WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 20:45 
sveiki! kreipiuosi i jus kolegos, kadangi daugiau neturiu i ka kreiptis kad prakonsultuotu del susidariusio neaiskumo. Situacija tokia kad Xantija jau turiu 3 savaites ir pries 2 savaites pradejo mirgaliot man karts nuo karto STOP lempute, tai dasypiliau TOTAL hidraulinio skyscio kaip rekomandavot, nes jo isties buvo per mazai. Na bet dapylus vakar to skyscio problema niekur nedingo :evil: vis dar mirxi ta STOP lempute retkarciais (neilgam), o kartu su ja uzsidega ir uzgesta temperaturos lempute, nors temperatura buna ant pacios normos. Tuo pat metu su STOPu ir temp. lempute atsiranda garsas is po kapoto, kuris labai primena ta garsa kai isijungia venteliatorius. Siandien tox bajeris man atsitiko vos pajudejus is vietos ant salto variklio, bet dazniausiai tai atsitinka bevaziuojant.
Taigi, gal tai kazkokia paklaida man ismeta ar kas tai per problemele? Gal kas nors esate su tuo susidures?
p.s. prie to paties.. pradejo cypt kaladeles bestabdant.. kokias kaladeles rekomenduotumete pirkti? kur? kokia ju kaina vidutiniskai?

dekui uz bet kokius komentarus :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 21:02 
grumlinas rašė:
šiaip iš neaiškių rankų nusipirkus auto BŪTINA pasikeisti visus dirželiuis, skysčius ir filtrus. jei to nepadarei - tavęs laukia daug malonių valandų forume, klausinėjant apie nuolat kylančias problemas ;) o pirkti rekomenduojam Valeo kaladėles iš Xamo (jei būni Kaune) arba tiesiai minti į CitroLigoninę ;)


tai kad tepalai ir visi filtrai buvo pakeisti vos nusipirkus masina :) tik vat dirzu nekeiciau nes labai jau skaudziai uzsiprase servizas.. :) kazkas netoli 600lt uz pagrindinio dirzo pakeitima su visais itempimo guoliais ir darbu.. :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 21:15 
grumlinas rašė:
Hellrazor rašė:
tai kad tepalai ir visi filtrai buvo pakeisti vos nusipirkus masina :) tik vat dirzu nekeiciau nes labai jau skaudziai uzsiprase servizas.. :) kazkas 600lt uz pagrindinio dirzo pakeitima su visais itempimo guoliais ir darbu.. :?
nifiga... čia kur taip? :shock:
taip kad liko aušinimo skystis ir (perspektyvoje) LHMas - šiaip rekomenduočiau užpilti Hydrorincage, pravažinėti ir po to pilti LHMą


ogi 600lt uz dirzo keitima uzsiprase servizas "Servista" (siaures miestelis, Vln.) ten palikau 175lt uz tepalu keitima (su ju tepalais ir filtrais, kuriuos jie pirko is Delados berods).. o ausinimo skystis pas mane pilnoj normoj - sviezias, matosi neseniai keistas. zalio Citroninio LHM pliuso vakar supyliau gal tik 300gr. iki normos. Jei tiket servizo knygai ir aptarnavimo lipudu uzrasais, tai ir dirzai buvo keisti labai neseniai, tad nusprendziau surizikuot ju nekeites :oops:
Tai o del kokiu priezasciu gali buti mano sitie STOPo ir temp. lempuciu mirkciojimai vienu metu?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 21:26 
Edma rašė:
Termo daviklis..... :roll:


bet kad temperatura tai nesokineja! niekad neuzkyla virs viduriuko.. net ir didziuosiuse kamsciuose! beto kamsciuose ir stopas neuzsidega. jis dazniausiai bevaziuojant kvailioja :shock: uzsidega kokiom penkiom-desimciai sekundziu ir vel uzgesta.. bet siaip tox reiskinys nera pas mane daznas.. gal tik karta per diena apsireiskia.


Paskutinį kartą redagavo 1 Hellrazor. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 21:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei teisingai atmenu kaip ten Xantijose, tai "temperatūros kilimo" lemputę uždega ir ventiliatorių paleidžia ne tas pats daviklis... Ir dar nežinau, ar kažkuris iš tųdviejų duoda signalą temp.skalei panelėje, ar yra atskiras.
Visai įtarčiau antifrizo trūkumą.
Ir aušinimo sistemos užsikišimą.
Kas gali būt lygu ir orui sistemoje.

