WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Stabdziu pajegumas
StandartinėParašytas: Gru 17 2007, 10:28 
Sveiki visi,

Norejau paklausti kaip pas jus masinelese stabdziai? As visalaik maniau kad pas mane geri stabdziai kol neisedau i kita masina. Tada ir prasidejo visos imanomos ligos: citroparanoja, depresija, pavydas :)

Zodziu esme tokia, kad pries kokius 3000 km pasikeiciau stabdziu kaladeles. Iskart atsirado kazkoks itartinas garsas, kuris isnyko po kazkurio laiko (matuojant atstumais apie 1000km). Aisq, mano paprastas issilavinimas apie masinas leidzia teigti, kad garsas susijes su kaladeliu keitimu ir ju prisitaikymu prie disku. BET pas mane stabdziai tokie buki, kad stabdant reikia kaip reikalas pasistengti. Taigi mieli kolegos, klausimas butu toks, ar man cia bandyti ieskoti forume ligu, ar tiesiog vaziuoti pas koki nors daktara? Beje, buvau servise, man ten tiek paaiskino, kad kaladeles vaiksto gerai (nera uzstrigusios), tik tiek, kad abieju priekiniu disku vidines puses stabdo tik po puse (kaladeles neisdilo kaip turi isdilti). Bet ar del to as turiu stabdziu pedala spausti visa mase?

Ar cia gali buti susije su kokiu nors hidraulikos agregatu?

Pas mane Xantia 96 metu, checbekas. ABS yra, LHM geras (praplauta sistema buvo pries kokius 10k-15k). Visos problemos atsirado kai pasikeiciau stabdziu kaladeles pas Jona. As klausiau ar nuorinti reikia, bet jis uztikrino, kad keiciant kaladeles sito daryti nereikia. Ka gi, savaitgali turesiu silta garaza tai teks isbandyti sita nuorinimo malonuma :)

Labai aciu uz atsakymus.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2007, 10:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Jei stabdo pedala spaudziant tai nesuk sau galvos ir vazinek ramiai.

Na pas mane paskutiniu metu pastebetas stabdziu "jautrumo" sumazejimas. Anksciau staigiai paspaudus su tokiu nedideliu smugiu pradedavo stabdyti. O dabar minkstai, tarsi su milisekundiniu uzlaikymu.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2007, 10:47 
Ech, labai noreciau nesukti galvos, bet kai buvau prilietes kitos masinos stabdzius, o jie buvo astrus ir greitai reaguodavo, tai po to mano masiniukas atrodo isvis be stabdziu vazineja :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2007, 11:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Pas mane tai stabdo super gerai, palyginus su kitom tu paciu metu masinom, tik stabdymas toks keistas - bet ant visu Xantiju toks kitoks - savitumas sistemos. Iki dugno niekad nesuspaudziu stabdzio, nors su ABS ir nekenktu, bet iprotis likes nuo masinu be ABS neleidzia spaust stabdzio tiek, kad ciuoztu. Stabdymu tikrai esu patenkintas, technikine kai ejau tai priekiniu stabdziu efektyvumas buvo 3,0kN ar kazkas panasaus, o po to variau savo peza pas ji tebuvo 2,0kN ant priekio ir tai skaitesi pakankamas efektyvumas. Tiesa kalades pas mane gale naujos, o priekyje suportai restauruoti.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2007, 16:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Keičiant kaladėles, formaliai, nuorinti nereikia; reikia po LHMo keitimo.
Bet dar nebuvo atvejo, kad nuorinimas kuo pakenktų. :) O ir darbelio vos pusvalandis.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2007, 16:53 
Jei teisingai supratau, po LHM keitimo (tiek praploviklio, tiek tikro "kraujo") stabdziai nebuvo nuorinti, buvo tik nuorinama ties pagrindine sfera (bet tai turbut ne tas pats? :) ). Bet kokiu atveju, ratu nuorinimas vyksta kaip ir kitu masinu? T.y. vienas sedi ir minko stabdzius, kitas atsukineja slangutes ir uzsukineja? :) Ar daug kraujo isbegs ir ar reikia papildomai nusipirkti LHM sitam reikalui?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 17 2007, 17:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ne visai tas pats; nueik www.citrina.lt ir lįsk į tech.failus, kur "Remontas", ir prie XM rasi aprašytą visą procedūrą. Jei įsigeisi išleisti ne vien orą, bet ir užsistovėjusį per dešimtmetį vamzdeliuose brudą (kuris irgi įtakoja stabdymo efektyvumą), nusipirk papildymui litrą LHMo. Išleisto brudo atgal sistemon jokiu būdu nepilk.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 18 2007, 09:43 
Proffanai, itikinai mane atlikti paciam darba :) Ale as patiklus. Bet man is to aprasymo liko vienas neaiskus dalykas, kas yra Dozatoriaus kompensatorius? :) Ir kur man toki daikta ieskoti? Dekoju.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 18 2007, 16:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Zukrus rašė:
kas yra Dozatoriaus kompensatorius? :) Ir kur man toki daikta ieskoti?

