Sloikas rašė:
Del greiciu dezes, tai man kartais net patinka kai per ranka kala

Lai buna tai, nebent lb jau kazka kita grauzia.
Graužia. Tik ne greičių dėžė asmeniškai, o variklio vartymasis

.
Nepamiršk (ar sužinok), kad nuo judančio variklio hidraulikos vamzdeliai pereina ant nejudančio mašinos kėbulo. Nuolatinis lankstymas ir vartymas labai padeda tiems vamzdeliams suplyšti, ir paskui kur laukuose nutinka "waiwai, sugedo"

.
Susėdę (ar išvis suplyšę) variklio pagalvės bjauriai atsiliepia vibracija ir triukšmu salone, taip pat truputį trumpina granatų ir pakabinamo guolio amželį. Duslintuvo siūlių amželį trumpina smarkiai, nes jis ties "kelnėmis" laužiamas, ir kaskart atleidžiant ar spaudžiant gazo pedalą visas yra tampomas.
Variklio pagalvės turi tokį bjaurų bruožą, kad pakeitus tik vieną jų, kitos (jau senai susėdę) pagreitintais tempais numarina tąją naująją; pakanka kelių mėnesių. Todėl jas keisti geriau išsyk visas. Bet tai (su darbu) jau kainuos > 400lt... Dalinė alternatyva-keisti tik apatinę įpresuojamąją; vartymasis labiausiai priklauso nuo jos, o kaina su pakeitimu ~80lt. Bet po pusmečio operaciją teks kartoti. Jei ant tos pagalvės tyška tepalai nuo variklio, kartoti keitimą teks jau po poros mėnesių.
Dėl perjungimo traukių, tai nereikia nieko raišioti. Paprasčiausiai, palindęs po apačia, šen-ten tampyk pagrindinę (išeinančią iš po perjungimo rankenos) traukę. Nežinosi, kada kuri pavara jungiasi, bet kur bilda, turėtum rasti.