WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Išvirto galiniai ratai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=13049
Puslapis 47

Autorius:  tadas1991 [ Spa 02 2010, 10:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

Gerasdviratis rašė:
Kas cia do guoliai ir is ko tas komplektas sujsdaro, as tai uzsisakiau,tai apie 800 kamplektas, aisku uzsakinejau originalius ir tarpines....


Guoliai paprasti kūginiai (kodas - BCAB 326332 B) SKF. Tikrinau internete, "Narvijoj" toks 30lt - ne per daugiausiai. Separatorius plastikinis, matyt pigesnės klasės. Išardęs šakes, radau viduj lygiai tokius pat.
Komplektą sudaro du guoliai, vamzdis, ant kurio užsikala vidinės guolyklos, plastmasinis vamzdelis-tarpinė, du salnykai, du tekinti metaliniai šūdeliai, ant kurių sukiojasi salnykas, varžtas, veržlė ir šaiba. Viskas, ko reikia pilnam pakeitimui. Ir tokia kaina man kelia džiaugsmą. SKF pigus vistiek geriau už rusiškus arba Craftus.
Komplekto gamintojas: [url]http://www.impergom.it/
[/url]
Mielai, kaip ir jūs, atlikčiau šį remontą už, kaip supratau, 1600lt. Tiltas kainuotų daugiau ir laikytų ilgiau už pačią mašiną. Bėda ta, kad tokius pinigus gyvenime turėjau tik kartą. Gerb. Proffanas sakė, kad nelabai sureguliuoti tokie guoliai gali laikyt apie 50kkm. Man tiek per akis. Jei mašina pasirodys ilgaamžiškesnė - pasikeist darkart arba dar tiek pat damušinėt traškančius nematau bėdų. Čia kai nėra už ką, o nori važiuot toli toli :)

Autorius:  tadas1991 [ Spa 02 2010, 10:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

Gal kas galėtų kąnors papasakoti apie tų guolių reguliavimą? Ką nuo kur matuoti? Tam būtinas mikrometras ar užtektų tikslaus slankmačio? Kur turi būti ir kokios tos minėtosios šaibos? Ar reguliavimas vyksta ant išimtos šakės, ar galima pačiam viską surinkus atvažiuot pas "reguliuotojus", išmanančius savo darbą? Ačiū

Autorius:  proffanas [ Spa 02 2010, 13:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

Užsiėmei tokiu darbu visiškai jam nepasiruošęs? Nu nu... :roll:
Pirmas dalykas, pigiausias chečo šakių guolių komplektas (lenkiškas, bet guoliai irgi SKF) "Meharyje" tekainuoja 90lt be jokių nuolaidų. Kažkiek gal dar ir nusiderėtum.
Antras dalykas, po vieną kažkokio storio originalią reguliavimo šaibą ant ašies turėjo būti (tarp guolio ir to salniko fiksatoriaus). Negi nebuvo? Matyt, guoliai paskutinį kartą buvo keisti pas tikrus meistrus...
Trečia, matuoti visgi geriausia mikrometru. Kiek ten tas išnešimas- ar 15, ar 25 sotkės, dr.Alvydas ar aš galime pasakyti vien brūkštelėję pirštu. Nors mikrometras visvien patikimiau :) . Gali naudoti ir skaitmeninį slankmatį, jei turi tokio ilgio.

Kad būtų aiškiau, kas ten prie ko, gali pastudijuoti mano mylimą protingą knygutę http://cx.podolsk.ru/xm/docum/man/8.zip . Spec.aparatas matavimui nėra būtinas; kaip jau minėjau, užtenka mikrometro. BXų, Xantijų ir XMų galinių svirčių guoliai vienodi; skiriasi tik įveržimas. Jei gerai atsimenu (neturiu po ranka literatūros, o keičiau labai senai), BXui turi būti kažkur ~0,35mm liuftas. Jei nori žinoti tiksliau, pabandyk pasiskambinti Alvydui. BXą jis žino mintinai :) .

Autorius:  tadas1991 [ Sau 23 2011, 03:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

Gerai, susidėjau vieną šakę. Laisvumas bus kažkas tarp 15 ir 20 sotkių. Gaunas, kad nereikia ir šaibų. Alvydo žodžiai: 17-25 stokės, nors realiai tom šakėm 15-30 yra pakankamai gerai.

O kitą matuoju. Lygiai 10 :roll: . Iškart supratau, ką reiškia tie žodžiai: "pigūs komplektai nesireguliuoja". Per trumpa ašis ar per stori dangteliai. Bet įtariu, lengvai ir labai lygiai pašveitus tuos dangtelius arba vieną iš jų, viskas turėtų daugmaž būti gerai?
Pamatavau senąsias ašis, abidvi dar ant 0,3mm trumpesnės už esamas komplektuose. O dangteliai ir guoliai rodo tiek pat, kiek naujieji, vienas dar storesnis. Iš karto aišku, kodėl nebuvo paliktų jokių reguliavimo šaibų. Matyt buvo dėti visai lievi komplektai, nors guoliai ir normalūs timken'ai.

