WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xantios byrėjimo metas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=13474
Puslapis 13

Autorius:  Maumasz [ Gru 09 2007, 11:49 ]
Pranešimo tema:  Xantios byrėjimo metas

Kolegos, na, pasakykite, ar tai normalu: štai tokios išlaidos per 2007 metus (per metus nubėgu ~ 30K, metai 1996, pirkta prieš 3,5 metų):

2007.05.09 680 Pagr.diržas, kaladėlės, kt.
2007.03.01 270 LHM žarnelė (su nutempimu)
2007.08.01 180 Slenksčių aptvarkymas
2007.05.16 233 Duslintuvo litavimas
2007.05.17 95 Vairuot rato šarnyras
2007.09.06 690 Galiniai atraminiai guoliai (keičiama antrą kartą nuo nusipirkimo), priek. stab. šarnyras, tepalai
2007.10.11 804 Dyzelino siurblio remontas
2007.11.12 1070 Dešinė atraminė guma, 2 priek. sferos keistos, kitos pildytos, kuro filtras
2007.11.30 530 generatoriaus remontas

Viso per 2007: 4552

Dar laukia: visas duslintuvas, leidžia LHM skirstytuvas (?) (virš generatoriaus) dabar nulėkė velniop galinė traukutė, bet ar neteks keisti viso mechanizmo?

Tai gal ant stogo man savo breaką ir į laužyną? Tik biškį durnai išeina - tiek sukišta :(

Autorius:  Evil [ Gru 09 2007, 12:02 ]
Pranešimo tema: 

As per pirmus metus (dar nepilnus) dar daugiau sukisau, bet tikiu, kad tai ka sutvarkiau jau daugiau tvarkyt nebeteks. Galu gale 30kkm per metus ne tiek ir mazai, su savo ex passatu tiek prasukau per penkis, bet pakeites irgi viska buvau, ka tik imanoma pakeist, o galinius amortikus net du kartus.
O ir kainos pas tave darbu kazkaip uzlankstytos. Uz duslintuvo apvirinima palikai beveik tiek kiek as uz du naujus bakelius su pakeitimu (270), o generatoriu restauruota uz maziau nei 500Lt galima gaut, o remontas net su apviju keitimu man 300Lt kainavo.

Autorius:  Maumasz [ Gru 09 2007, 12:22 ]
Pranešimo tema: 

Evil rašė:
O ir kainos pas tave darbu kazkaip uzlankstytos. Uz duslintuvo apvirinima palikai beveik tiek kiek as uz du naujus bakelius su pakeitimu (270),

Čia ne tik darbai, bet ir detalės daugeliu atveju.
Faktiškai ten buvo viso duslintuvo pervirinimas. Dabar jau darysiuos kažkur prie elektrėnų visą.
Cituoti:
o generatoriu restauruota uz maziau nei 500Lt galima gaut, o remontas net su apviju keitimu man 300Lt kainavo.

Kartą bandžiau gauti generatorių restauruotą už 250 atrodo. Kai paaiškėjo, kad tie generatoriai vos ne visų Xantių skirtingi, šįsyk nusprendžiau, kad mano dvi valandos blaškymosi po miestą yra brangesnės nei papildoma šimtinė. Čia generatoriui irgi buvo keistos visos apvijos - dabar tik bandau nustatyti, ar ten LHMas jį supjovė (vienai mašinai taip buvo), ar kiauras dyzelio siurblys buvo kaltas.

Autorius:  Maumasz [ Gru 09 2007, 12:46 ]
Pranešimo tema: 

mr_aurimas rašė:
aina sau tokius pinigus sudet :roll:

mano 95xantia td tiek kainavo tik 500lt brangiaiu pries pusantru metu,nei tu sukisai i savo xantia :?

Ateis šventė ir į tavo namus :twisted:

Autorius:  Maumasz [ Gru 09 2007, 13:09 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Normalios tos išlaidos.
Turint omenyje, kad pas mus ateinantys citroenai jau būna užmušti, ir keisti bei tvarkyti tenka vos ne visus agregatus, ir išlaidos atstatymui iki 5-7klt per pirmus metus-pusantrų neišvengiamos. Bet pasidaręs jau žinai kad turi mašiną, su kuria galėsi važinėti ne vienus metus, ir kur kas komfortiškiau, nei su kokiu dvigubai jaunesniu, bet ir dvigubai daugiau kainuojančiu pasratu.

Alternatyva būtų išvis nieko nedaryti, o po kelių metų susirasti kokį durnių, kuris už lavoną panorės pakloti kosmines babkes. :) Bet, kol parduosi, važinėti su lavoniena-nu nafig... :roll: Todėl geriau yra tvarkytis ir susitvarkyti; pernelyg neskaičiuojant centukų.

O kiek tu per metus sukiši? Nes, pvz., pernai sukišau beveik 3K.

Autorius:  proffanas [ Gru 09 2007, 13:36 ]
Pranešimo tema: 

Po pirmos štukos eurų mečiau skaičiuoti; beprasmiška.
Manau, jei įkainoti ir darbą, tai kiekvienai mašinai per pirmus metus ir gausis 6-7klt. :roll:

Autorius:  Gedas [ Gru 09 2007, 14:54 ]
Pranešimo tema: 

Nu jo kad tokiom sumom sukist tai gana ziauru,isesmes skaitau kad nenormalu,nebent nusiperki pigiai auto ir krapstaisi pats tada taip,bet kai sumoki didelius pinigus ir dar tiek sukisi tai ziauru.

