WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Stringa liukas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=1272
Puslapis 11

Autorius:  Lapuchas [ Lie 24 2004, 20:47 ]
Pranešimo tema:  Stringa liukas

Chebryte, gelbėkite, užtrokšiu nuo karščio, alus ir nepadeda, nes daug ne... kai vairuoji. Sustreikavo liukas, daro brrrr....... grrrrr........ ir kažkaip kreivai darinėjasi, blogai užsidaro. Vos uždariau rankiniu būdu su spec.raktu sukdamas (po dangteliu lubose ). Buvau nuėmęs varikliuką su dantračių mechanizmu, dantračia geri, bet kai veikia kažkaip slenka nevienodai liuko kairys ir dešinys bėgiai. Gal žinote kur gedimas ar nuo ko pradėti.

Autorius:  malgis [ Lie 24 2004, 21:39 ]
Pranešimo tema: 

greiciausiai bus trosas sudiles. ji reikia isimti ir pervynioti.

Autorius:  Lapuchas [ Lie 25 2004, 13:31 ]
Pranešimo tema: 

Na trosą lyg ir mačiau , bet jis daugiau panašus į storą vielą susuktą. Tai suprantu,kad jį reikia išverti ir keisti kitu ar kaip ? Paaiškinkite kaip jį pervynioti nelabai supratau...?
Dar prie to paties, ar įmanoma išimti liuko mechanizmą(bėgius) nenuėmus lubų apdailos (apšyvkės). Pats liukas stiklinis su rėmu atsukus 4 varštus nusiima, bet kai tą trosą ir per kur ištraukti, nes jis vamzdelyje ir neaišku ar jis vientisas, tipo kilpa, ar atkiros dvi dalys. Gal kas ardė, nes atrodo darbelio daug, gal sakau geriau ,,užkalti'' ir nebus problem..

Autorius:  xamas [ Lie 27 2004, 07:48 ]
Pranešimo tema: 

malgis rašė:
kur ta viela susukta - ja nuimi ir pervynioji is naujo (gali net ta pacia), nes paprastai vienas krastas buna sudiles. o pervyniojus pasiskirsto kitaip.


Na tu jo tikrai nepervyniosi :) . Ji tik persukt reikia, nes varikliuko dantraciai tik viena puse kabina. Nezinau kaip xantijos, bet xm viskas daroma is lauko puses, nereikia jokiu apmusalu nuiminet. Seip tai reiktu kas sezona sutept tuos trosus ir kreipianciasais, as va patingejau ir jau pradejo brasket. Jei labai tingi pats ardyt tai yra stoglangiu meistro koordinates. Kai vaziuosi pas Alvyda bus proga ir ji aplankyt....

Autorius:  Lapuchas [ Lie 27 2004, 10:35 ]
Pranešimo tema: 

Tai piktumas tame, kad trosas ir liukio visas mechanizmas suteptas buvo, tik matyt trosas bus pagriaužtas vienos kreipiančiosios pusės. Na o dėl išėmimo bandysiu šiandiena žiūrėti, nes per viršų nelabai matėsi kaip ištraukti, ten jisai vamzdelyje, o iš vidaus nuėmus varikliuką buvo kažkoks tvirtinimas. Aiškinsiuos gal pavyks.

Autorius:  Lukas [ Lie 28 2004, 16:28 ]
Pranešimo tema: 

Lapuchas rašė:
Na aš vis ,,misinėju,, savo Xantios liuką. Sutepti kreipiančiasias ir trosą visai nesudėtinga, pilnai atidarai liuką ir iš viršaus matosi visi ,,bėgiai'' ir šonai troso.
ok reiks iem na pabandyti ka nors ten pateplioti nes kad nebutu taip kad ateini ir liukas stovi vietoj :lapux: ir dar turbut kokiu salidolu reik ten tept ,ta prasme tirstu ne skystu teplau? :roll:

Autorius:  xamas [ Rgp 11 2004, 07:57 ]
Pranešimo tema: 

Lapuchas rašė:
Dėkui visiems už info.
Xantios liuko trosas nekeičiamas, neišimamas, nepersukamas ir t.t. Nulupi vidaus lubų apdailą ir išlupi visą liuko mechanizmą per bagažinę su visomis ,,mėsomis ir išmeti,, , o į jo vietą dedi kitą- veikiantį, na aišku galima pasirankioti dar likusių gerų dalių. Tai va tokios žinios. Išbandžiau savo rankomis. Konsultuoju už dyką...