Paprastai šnekant, stabdžių kranas. Gyvena po stabdžių pedalu; iš viršaus gali prieiti, nuėmęs LHMo bakelį. Bet tau jis nereikalingas; nuorink tik ratus. Vienintelė galima problema, tai jei tie stabdžiai niekad nebuvo nuorinami (dėl ko ir blogai stabdo), gali būti problematiška atsukti prikepusius štucerius.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 18 2007, 16:31 
Tikrai nuosirdziai aciu Proffanai. Isbandysiu savo jegomis viska si savaitgali. Pranesiu kaip sekes :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 21 2007, 20:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
Pries kelias dienas ir as susiduriau su su stabdziu problema. Nepraleido TA del per mazo stabdymo efektyvumo (Priekis 2.1 ir 2.1 kaip ir norma, o va galas tik 1.0 ir 1.0).
Keisdamas Alvydas LHM'a i plovikli nenuorino, todel sumazejo stabdziu efektyvumas. Kodel nenuorino, nezinau...

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 21 2007, 20:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Kai man keite irgi nenuorino, turbut niekad to ir nedaro.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2007, 00:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Kircius rašė:
vat vat man ir pakeitus stabdziu kaladeles sumazejo galiniu ratu stabdymas , bet as nuorinau ratus, Rezultas nulinis. :(


Pradzioj paprastai sumazeja, kol neprisitrina kalades - sita ant visu masinu pastebejau, todel po kaladziu keitimo, kokius 5km stabdinedamas, beveik negyvenamose gatvelese, pravaziuoju.

Siaip pasiziurejau tech abziuros raudonaji lapuka, tai priekiniai 3.0 ir 2.8, galiniai 1.6 ir 1.4. Kaip ir pakankamai ekfektyviai stabdo.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 14:31 
Nu ka, per sventes nusiorinau stabdzius savo, visus 4 :) Pirminis bandymas parode kad "lyg ir" pedalas anksciau reaguoja ir ima stipriau. Ziuresim kaip bus toliau :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 25 2007, 17:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Zukrus rašė:
"lyg ir" pedalas anksciau reaguoja ir ima stipriau. Ziuresim kaip bus toliau :)

Taip ir turėjo būti, o tas "toliau" priklauso ir nuo stabdžių diskų, ir nuo kaladėlių, ir nuo suportų stovio, ir netgi nuo LHMo (hidrosistemos) švarumo bei temperatūros, jei jau leistis į nuobodžias smulkmenas. :) Ryte užsikūrus minusinėj temperatūroj visada kelias minutes kiek silpniau stabdo.
Bet aplamai nuorinimas turėjo bet kokiu atveju kažkiek padėti, nes laikas nuo laiko stabdžių sistemoje oro vis atsiranda. Jį pašalinus, visada juntamas pagerėjimas. Kartais-mizernas, kartais-netgi esminis, bet jis būna visada.
Na, aišku, jei prieš tai nuorinta ne vakar. :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007