WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 07:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 18 2011, 20:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Yra atskiri saugikliai.

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2011, 14:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 05 2010, 15:23
Pranešimai: 28
Saugiklius patikrinau, viskas tvarkoi su jais. Kaip suprantu tai vienas saugiklis stovi salone paneles apacioje ir du variklio skyriuje. . Tai jie geri. Dar vat pasidomejau kad yra kazkokie tai prie termostato davikliai, kurie turi jungtis prie tam tikros temperaturos, nes siaip turetu suveikti prie kokiu 83 laipsniu ventiliatorius, o cia prie 99 tai jau galutinis ausinimas o turetu buti pirminis, bent jau taip susiradau nete... Tai arba tie davikliai arba tada varykliukas negyvas.. O tai kaip turetu veikti tie ventiliatoriai, vienas pirmiau isijungia o po to kitas jei neuztenka pirmo? Nes kazkaip to dalyko nezinau, vienas tik isijungia ir tas prie 99 laipsniu :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2011, 16:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Del saugikliu tu teisus,o ventiliatoriai visada dirba kartu....yra du greiciai,vienas kaip sakei kazkur prie 83,o kitas jau ten netoli 100....koks motoras pas tave???

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2011, 16:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 05 2010, 15:23
Pranešimai: 28
Pas mane benzininis varykliukas 1,8i, 74 kW :) tai taip iseina kad vienas ventiliatorius nudveses o kitam pirmas begis neisijungia, nes jis jau kai jungiasi tai sukasi gan stipriai. Kaip suprantu abudu turi suveikt zymiai anksciau ir zymiai leciau suktis? Ar kazka neteisingai supratau? :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2011, 16:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
teisingai supratai....variantai tokie pas tave dabar : arba daviklis (sukasi tik i radijatoriu), arba reles (jos uz groteliu tarp ventiliatoriu dezuteje), arba paduses pats motoras( bet jei saugikliai tvarkoj tai greiciausiai motorui kapiec arba kazkuriai relei), o del isijungimo nelaiku tai pas tave kaltas gali but daviklis....

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2011, 21:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Vycius rašė:
Del saugikliu tu teisus,o ventiliatoriai visada dirba kartu....yra du greiciai,vienas kaip sakei kazkur prie 83,o kitas jau ten netoli 100....koks motoras pas tave???



Man atrodo, kad prie 83 laipsnių tikrai neturi suktis jokie ventiliatoriai. 83 laipsniai yra normali darbinė temperatūra (bent 1,9 TD). Maniškėje ventiliatoriai įsijungia, kai temperatūra pakyla virš 90 laipsnių

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 19 2011, 22:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 17 2010, 19:08
Pranešimai: 100
Miestas: Panevezys
Pas mane irgi apie 90 isijungia, gal ant benzino kitaip.

_________________
Citroen Xantia 1.9TD '95m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2011, 09:21 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 05 2010, 15:23
Pranešimai: 28
Dekoju uz pagalba, bandysiu tada tikrinti varykliuka ir tas rele. O siaip tai beroc skirtinguose modeliuose jungiasi tie ventiliatoriai ar prie 83 ar prie 89 laipsniu, bet tikrai manau ne prie 99 laipsniu turetu jie suveikti :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 20 2011, 09:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Vladiukas rašė:
Dekoju uz pagalba, bandysiu tada tikrinti varykliuka ir tas rele. O siaip tai beroc skirtinguose modeliuose jungiasi tie ventiliatoriai ar prie 83 ar prie 89 laipsniu, bet tikrai manau ne prie 99 laipsniu turetu jie suveikti :)


Tikrai ne prie 83 ir ne 89 pas benzą. Termostatas pas daugumą Xantijų su 1.8i tik ties ~89 atsidaro, tai ką ten aušint? Ventiliatorius sukasi tik nuo 95-98 laipsnių.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007