Ir iškart galiu parodyti iliustraciją, kas nutinka, kai guoliam nepaliekama jokio laisvumo ir jie stovi ant įtempimo.
Paveikslėlis
Šie guoliai tikrai nebuvo ilgai naudoti, tepalas švarus ir gražus, adatėlės visai nesudilę, separatoriai sveiki. Tik metalo drožlių, kaip tais daugoka :D

Autorius:  suilus [ Sau 23 2011, 12:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

tai jei galas negirgzda reiskia viskas ok ?

Autorius:  tadas1991 [ Sau 23 2011, 15:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

Nebūtinai, pas mane neigirgždėjo, bet ratai buvo paklišę, o guoliai matot kokie.
Pagr, rodiklis ir yra kliši ratai, netolygiai valgomos padangos.

Autorius:  Vycius [ Rgp 28 2011, 10:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

http://www.peugeot-klubas.lt/forum/inde ... st=150&hl=
gal pavyktu musu zaliakraujam kazka panasaus sukonstruot kad ratai nesiskestu? :)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 01 2011, 06:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

Nu o dabar pagalvok, kas patikimiau, ar gerai sureguliuoti ir sutepti guoliai, ar rankų darbo plastikinės įvorės? Esu ir aš girdėjęs, kaip su jom pravažiuoja po 100kkm, bet pežui tas jau ir taip gerai, o citrinoj esantys kūginiai guoliai nėra tokie trapūs ir iškart ašių ir šakių negadina, berods negamykliniai (tvarkyti) ir gerai sureguliuoti turi laikyt apie 120-150kkm. Aš pravažiavau su savo darbo reguliavimu pravažiavau jau 5,5k, dar neišsiskėtė, bet įtariu daugiau 50 nelaikys. Buvo čia kažkokiam žmogeliui, kad mehary tvarkyta po 7k subyrėjo.

Autorius:  kwajlaz [ Lap 28 2011, 22:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

guoliai anksciau ar veliau bus keiciami tikrai :) paciam teko keist, tai sumokejau 530lt , bet yra galimybe vietoj guoliu det ivores, istekint reik, zinojau meistriuka, kuris uz 300lt butu istekines ir idejes, bet deja jis padare dingau ir i telefonus nebeatsiliepia :))) bet kas keisciausia, pakeitus guolius, ratai vistiek liko kreivi :)))

Autorius:  Kostas [ Lap 28 2011, 23:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

kwajlaz rašė:
bet kas keisciausia, pakeitus guolius, ratai vistiek liko kreivi :)))

Reiškias gerai pakeitė

Autorius:  kwajlaz [ Lap 29 2011, 17:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

buvau nulekes pas ji po keitimo, sakau ziurek, ratai,tai klisi... pasake, kad taip ir bus, nes pagal skyle idejo, o kadang jau taip buvo, tai ir taip jie bus,... o meistras tikrai turi gera varda :) remontuoja tik citroenus :)) net liepia ziuret kaip viska daro, kokios detales reikia, kad negalvotu , jog apipisa ir pan :)))

Autorius:  Kostas [ Lap 29 2011, 18:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

Tai sukišo į susidėvėjusias guoliavietes guolius naujus.Geras meistras.Dar parekomenduok visiems

Autorius:  kokonas [ Lap 29 2011, 19:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

kwajlaz rašė:
buvau nulekes pas ji po keitimo, sakau ziurek, ratai,tai klisi... pasake, kad taip ir bus, nes pagal skyle idejo, o kadang jau taip buvo, tai ir taip jie bus,... o meistras tikrai turi gera varda :) remontuoja tik citroenus :)) net liepia ziuret kaip viska daro, kokios detales reikia, kad negalvotu , jog apipisa ir pan :)))

jei ne paslaptis ka stas meistras ar nors kur dirba? :roll:

Autorius:  Saulynas [ Lap 29 2011, 20:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

kwajlaz rašė:
buvau nulekes pas ji po keitimo, sakau ziurek, ratai,tai klisi... pasake, kad taip ir bus, nes pagal skyle idejo, o kadang jau taip buvo, tai ir taip jie bus,... o meistras tikrai turi gera varda :) remontuoja tik citroenus :)) net liepia ziuret kaip viska daro, kokios detales reikia, kad negalvotu , jog apipisa ir pan :)))

Jei tilte bus vietoj apvaliu skyliu isplaktos elipses gali keist guolius kiek nori ratai liks klisi,meistras turetu tai zinot :roll:

Autorius:  kokonas [ Lap 29 2011, 21:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Išvirto galiniai ratai

Taigi profanas jau rode kazhkur su nuotraukom kokios skyles buna ishmaltos.

Puslapis 47 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/