Autorius:  proffanas [ Gru 09 2007, 19:44 ]
Pranešimo tema: 

Kas čia žiauraus? :roll: Nori normaliai važinėti-mokėk normalias babkes; nenagrinėju čia variantų, kai pardavėjai paprasčiausiai išduria. Jei tiktų bele koks triperis-pirkčiau papigiaj kokią kibirinę Xsarą ar Polo; ar važinėčiau su dvėsusiu stabdžių kranu. ;) Bet kai žmogus ieškai kažko daugiau, nespaudi kapeikyčių.

Sukišiu į mašiną per kelis metus viso gal ir 15 klt (su perdažymu), bet jos techninis stovis neužilgo bus geresnis, nei daugumos 5-7m senumo automobilių, o ir jausmas, kai esi tikras savo automobiliu-su niekuo nesulyginamas...
Viskas priklauso tik nuo požiūrio: nori tik vartoti, ar dar ir mėgautis savo transporto priemone. Vartoti galima kad ir golfą; hidrocitras turi teikti malonumą. Malonumai kainuoja.
Aritmetika tobulai paprasta. :)

Autorius:  Karolisxm [ Gru 09 2007, 20:18 ]
Pranešimo tema: 

nesuprantu kokia alga turi buti, kad tokias bapkes '"kapeikom" vadinti. Nu i na.. tuos psa. Nesvarbu kiek moki vis vien suda gauni, manau xmai isvis neparduodami turetu buti, o metami lauk pvz pezai bent jau kaina palaiko ir pauklausa siokia tokia, nors remontai taip pat kosminius litus kainuoja

Autorius:  proffanas [ Gru 09 2007, 21:32 ]
Pranešimo tema: 

:roll:
O ką geresnio už kokius 12-15klt galima nusipirkti; kad būtų su naujai perrinkta (visos dylančios detalės-naujos) važiuokle, varikliu, elektros ūkiu, vairo ir stabdžių sistema? :roll: Aš tokių mašinų nežinau. O pirkti už tokius pinigus kokį grabą, kuriam visa tai dar teks pakeisti, vien dėl to, kad jo dizainas apvalesnis-nu jau ne.

Autorius:  Vovik [ Gru 09 2007, 23:50 ]
Pranešimo tema: 

Vazinejiu su Xantia beveik jau 4 metai, per ta laika remontas kainavo man kazkur apie 3500lt, buvo keisti dirzas su guoliais, voztuvu salnikai, sankaba (pilnas komplektas), hidraulikos siurblys, perinkta vairo kolonele, sutvarkita hidraulika, sferos pora kartu pildytos (5vnt, viena nupirkta nauja), dazytas bamperis ir priek. groteles, pora kart keisti stabilizatoriu traukutes, priek. salenblokai, viena karta sarnirai ir vairo traukes antgaliai, galiniai atraminiai guoliai, visas komplektas galiniu zibintu, peciuko radiatorius, ABS kompiuteris. 95% remonto darbu atliko citroligonine. Pirkimo metu rida: 130000km dabar 200000.

Autorius:  Vovik [ Gru 09 2007, 23:53 ]
Pranešimo tema: 

Socrat rašė:
Geriau nusipirkt normalią mašiną..


o kokia normalia masina? ir aplamai kas yra normalia masina. Zmones su naujiais dar daugiau per metus isleidzia remontui net ir turedami garantija.

Autorius:  Raimis.P [ Gru 10 2007, 02:24 ]
Pranešimo tema: 

As manau XM ir Xantia yra aukso viduriukas. Ji puikiai atspindi kainos ir kokybes santyki. Ir gerai kad ne visi megsta hidraulinius citrinukus ir vadina juos kosmosais. Juk kai nera paklausos laimi tie kas tikrai supranta kas yra Citroen su hidrauline pakaba. O del remontu kainu, tai visu masinu jos gan dideles. Vienos brangiau kitos pigiau eksplotuojamos. nori pigiai eksplotuoti - nusiperki ziguli ir vazineji. Ir detales pigios ir bet koks dede Valodia is gretimo garazo pataisys. Citroena reikia myleti ir dziaugtis suteiktu malonumu vaziuoti :D

Autorius:  proffanas [ Gru 10 2007, 16:52 ]
Pranešimo tema: 

m_m rašė:
Su R Safrane per 4 metus nuvaziavau ~130 000. Remontas sutilpo i 1000 Lt

Įsivaizduoju, kokiame stovyje ji buvo, kai pardavei. :lol: Po to atsirado vienas (pardavėjas), "žinantis", kad Safrane geros mašinos, nes negenda, ir vienas (pirkėjas), "žinantis", kad Safrane-paskutinis šūdas, nes viskas jose byra. :lol:
Visiškai tas pats ir su citrais... Netepsi-nevažiuosi.

Autorius:  Evil [ Gru 10 2007, 17:04 ]
Pranešimo tema: 

Paveze kazkada mane bendradarbis su "negendanciu" golfuku (mol per du metus i remontus ne cento neikiso) - kitasyk rinkausi autobusa. Amortizatoriu nerasta - vizualiai matosi, sokineja kaip low rideris, prie 80km/h vairas dreba, kad vos nulaikyt gali, jau nekalbant apie pacia masina, islipus pastebejau, kad padangos viena puse su islindusiu kordu, kitoj pusej dar 3mm protektoriaus. Valytuvu gumeles irgi niekad nekeistos, gale valytuvas isvis neveikia, kaip ir skydelio apsvietimas, jei butu dar koks navarotas - garantuotai butu neveikes. Bet zmogelis buvo teisus - per du metus ne cento remontui neikiso ir net kapoto nebuvo atidares (tepalus keite servisas, jis pats ne kur paziuret tepala nezinojo). As savo VW i metalo lauza atidaviau daug geresnes technines bukles, nei tas golfas. Cia visi skirtingai supranta "gera" bukle.

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/