Nu nežinau, man kiekvienas garsas nervus ėda. Ypač, kai žinai, kad važiuoji su Citroen, kur gali ilgai negest, o paskui arba be simptomų sugest arba simptomai, kurie reiškiasi 100km ir tada miršta. Kai kažkas atsiranda ir esu toli nuo namų, minimum sustoju kiek galima greičiau, bent pasitikrint, ar ratai nekliba iš guolių, tepalai iš dėžės arba variklio nepabėgo, granatos ir jų gumos sveikos. Visa kita iš bėdos, bet praradus pagrindinius agregatus liūdna. O su garsu, bet be jokių išorinių pažeidimų dažniausiai dar ilgai važiuoja, galima rizikuot

Pagalvokit, varau sau per Lenkiją, nuo namų jau tuoj 400, labai klibėt ričiagas pradėjo. Atsileido veržlė. Jei nebūčiau sustojęs patikrint, būtų dar po kelių šimtų nukritus (kontrinė, bet jau nebenauja) ir tada pabandyk gaut kažkur lenkijos kaime smulkiasriegę veržlę. O jei dar varžtas-ašis iškristų, kas beveik garantuota, tai be tekintojo ne iš vietos...