WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 02:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 108 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 07 2008, 08:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2007, 11:34
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
tocekas rašė:
klijuojami svareliai trinasi į stabdžių suportus (priekiniai)?
Susirask montuotojus, kurių balansavimo staklės turi programą, leidžiančią tuos svarelius išdėstyti bet kurioj disko vietoj, o ne vien juostoje ties suportu. Bendras svarelių svoris padidėja keliadešimčia gramų, bet atpuola įvardinta problema.


O gal kas zinote kas Kaune turi tokia programa?

_________________
Peugeot 207 SW Ourdoor
Subaru Justy IV


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 07 2008, 09:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Manau kad Melga, Kauno Svara, Helijo ratai, A1, Kemi.....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 07 2008, 22:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 16 2005, 18:12
Pranešimai: 38
Miestas: Kounas
Na po ilgu cia poros kolegu diskusiju galiu pasakyti, kad mano citro su R15 su 205/50 padangomis, stabilesnis, TRIUKSMINGESNIS, grazesnis, neekonomiskesnis, bet 7 menesius per metus as ta galiu kesti. Ziema su 185/65 pilnai atsivazineji.

_________________
Sventasis
Xantia'95.10.18 (automatas)
2.0i 8v (123 PS)
Xantia'94 (isardyta)
2.0i 16v (155 PS)
Kounas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 07 2008, 23:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O koks kam skirtumas, į ką tu užpakalį baladoji... :roll:
Prašei patarimo-patarėm.
O važinėti tenka Tau, o ne kitiems. Tinka tas stabilumas, triukšmas ir sąnaudos-ir važinėk.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 08 2008, 11:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 16 2005, 18:12
Pranešimai: 38
Miestas: Kounas
labai dekingas uz patarimus, o, kad subine baladoju, tokio nusiskundimo neturiu.:)

man paciam idomu Tu pats proffanas buvai tokius ratus uzsidejes, kad visus atkalbineji nesideti ar cia tik is bendro supratimo nuomone reiski?

_________________
Sventasis

Xantia'95.10.18 (automatas)

2.0i 8v (123 PS)

Xantia'94 (isardyta)

2.0i 16v (155 PS)

Kounas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 08 2008, 11:33 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Zinau forumieti, kuris uzsdiejes ant XM'o R17 ratus ir labai patenkintas tiek masinos stabilumu, tiek jos minskumu. Jei bus interesas - duosiu kontaktus, galesi tiesiogiai pabendrauti.
Sekmes!


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 08 2008, 12:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gyts rašė:
man paciam idomu Tu pats proffanas buvai tokius ratus uzsidejes

Nea; iš piršto viską išlaužiau :roll: .
Dabar naudoju išimtinai standartinio dydžio (R15) originalius lietnykus su gamintojo rekomenduoto dydžio padangomis. 4 komplektai visiems gyvenimo atvejams. Automobiliuose gaudausi pakankamai, kad daryti būtent taip :roll: .
Haris rašė:
Zinau forumieti, kuris uzsdiejes ant XM'o R17 ratus ir labai patenkintas tiek masinos stabilumu, tiek jos minskumu.

Aš tokių žinau ne vieną :D .
Bet panagrinėjus detaliau, paaiškėjo, kad pas vieną niekada neveikė HA, ir mašina ar šiaip, ar taip buvo kaip vežimas, o su XMu, kurio pakaba veikia normaliai, jam nė važiuoti netekę, todėl jis manė, kad pas jį "viskas normalu"; pas kitą mašinoje be HA sferos su daug didesniais žikleriais susuktos, ir jam jokio skirtumo; mašina visvien minkšta, ir posūkiuose gula ant šono, nors ir su R17. Stabilumo išvis jokio; vien "grožis".

Žinau ir tokių, kurie užsidėjo R17, ir keikiasi, bei jų atsisako (kad ir aukščiau pasisakęs Gedas). Dar kiti keikiasi, bet neatsisako; auka "grožiui", mat.