Tu cia pats taip nusprendei? Keista kad neradai budu kaip ji sutvarkyt, ar cia taip meistrai tau pasake? Ir ant kiek gera tu kita liuka isigijai, manai nebus kaip su senuoju? :)

Autorius:  Lapuchas [ Rgp 13 2004, 08:13 ]
Pranešimo tema: 

Na štai, Xantios liukas po remonto.
Liuko kreipiančiasias valdo du atskiri trosai. Pakeisti galima tik išėmus visą liuko mechanizmą. Nuimi lubų apdailą, atsuki 8 varžtus ir ištrauki per bagažinę visą konstrukciją, o toliau darbčiųjų rankų būrelis. Trosas išsitraukia iš vamzdelio kartu su kojele, kuri stumdo paties liuko kreipiančiasias. Apsukti troso neįmanoma, jei vienoje vietoje pagriaužtas, tai amen. Kita pastaba: skiriasi liukų matmenys iki 1994 ir naujesnių Xantijų.

Autorius:  RINIS [ Rgs 13 2004, 20:54 ]
Pranešimo tema: 

Ne kiekvienu atveju reikia tokių drastiškų veiksmų imtis, na jei viskas sudile ir sulužę. Nes troselis tai tikrai persisuka Pats tą procedūrą atlikinėjau. Nėra ten nieko sudėtinga jei žinai nuo kurio galo pradėti.

Autorius:  Lapuchas [ Rgs 14 2004, 07:26 ]
Pranešimo tema: 

Sori,
Xantijoje liuko troso neapsuksite, gal XM ir įmanoma, neardžiau.
Xantijos fabrikiniame liuke trosas eina vamzdelyje, o jo gale užpresuota detalė kuri valdo liuko kreipiančiasias. Ta detalė į rėmą kuriuo slankioja įsideda tik vienoje padėtyje. Yra kairės ir dešinės pusės trosas . Pats perrinkau visą liuką ir keičiau iš sroto vienos pusės trosą .
O dėl bėgimo vandens, pas mane buvo užsikimšęs žemėmis ir kitokiu š... galinis drenažas , toje vietoje kur ant liuko rėmo užsimauna sklaidrus drenažo vamzdelis. Dėl šios priežasties buvo sudrėkę lubos ties galinia sėdyne.

Autorius:  RINIS [ Rgs 14 2004, 15:34 ]
Pranešimo tema: 

Pas xm ir užpresuota ir ta pati kreipenčioji, bet persisuka.

Autorius:  xamas [ Rgs 15 2004, 09:17 ]
Pranešimo tema: 

Matyt nesupranta ka reiskia persukti: tai ne sukeisti puses vietomis, o pati trosa sukti aplink jo isilgine asi ( vo ir issireiskiau :) )

Autorius:  Lapuchas [ Rgs 15 2004, 09:31 ]
Pranešimo tema: 

Na, tikrai man jau ,,užvežė,, tas troso sukimas - persukimas. Iš principo šiandiena vakare paimsiu tą trosą ir pažiūrėsiu kaip jį įmanoma pasukti apie jo išilginę ašį. Gal xm tai ir įmanoma, na bet Xantijoje aš to nepastebėjau. Trosas išilginis apsuktas plienine grūdinta viela, kurios tarpai padengti medžiaga (kaip veltinis). Galai troso su ta viela užpresutoti gamykliškai. Tai kaip tą vielą sukti apie ašį- pažiūrėsime.

Būtinai parašysiu, kas gausis.

Autorius:  xamas [ Rgs 15 2004, 09:38 ]
Pranešimo tema: 

Nepamirsk, kad reik is spaustuvus isispaust , nes susuksi ne ta vieta :wink: Juk trosas lieciasi su dantraciu tik viena puse o kita puse grazi buna, jei nesukirmija

Autorius:  Lapuchas [ Rgs 15 2004, 19:10 ]
Pranešimo tema: 

Na ir ,,padariau,, aš tą liuko trosą. Gerai suspaudus viela pasisuko. Pasukau maždaug 15 laipsnių apie ašį, tai nutrinta vielos dalis nusisuko nuo tos vietos kuri liečiasi su variklio dantračiu. Na tik neaišku kaip jis veiktų sumontuotas liuko mechanizme, nes yra įtarimas, kad galėjo tarpeliai tarp vielų išsistumdyti nevienodai.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/