Matau, įsibėgėjo tema apie sankabą. Įkišiu savo trigrašį ne į temą su klausimu apie reguliavimą.
Yra problema, kad nesimeta normaliai antras bėgis (reikia išmynus pedalą numesti motoro apsukas ir tik tada grūsti) ir tai prasidėjo buvusiam šeimininkui pakeitus originalų plastmasinį angalį savadarbiu metaliniu iš vamzdelio, nes anas vis lūžinėjo. Bandžiau šiandien tempti trosą, bet ne visai gaunas. Šiek tiek pasitempė, turėjo laisvės - įdėjau veržlę vietoj kelių plonų šaibų, nes jau baigės sriegis, bet norisi dar, nes jaučiu, kad tų kelių mm neužteks, reikia bent centimetriuko. Toliau jau pradeda judėt svirtelė. Nors pedalą galima dar kelti gana daug (koks skirtumas, kai reikalinga tik trumpam), bet trosas nejuda. Man atrodo, tas gali būti dėl per ilgo padaryto antgalio, kuris remiasi į kėbulo skylę ar pan, bet dar išsiaiškinsiu tai, nes nelabai gerai matosi nenusiardžius visko.
Ties kuria vieta reikia baigti tempti trosą? Ar galima iš vietos pajudinti sankabos svirtelę, ar ties ta vieta, kai ji pajuda, jau pradeda tempti diskatoriaus plunksnas ir pradeda atkabinti diskatorių nuo disko ir tuo pačiu guolis pradeda gauti savo tikrąją apkrovą?
Paprastoj sankaboj, kiek suprantu, yra taip, kad nepaspaudus tos svirties normaliai, guolis prie diskatoriaus net nesiliečia arba liečiasi labai lengvai. Šian čiupinėjau tikrą atvirkštinę Xantios sankabą ir joje guolis, atrodo, kartu su diskatorium (na, gal ir galima nuimti, bet padėtis natūraliai prikabinta), kas reiškia, kad jis sukasi pastoviai. Vadinasi ant įtemptos (bet dar nepajudintos) svirties jau turimas rimtas guolio darbas. O gal klystu? Gal ant štoko viduje stovi papildoma spyruoklė? Prieš dvi sav. nuėminėjom kito citroeno dėžę, tiesa ten paprasta sankaba, bet nesuspėjau normaliai visko išsiaiškinti.
Bet ir tai labai gerai, nes prieš tai net nežinojau tikrojo sankabos veikimo ir kad kita disko pusė trinasi į smagratį.
Žodžiu, kaip sureguliuoti Citroen Xantia trosu tempiamą atvirkštinę sankabą?
