystu. Pats varikliukas geras, o neuždarinėjo dėl prirūdyjusios ašelės, na ir kontaktai buvo šiek tiek žali. Tuščias posparnis atrodo taip: Viską surinkau, prieš tai nuvalęs purvus, kur reik pagruntavęs ir nutepęs bituku.Po to pagaminau papildomus posparnius iš karpymui ir lankstymui pasiduodančio plastiko. Kitoje pusėje padariau tą patį. Rodykle parodytoje nuotraukoje gamykloje neuždengta vieta, kuri labai rūdyja nuo rato metamų purvų ir vandens. Truputį skilus buvo galinio buferio apačia. Metalo juostelės ir kniedžių pagalba sutvirtinau ją. O palyginti, nugruntuoti ir nubitukuoti ar nudažyti slenksčiai dabar atrodo taip. Dar išardžiau galines trinkeles, patikrinau ar slankioja stūmokliukai, išvaliau, sutepiau, surinkau.Pridėjau tepalo į galinių ratų guolius, išvaliau nuorinimo taškus, nes buvo be apsauginių guminių dangtelių ir užsikišę nuo purvo. Tiek padaryta vakar-sekmadienį. |
Autorius: | Aldividas [ Spa 06 2008, 11:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Šaunuolis. Čia kaip ir aš taip pat, gaminu iš šūdo Grūdą. |
Autorius: | deimantukas [ Spa 06 2008, 12:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Šūdas man patinka .Nusipirkau pigiai ir neturiu kažkokių kvailų iliuzijų. Radau blogai-ramiai sutvarkiau. Nepikta. Va jei jau brangiai pirktoj randu netvarkos-tada keikiuos(juk sumokėjau brangiai).O dabar, kaip ir neturiu ką prarast. Dabar-einu tik į pliusą.O ir mokytis gerai.Juk HA-man nauji arimai.O ir įdomu.Dabar man metas, kai noriu krapštytis ir noriu daug sutvarkyt. |
Autorius: | deimantukas [ Spa 08 2008, 09:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Vakar perrinkau starterį, nes vangokai suko.Radau daug purvo ir nėkiek tepalo.Išploviau, nieko keisti atrodo nereikėjo, surinkau,sutepiau ir dabar suka smagiau. Užvedęs, nuorinau galinę pakabą,stabdžius,užmoviau ratus ir nuleidęs mašiną žemėn, sureguliavau aukščius.Dabar viskas kilnojasi, leidžiasi. Kadangi originalus raktas su centrinio pulteliu neveikė,o centrinis veikė nuo iksėminio pultelio, bet raktas netiko, išardžiau pažiūrėt, kur bėda.Ogi nulūžusi akis.Sulitavau, bet vistiek neveikė.Tada sulitavau atvirkščiai-neveikė.Gal kodas netiko ar kas ten pridaryta.Tada nugręžiau mechaninius raktus nuo abiejų pultelių ir pasidariau vieną prikniedyjęs. Pakeičiau ir kitos pusės išorinį veidrodėlį, paėmęs iš žaliosios.Dabar jie bus mechaniškai valdomi. Sutaisiau dar keletą smulkmenų, kaip vairuotojo sėdynės aukščio valdymas(buvo pamesti tvirtinimo varžtai),daiktadėžės dangtelio užraktas, tolimų lemputė neveikė, galinių durų vidaus užrakinimo spaustukas, apsivaliau kilimus, plastikus.Ryt susimontuosiu radijos stalčių, pramankštinsiu bagažinės spyną ir važiuosiu pasivažinėti,tsknt ieškoti naujų bėdų. |
Autorius: | harizzz [ Spa 08 2008, 19:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
sveikas tokia masina tik i srota manau reikejo leisti nes vaizdas dar vis ne koks |
Autorius: | m_m [ Spa 09 2008, 07:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
Galima pagalvot,kad bet kuri kita panasiu metu masin aatrodo kitaip. Viskas grazu ir ledas tik tol, kol nepradedi lysti giliau. |
Autorius: | deimantukas [ Spa 09 2008, 18:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: Nusipirkau Citroen Xantia, 2,0 L, benzinas/dujos, 1993 m. |
harizzz rašo: harizzz rašė: sveikas tokia masina tik i srota manau reikejo leisti nes vaizdas dar vis ne koks Vaizdas nepesikeis dar ilgai, nes apie perdažymą negalvoju.Šiek tiek palyginau įlenkimus slenksčiuose ir tuo kosmetinės operacijos baigėsi.O į šrotą -ką tu . m_m rašo: Cituoti: Galima pagalvot,kad bet kuri kita panasiu metu masin aatrodo kitaip. Viskas grazu ir ledas tik tol, kol nepradedi lysti giliau. Tai, kad ir naujesnėse ir brangesnėse būna blogiau, nei šitam tri....je už 600lt.Bet geriau taisyt tą patį nusipirkus už tiek, negu už 6000 lt. O taisyt ir tose ir anose vistiek rasiu ką. Šiandien važinėjau po miestą .Kažkaip nelabai aš po bėikso suprantu jos važiavimo.Ką pastebėjau, kaip sakė Grumlinas , kad ji tikrai linguoja ne į šonus, bet išilgai.Yra kietesnė, negu sudaužytoji, bet ne kieta(aišku pildysiu sferas)nors ten irgi buvo HA 2, bet ten buvo atjungta jungtis priekyje nuo elektrovožtuvo.Žalioji buvo labai minkšta.Nespėjau aš prieiti prie jos hidraulikos, kol ji buvo sveika, neleido, nes reikėjo važinėti ir laiko nebuvo.Bet užtat dabar jau skersiu ją visą ir naršysiu jos bei sidabro HA 2 platybėse ir čia ir klausiu, kas neaišku bus.O bus tikrai.Šiaip pasivažinėjau duobėtais keliais, tai duobes, sakyčiau, suvalgo gana gražiai.Neaišku vienas dalykas.Kas per mygtukas už posukių svirtelės, kur nupieštos rodyklės- viena į viršų ir viena į apačią, tarp kurių perbraukimas kryžiumi? . Toks įspūdis, kad mygtuko ženklas, jį įjungus, turėtų panaikinti svyravimą. Vokiškoj knygutėj kažką rašo apie jį, bet gal greičiau iš jūsų sužinosiu .Kyla greit, o galas nusėda irgi gana greit.Slėgio reguliatoriaus įsijungimai gana reti.Tiek šiandienai. |
Puslapis 2 iš 6 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |