WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
išjungus varkli truputi pasėda ir sėdant girgžda http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=12280 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | simas [ Rgp 20 2007, 16:15 ] |
Pranešimo tema: | išjungus varkli truputi pasėda ir sėdant girgžda |
Žodžiu taip: po važiavimo sustoju, išjungiu varikli, išlipu, suveikia aukščio korektorius ir priekis truputi pasėda. Sėdant kairėje pusėje priekyje garsas primenantis girgždėjimą, tikrai garsiai ir keistai ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgp 20 2007, 16:51 ] |
Pranešimo tema: | |
Variantų ne vienas... Gali būti, kad paskutines dienas skaičiuoja amortiko atraminė guma-dalis jos jau išplyšusi, ir kai mašina sėda, ta dalis trindamasi skleidžia tą keistą garsą. Apžiūrėk ir nuodugniai apčiupinėk atramą susukęs vairą į bet kurią pusę iki galo, ar nėra jokių įplyšimų. Žiūrėti tiek iš viršaus, tiek iš apačios-rato arkoje. Gali būti, kad sudilęs ir kokio žvyro prisigaudęs kažkuris tos pusės šarnyras: mašinai sėdant, jo padėtis keičiasi, ir jis skleidžia tą garsą. Važiuojant pernelyg didelė judesių amplitudė, kad spėtų sugirgždėti, o ir išgirsti būtų sunkoka, kai aplink pilna pašalinių garsų... O gali būti, kad paprasčiausiai sudilęs amortiko štokas sėsdamas girgžda... Pasižiūrėk mašiną pakėlęs į max, ar neatsismaukusi jo apsauga? Bet kokiu atveju, garsas tiesiogiai su plovimu ar LHM keitimu nesusijęs. O ir garso negirdint, gan sunku atspėti jo kilmę... |
Autorius: | Griuk [ Rgp 20 2007, 17:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane situacija irgi panasi,tik garsas skilda is masinos galo ir pasedimo akivaizdaus nepastebejau. |
Autorius: | proffanas [ Rgp 20 2007, 18:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane gale braška senos išmaltos tilto pagalvės- nustačiau seniai, tik vis nerandu savyje noro sukišti pusę tūkstančio ir nerandu visos dienos laiko, kad jas pasikeisti... ![]() |
Autorius: | simas [ Rgp 20 2007, 19:39 ] |
Pranešimo tema: | |
šarnyras, stabilizatoriaus traukė "sailenblokai abudu irgi pakeisti. O amortiko štokas- kas per daiktas? ![]() |
Autorius: | Dellamorte [ Rgp 21 2007, 18:20 ] |
Pranešimo tema: | |
Tfu, velnias mane traukė šitą temą skaityt - tik susitvarkiau variklį šiandien ir džiaugiaus, kad nebėr bėdų ![]() Dabar teks kažkokių štokų ieškot.. Rupūžė, manoji Xiuša irgi girgžda įsėdus iš po nakties ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgp 21 2007, 18:39 ] |
Pranešimo tema: | |
sims rašė: O amortiko štokas- kas per daiktas? Hidrocilindro stūmoklis.
![]() Jei yra (ar buvo) bent mažiausias nesandarumas apsauginėje gumoje ("garmoškėje"), ant jo patenka dulkių, kurios nubraukiamos ant cilindro riebokšlio. Jei kokia smiltelė riebokšlyje įstrigo-štokui vos judant (kai mašina sėda), ji trindamasi skleidžia girgždantį garsą. Būna vos ne visiems hidrocitroenams taip, tik kol garsas nepradeda rėžti ausies, niekas paprastai į tą dėmesio nekreipia-šiaip ar taip, tai ne mirtina. O plyšę atraminės gumos gali būti mirtinos, jei iššaus geru greičiu einant. |
Autorius: | Dellamorte [ Rgp 21 2007, 18:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, pas mane buvo ta apsauginė guma nusimovus.. Kaip tik pas Alvydą važiavau sferų pūst, tai jis ir aptiko. Pasakė "tikėkimės, kad nepapuolė purvo", užmovė ir viskas tuom baigės. O tai galima pačiam kažkaip prieit išvalyt? |
Autorius: | proffanas [ Rgp 21 2007, 18:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Dellamorte rašė: O tai galima pačiam kažkaip prieit išvalyt?
Nusmauki apsaugą (vieną galą), mašiną-į max, nupurški riebokšlį bei štoką kokiu plaunančiu šmieru iš flakonėlio su geru spaudimu, nupūti viską suspaustu oru, užsmaukti atgal apsaugą ir gali jaustis atlikęs viską, ką galėjai. Jei koks purvas (smiltelė) įstrigusi kur giliau riebokšlyje-jos nebeiškrapštysi. Ės štoką tol, kol nuės visą chromo sluoksnį, ir kol pasirodys rūdys. Bet tam paprastai reikia daug metų; reikia, kad tų smiltelių ten daugėtų; viena teišės savo dydžio/gylio dryželį-plika akimi jo gali nė nesimatyti; šiaip tik, didelės dalies štoko (nes cilindras štoko atžvilgiu posūkiuose sukinėjasi, o važiuojant per duobes vaikšto aukštyn-žemyn) paviršius taps nebe blizgančiu, o matiniu. Automatiškai, po kažkurio laiko pro ten gali (bet neprivalo, jei išėda negili) sunktis LHM. |
Autorius: | proffanas [ Rgp 21 2007, 19:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Griuk rašė: o tai tada toks pats garsas neturetu but girdimas leidziant masina i zemiausia ar keliant i auksciausia padetis? Ne ta amplitudė, kad išgirstum smiltelę... Kilojant paprastai girgžda sailentblokai ir šarnyrai.
|
Autorius: | Griuk [ Rgp 21 2007, 19:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Reikes bandyt nustatyt is kurio galinio rato eina girgzdejimas(o gal ir is abieju) ir bandyt pravalyt. |
Autorius: | simas [ Rgp 21 2007, 20:17 ] |
Pranešimo tema: | |
reikės ir man bandyti pravalyti, nes tas girgždėjimas jau pradeda užknisti ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgp 21 2007, 21:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei apsauga nebuvo nusismaukusi-tai bus tuščias darbas, nes pavienės įstrigusios smiltelės neišgaudysi. Bet jei ten visgi prisirinkę purvo, kuris vis labiau įsiėda-tas išvalymas gali padėti išvengti (tiksliau, jį atitolinti) tokį vaizdelį. Toks stūmoklis-tik išmetimui, nes jau leidžia LHM, stringa ir normaliai nebeamortizuoja. Ir nėra jokių vilčių, kad įstengs pagelbėti metalokeramika, kuri pradiniame etape, pašalinus dilimo priežastį, dar įstengia stūmoklį reanimuoti. ![]() Čia galinio hidrocilindro stūmoklis, bet priekiniams nuo purvo būna ne geriau. Tiksliau-būna dar blogiau, nes jų judesio amplitudė didesnė. Tokiu būdu tos smiltelės patenka cilindran, toliau-hidrosistemon, o paskui... Ate, puse tūkstančio; sveikas, naujas stabdžių krane ![]() |
Autorius: | Evil [ Rgp 21 2007, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | |
del galinio rato girgzdejimo tai gali labai but, kad sakiu guoliam riesta. Pas mane nusileisdama girgzdejo, kaip kambario durys siaubo filmuose, ir dar gan garsiai - praeiviai krupteledavo ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |