WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Problemos su senute xantia
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=14636
Puslapis 12

Autorius:  Sloikas [ Kov 18 2008, 12:32 ]
Pranešimo tema:  Problemos su senute xantia

Aatsiprasau uz nauja, tema, taciau turiu daug klausimu ir forume ne i visus radau atsakymus :) . Tai va turiu 93 xantia 1,9TD. Labiausiai nervina tai centrinis. rakinant ar raktu ar su pigios signalkes pulteliu, durys rakinejas kaip nori, t.y. kartais atsirakina 3 durys, uzsirakina 2, kita kart atsirakina 1, o nebeuzsirakina visai nei vienos... Turbut problema su paciom spynom, nes paduoda jom srove, girdisi kaip prasisuka, bet neatrakina. Gal yra kam taip nutike? kokie sprendimo budai galetu but? Db vazineju su atjungtu centrinio bloku... Dar noreciau paklaust del to LHM. Skaciau kad iskelus i max kepurele turi but tarp ruozu, taciau pas mane ji visada i virsu atsitrenkus. pradarius bakeli tikrai neatrodo, kad ten per daug skyscio. O nieko tokio jei jo perdaug? Ir dar ar is bakelio dangtelio einanti slangute turi but palaida? niekur neprijungta? Dar nereciau paklaust del priesrukiniu zibintu. Truputi gaudaus elektronikoj, taciau cia idomiai. Srove ateina, bet pajungus lempute ji nukrenta iki 0 ir lempute nedega. cia turbut kazkas su mase negerai? Gal kas geriau suprantat? Jau ilgokai krapstaus prie to centrinio, buciau lb dekingas jei patartumet kazka. P.S. megstu krapstytis prie masinos ir twarkyti viskas pats, i servisa tik krastutiniu atveju :) Dekui uz pagalba is anksto :)

Autorius:  arix'as [ Kov 18 2008, 15:32 ]
Pranešimo tema: 

a) Centrinio varikliukai stovi pačiose spynose, nieko daug nepriremontuosi - nenumatyta.
b) LHM per daug nebūna - nubėga per tą šlangutę
c) kažkur blogas kontaktas - gal masės, gal pliuso - ieškok

Autorius:  Sloikas [ Kov 18 2008, 15:49 ]
Pranešimo tema: 

Buvau islupes ta spina, pastebejau, kad neardoma... Girdejau is meistru, kad dazna problema xantiom tos spinos. Teks turbut visu spinu ieskot, arba be centrinio vazinet, bet lb bjauru kai nei ant vienu duru ner tu plastmasiuku durim uzrakint :) Tikiuos neprasis srotuos daug uz tas spinas arba bent jau tuos plastmasiukus rast pirkt :)

Autorius:  Sloikas [ Bal 01 2008, 14:27 ]
Pranešimo tema: 

Dar turiu keleta klausimu jei butu galima :)
1). Pavazinejus ir uzgesinus varykli staigiai krenta priekis, atrodo kad abi padangos sprogtu vienu metu. Uzkurus pasikelia ir viskas ok buna, bet tas kritimas lb nemalonus. Beto uzkurus masina is stovejimo padeties turi kilt masina tolygiai? Ar normalu jei visada pirma galas, paskui priekis?

2). Kazkokios problemos su tachometru. Mazu apsuku kartais visai nerodo, rodykle guli. Paspaudus gaza atsigauna ir soka virsun. Vaziujant netolygiai juda, maskatuojasi rodykle. Tai nelabai trukdo, tiesiog nezinau ar tas tachometras gerai rodo. Palyginimui gal galit pasakyt ar gerai jei pas mane 4pavara 2k aps = 90km/h ? 1.9TD, 66KW, Ratai atrodo pagal gamyklinius standartus.

3). Metant begius lb nemalonus jausmas, atrodo , kad metalas i metala trinasi. Turbut ta guma trukus kur statosi lazda. Gal kam buvo taip? Sunku sutwarkyt? Beto vaziuojant lb dauzo per begiu rankena priklausomai spaudi ar atleidi gaza, kazkur skaiciau , kad cia jau kazkokia problema.

Buciau lb dekingas uz bet kokia informacija :) . Patenkintas as savo xantia, todel norisi dar biski ideti savo, patobulinti :)

Autorius:  Haris [ Bal 01 2008, 14:33 ]
Pranešimo tema: 

Sloikas rašė:
Dar turiu keleta klausimu jei butu galima :)
1). Pavazinejus ir uzgesinus varykli staigiai krenta priekis, atrodo kad abi padangos sprogtu vienu metu.


Gali buti pavarges stabdziu kranas, nesvarus aukscio korektorius

Sloikas rašė:
Ar normalu jei visada pirma galas, paskui priekis?

Normalu.

Sloikas rašė:
2). Kazkokios problemos su tachometru. Mazu apsuku kartais visai nerodo, rodykle guli. Paspaudus gaza atsigauna ir soka virsun. Vaziujant netolygiai juda, maskatuojasi rodykle.


Gali buti beda su kontaktais.

Sloikas rašė:
3). Metant begius lb nemalonus jausmas, atrodo , kad metalas i metala trinasi. Turbut ta guma trukus kur statosi lazda. Gal kam buvo taip? Sunku sutwarkyt? Beto vaziuojant lb dauzo per begiu rankena priklausomai spaudi ar atleidi gaza, kazkur skaiciau , kad cia jau
kazkokia problema.


Nezinau...

Autorius:  Akvilė [ Bal 01 2008, 14:36 ]
Pranešimo tema: 

Mano Xantijoj, draugo, tatos XMuose, pas dėduko Xantią - pas mus visus keliasi pirma galas, po to priekis.. Leidžiant į min padėtį - pirma priekis nusileidžia, po to galas..
Užgesinus variklį, Xm'e pastebėjau, kad subinė krenta.. O Xantia mano kartais taip nukrenta tiktais..
Dėl cemtrinio.. Pas mane ir buvo, kad kiek nori, tiek uždaro durų..
pas mane problema išsisprendė pajudinus kontaktus kur centrinio valdymas yra tarp sėdynių.. daba įdejau signalkę, tai liko viena bėda - atsirakina-užsirakina, atsirakina-užsirakina.. Ir rakinėjas, kiek nori, kol tik atsirakina ir nebeužsirakina :lol: nu biškį padurniuoja, bet bent visas spynas rakinėja, nepalieka neatrakintų ar užrakintų kažkurių..
Tai tokios vat mano kuklios žinios :oops:

Autorius:  Sloikas [ Bal 01 2008, 14:41 ]
Pranešimo tema: 

Akvilė rašė:
Ir rakinėjas, kiek nori, kol tik atsirakina ir nebeužsirakina


Dabar nusipirkau tuos pastmasiukus tai dazniau uzsirakina ir atsirakina visos durys, bet irgi buna tokios problemos kaip tau, pasirakineja pacios durys pora kart.

Akvilė rašė:
Gali buti pavarges stabdziu kranas, nesvarus aukscio korektorius


Tuos du daiktus imanoma pravalyt patwarkyt? Kur juos butu galima rast masinoj?

Autorius:  Haris [ Bal 01 2008, 14:44 ]
Pranešimo tema: 

Stabdziu kranas tik keiciamas, korektoriai ardomi ir plaunami.
Apie tai, sorius, bet pilna "hidropneumatika" skiltis yra prirasyta!!!

Autorius:  Akvilė [ Bal 01 2008, 14:55 ]
Pranešimo tema: 

Sloikas rašė:
Dabar nusipirkau tuos pastmasiukus tai dazniau uzsirakina ir atsirakina visos durys, bet irgi buna tokios problemos kaip tau, pasirakineja pacios durys pora kart.

Nu pas mane teorija išsikėlė, kad dėl tų plasmasiukų trūkumo.. nes kur nėr to užspaudimo, styro geležiukai, ir jie kreivi, na ne tiesiai stovi, tai kad gal užsikabina, ir užtai durniuoja..
Korektorius ir pas mane užsiš... tai ir su kilnojimusi ne kas..
Yra čia forume tikrai apie tai, taip ir našli, kame šankys pakastos dėl kilnojimosi netolygaus.. Ir net kažkurioj temoj mačiau su nuotraukom parodyta išplovimo procedūra, tik nepamenu, kur tiksliai mačiau.

Autorius:  Akvilė [ Bal 01 2008, 14:57 ]
Pranešimo tema: 

Va radau - čia yra apie tai:
http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic. ... 1&start=15

Autorius:  proffanas [ Bal 01 2008, 16:14 ]
Pranešimo tema: 

Sloikas rašė:
3). Metant begius lb nemalonus jausmas, atrodo , kad metalas i metala trinasi. Turbut ta guma trukus kur statosi lazda. Gal kam buvo taip? Sunku sutwarkyt? Beto vaziuojant lb dauzo per begiu rankena priklausomai spaudi ar atleidi gaza, kazkur skaiciau , kad cia jau kazkokia problema.
Tas "metalas į metalą", greičiausiai, sudilusių perjungimo traukučių problema. Guma vargu ar bus kuo dėta. Aiškinimasis tik vienas: mašiną ant duobės, vienas junginėja pavaras (išjungus variklį, suprantama :D ), kitas stebi, kas kur ne taip vaikšto ir kur dunksi. Čia gali būti kaltas ir vulgarus tepalo stygius dėžėje; neaišku iš aprašymo, koks ten "metalas į metalą".

Rankena daužosi dėl sudilusių variklio ir dėžės pagalvių, bet savo indėlį tame gali pridėti ir sudilę bėgių perjungimo traukutės. Užkuri variklį, atsidarai kapotą, ir staigiai trukteli "gazo" trosą. Jei variklis bando apsiversti aukštielninkas, ir jei ypač vartosi gesinamas- ruošk kelis šimtukus pagalvių keitimui...

Autorius:  Sloikas [ Bal 02 2008, 20:44 ]
Pranešimo tema: 

Su tai plastmasiukais ant duru vistiek kazkas stringa, bet jau daug geriau, uzrakina kartais net ir is pirmo karto :) Del greiciu dezes, tai man kartais net patinka kai per ranka kala :) Lai buna tai, nebent lb jau kazka kita grauzia. Va del to metalo tai reiks ziuret. Sunku apibudinti kaip ten trinasi, atrodo kad tos traukutes gali biski but laisvos ir barska, toks ispudis, net nezejau kaip is apacios atrodo, ir ar iscis taip gali but :). Rysiu virvutes prie begiu renkenos ir palindes po masina bandysiu judint traukiodamas :D . Dekui zmones, jus tikrai mokat padet :)

Autorius:  proffanas [ Bal 03 2008, 08:09 ]
Pranešimo tema: 

Sloikas rašė:
Del greiciu dezes, tai man kartais net patinka kai per ranka kala :) Lai buna tai, nebent lb jau kazka kita grauzia.

Graužia. Tik ne greičių dėžė asmeniškai, o variklio vartymasis :) .
Nepamiršk (ar sužinok), kad nuo judančio variklio hidraulikos vamzdeliai pereina ant nejudančio mašinos kėbulo. Nuolatinis lankstymas ir vartymas labai padeda tiems vamzdeliams suplyšti, ir paskui kur laukuose nutinka "waiwai, sugedo" :) .
Susėdę (ar išvis suplyšę) variklio pagalvės bjauriai atsiliepia vibracija ir triukšmu salone, taip pat truputį trumpina granatų ir pakabinamo guolio amželį. Duslintuvo siūlių amželį trumpina smarkiai, nes jis ties "kelnėmis" laužiamas, ir kaskart atleidžiant ar spaudžiant gazo pedalą visas yra tampomas.
Variklio pagalvės turi tokį bjaurų bruožą, kad pakeitus tik vieną jų, kitos (jau senai susėdę) pagreitintais tempais numarina tąją naująją; pakanka kelių mėnesių. Todėl jas keisti geriau išsyk visas. Bet tai (su darbu) jau kainuos > 400lt... Dalinė alternatyva-keisti tik apatinę įpresuojamąją; vartymasis labiausiai priklauso nuo jos, o kaina su pakeitimu ~80lt. Bet po pusmečio operaciją teks kartoti. Jei ant tos pagalvės tyška tepalai nuo variklio, kartoti keitimą teks jau po poros mėnesių.

Dėl perjungimo traukių, tai nereikia nieko raišioti. Paprasčiausiai, palindęs po apačia, šen-ten tampyk pagrindinę (išeinančią iš po perjungimo rankenos) traukę. Nežinosi, kada kuri pavara jungiasi, bet kur bilda, turėtum rasti.

Autorius:  Edgato [ Bal 03 2008, 08:34 ]
Pranešimo tema: 

Pas mane irgi panasi situacija, po greiciu dezes keitimo, pradejo jaustis, kai gazuoji, kad vaiksto riciaga, bei kai saltesnis oras sunkiau ijungti 1 ir antra begi, atrodo kad kazkur kaip ir kliutu kazkas, bet prasivaiksto, ir vel kaip per sviesta junginejasi :roll:

Autorius:  Edgato [ Bal 03 2008, 08:59 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Edgato rašė:
kai saltesnis oras sunkiau ijungti 1 ir antra begi, atrodo kad kazkur kaip ir kliutu kazkas, bet prasivaiksto, ir vel kaip per sviesta junginejasi :roll:
Gali būti blogai sureguliuotas traukių įtempimas (jei jos pas tave reguliuojamo ilgio); bet dėl sunkaus jungimo ant šalto variklio, primygtinai rekomenduočiau pasitikrinti tepalo lygį/kiekį dėžėje.


na matai kai keite man, ji buvo tuscia ir uzpilde nauju tepalu, tai nebent nedapyle kazkiek :roll:
o gal kai sankaba keite, tai reik patemt trosa, nes berods reguliuojasi jinai, ar as klystu?

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/