Kodėl parduodamai mašinai buvo supiltas šviežias antifrizas? :roll: Manyčiau todėl,kad su juo kažkas buvo ne taip.
Šiaip siūlyčiau išleisti velniop esamą antifrizą, išplauti aušinimo sistemą ir užsipilti naujo aušalo; žinoma po to nuorinant sistemą. Bent jau sau taip daryčiau. :roll: Ar bus efektas-mašinos nečiupinėjęs negarantuosiu, bet jei dega STOP-reikia kažką skubiai daryti; taip važinėti nevalia. Gal tik kontakto kažkur nėra, bet šituo reikia įsitikinti...


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 21:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Tai as suprantu ,kad temperatura tvarkoj, bet daviklis gali bludyt,duoti kompui duomenis kad skystis verda,tsakant, nors realiai taip ir nera.....A negali taip but, kolega,,aaa?

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 21:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ties vienu davikliu skystis gali virti, ties kitu (skydelio skalės) būti ledinis, jei cirkuliacija sutrikus. Ania,mielaskaliega? ;) O gali problema būti ir vien tik kontaktuose.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 21:46 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Hellrazor rašė:
Tai o del kokiu priezasciu gali buti mano sitie STOPo ir temp. lempuciu mirkciojimai vienu metu?
priežastis viena - kažkas netvarkoje su aušinimo sistema. proffanas patarė teisingai - pradžiai pasikeisk aušinimo skystį ir nuroink sistemą - ne karvę kainuoja. ir melsk Dievą, kad nebūtų perkaitintas variklis, nes normalus šviežio antifrizo lygis parduodamoje awto man kelia nemalonių asociacijų su galimu awto susnargliavimu pardavimui :roll:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 22:17 
Vovik rašė:
ne skaiciau atsakymus sorry :) bet jeigu dega STOP kartu su raudona lempacka prie temperaturos rodykles tai mazai antifrizo, arab gali grybauti kazkoks davyklis.


bet esme tame kad tas STOPas su temperaturos lempute dega ne pastoviai, o uzsidega gal tik desimciai, nu gal penkiolikai sekundziu per prasuktu 30km dienoje :) kartais uzsidega 2 kart per diena tokiam paciam laikui, bet taip daznai tik kelis kart yra buve :) Tai jei jau daviklis buvo nubludyjes ar antifrizo butu per mazai, tai ar nedegtu man tas stopas dazniau ir ilgiau nei dabar? :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 22:27 
proffanas rašė:
Na, tai ir žiūrėkis pats ar varyk vėl pas meistrus. Ką internetu galėjome patarti-patarėme.


esu dekingas ;)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 22:41 
grumlinas rašė:
Hellrazor rašė:
Tai jei jau daviklis buvo nubludyjes ar antifrizo butu per mazai, tai ar nedegtu man tas stopas dazniau ir ilgiau nei dabar? :)
šiaip apendicitą operuot telefonu gana sudėtinga... ;)
tau buvo elementariai patarta pradžiai pakeisti antifrizą ir nuorinti sistemą - ką ir taip REIKIA padaryti nusipirkus dėvėtą awto - ką ir padaro visi, bent kiek besirūpinantys avo awto. o dėl daviklio - tam yra servisai, tik ne tokie, kur už piršto pakrutinimą šimtus lituoklių ima...


tai kur gi Vilniuje galeciau rasti serviziuka, kur dirbtu ne tik Vasia is garazo, bet ir nedaug lupantys ir Citrinas ismanantys meistrai? Citroligonine tai aiskus reikalas, bet gal dar kazkokiu kompetetingu servizu Vlniuje yra orentuotu i Citroenus?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lie 26 2008, 07:55 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Su ta kompetencija suds gaunas,tureciau pakeleja viska tik pats su draugeliu daryciaus.Vakar radau kur trumpina AX,jau kelis menesius pasodindavau akuma.Atsimenu,kad pries 3 metus susinesiojo generatorius-guoliukai saibom,tai atidavau Servistai remontuot.Suremontuot suremontavo,bet kakogo varpelis reikejo laidus nukirpti nuo jo-neaisku,nukirpt tai nukirpo,bet paskui be jokios jungties sujunge-su pirstais susuko,dar ir izoliacijos gaila buvo sugrudo kaip papuole.Tai pasidare toks gedimas,kai duodi ant gazu-trumpina,kai kerti ant stabdziu-nebe,va ir atrask.Vienas laidas isvis susuktas ir plikas paliktas.Tai kai gazuoji-siekia variklio korpusa.Nu joptararai tokiems pirstus nukapot.Isvaziuoji kur is Lietuvos ir atsitinka taip-ieskok kur nori.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007