Čia turimas omenyje būtent aukščio korektorius; "aukščio kranu" jis vadinamas dr.Alvydo chebros, kuriai priklauso ir
Dominykas, slengu

. Paprasčiau šnekant, tau bandoma pasakyti: palindęs po mašina, pabandyk, veikiant varikliui, per jėgą, užkišęs kokį atsuktuvą, pirmyn- atgal pasmaukyk korektoriaus ašelę (palaikyk vienoje kraštinėje pozicijoje 10-15sek; paskui kitoje) ir žiūrėk, ar mašina reaguoja. Jei reaguoja, pasiimk antrą žmogų, pasodink prie svirtelės salone ir ieškok, kodėl nereaguoja tampant aukščio reguliavimo svirtelę iš salono. Kažkur turėtų būti paprasčiausias mechaninis svirtelių strigimas; gal kokia traukutė ar spyruoklytė nušokusi; ar ašelė nulūžusi.
O vat jeigu net ir tiesiogiai judinant nereaguoja, prasidės šokiai su kardais. Pasiimk prožektoriuką, ir veikiant varikliui pasižiūrėk, ar LHM bakelyje nėra putų (kaip aksiomą, laikau, kad LHMo lygis pakankamas?) ? Jei yra, vadinasi, siurblys smarkiai gaudo orą, ir neįstengia sudaryti priekiui pakelti pakankamo slėgio (galas lengvesnis, todėl jį dar pakelia). Šiuo atveju bus nedamauta/pažeista žarna tarp siurblio ir bakelio, arba įtrūkęs pats bakelio korpusas, kur tvirtinasi toji žarna; arba išklibęs ant hidrosiurblio esantis tos žarnos štuceris. Jei putų nėra, sekantis įtariamasis- slėgio reguliatorius. Gali būti nedaveržtas tas 12-os varžtas; o gali būti ir perveržtas taip, kad įtrūko pats varžtas ar korpusas. Abiem atvejais, slėgio reguliatorius turėtų neįstengti sudaryti darbinio slėgio, ir hidrosiurblys turėtų kočioti be pertraukų (t.y. turėtų nebūti reguliatoriaus caksėjimų, vad. "otsiečkės", arba turėtų kalenti kaip kulkosvaidis). Kaip šalutinis abiejų variantų efektas, gali būti dar ir kažkoks vairo nepakankumas; staigiau sukant vairą (ypač nuspaudus stabdžius), jį gali "prikąsti". Tokiu atveju gali girdėtis ir šnypštimas iš slėgio reguliatoriaus, bet kadangi variklis dyzelis, per jo triukšmą to gali ir nesigirdėti.
Iš itin retų, bet įmanomų to priekio nekilimo priežasčių dar gali būti blokuotas HA ir/ar kietumo reguliatoriaus vožtuvas (nepraleidžiantis skysčio priekinėn pakabon), beigi, netyčia užvalcuotas (perspaustas) į/iš priekinį korektorių at-/iš-einantis vamzdelis. Vienas iš rečiausių variantų- "slėgio numetimo" padėtyje dėl šiukšlių užstrigusi paties korektoriaus ašelė, bet šį bugą atrasi jau vien jei nepavyks atsuktuvu pajudinti tos ašelės.
Kitų priežasčių nelabai beįsivaizduoju, bet garantuotai žinau, kad stebuklų nebūna

. Tokioms problemoms momentaliai išgaudyti labai pravartus yra manometras, bet pamažėliais, nuosekliai krapštantis, išsiversti galima ir be jo.