Jei "galiu duoti patenkinto forumiečio kontaktus" turimas omenyje Ramutis, tai reikalas irgi žinomas, bet jo aš nekomentuosiu. :D

Dėkitės kad ir R22; ne man tomis mašinomis važinėti.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 08 2008, 14:10 
na šiais laikais patys gamintojai komfortą vardan grožio aukoja.. užsisakai naują c5 su hidro pakaba ir 18 colių lietais ratais :) genialu, bet gerai atrodo. Buvo čia interviu su vienu iš PSA inžinierių prieš porą metų. Į klausimą apie didesnio skersmens ratus (kodėl jie dedami) jis su šypsena atsakė, kad "dedam tai, ko nori liaudis, nors su ekonomija ir komfortu tai nesuderinama.." na žinoma, tas minėtas stabilumas ir ko gero geresnis stabdymo kelias. Kiekvienam savo, juolab, kad vakarų europoje tų prastų kelių ne tiek ir daug, o važinėjant gerais keliais skirtumas tarp xm ir golfo taip pat sumažėja (komforto prasme).


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 08 2008, 16:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
orandzh rašė:
na šiais laikais patys gamintojai komfortą vardan grožio aukoja.. užsisakai naują c5 su hidro pakaba ir 18 colių lietais ratais :)

Saugumo reikalavimai...
Su įprastais stabdžiais (ventiliuojami diskai+įprastos kaladėlės), nenaudojant kosminių technologijų (taigi, ir kosminių kainų), vienintelis būdas įsipaišyti į reikalaujamą stabdymo kelią- didinti stabdžių diskų skersmenį ir kaladėlių plotą. Ant didelių stabdžių diskų neužsimauna maži ratlankiai; va ir visa politika. (Savo prideda ir platesnės padangos; ant sauso asfalto stabdymo kelias irgi trumpėja, bet tai antraeilis veiksnys). Nors R18, turbūt, jau irgi "grožio žertva"; kad atrodytų "kiečiau" :D . Tiems stabdžių diskams pakaktų ir R17.

O dideli ratlankiai ir plačios padangos yra vienas iš faktorių, kodėl vidutinės ir aukštesnės klasės mašinų kuro sąnaudos per paskutinius 20m bemaž nepakito, nors varikliai ir visa kita, atrodytų, kasdien tampa vis tobulesni.

Tam yra ir kitų priežasčių, bet galutinis rezultatas toks, kad joks C5 su savo "standartinio R18" dydžio ratais niekada nevažiuos taip minkštai kaip XMas ar, tuo labiau, kaip CXas su savo standartiniais ratais.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 08 2008, 23:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Del montazkes, kuri turi sustresnes balansavimo stakles, tai dar prideciau savo buvusia darboviete, Montazke Birzelio 23g, pries pat zieda, jei atvaziuoji nuo savanoriu link telekomo.

O tas zalias/raudonas "tip top" zenklas yra viso labo pagrindinio medziagu tiekejo (klijai, lopai, svareliai, stakles) reklama.


O del R18 ir nulis komforto tai nesutikciau. yra juk tie didieji mersai ir Bemvai, Lexusai, kur R18 by default, kitur ir R19 ar R20 maunama, ir visviena jie plaukia. Pakaba suderinta tokiem ratlankiam, amortikai rimti, sailentblokai, pati konstrukcija, zodziu viskas. Tas pats ir C5/C6, su nauja Hydractive 3 pakaba. Xmas su R18 butu belenkiek kartu didesnis gaidys, kai kalbama apie pakabos suteikiama komforta, nei kad C5/C6 su tokios pat ismieros ratais.

O del 20 metu varikliu tobulinime ir nuliniame progrese kuro sanaudu srityje, tai ko noret, kai patys automobiliai auga. Dabartinis naujas Golfas didesnis ir sunkesnis uz tuometini passata, A4 perspjove AUDI 100/200 dydziu ir svoriu. Masinos auga ir sunkeja. O kur dar visos elektros, kuri 20 metu atgal uzsibaigdavo babyna ir magnetofonu, o dabar - didziausi ekranai, el-klimato kontroles, ABS, EBD, ESP, BBD, "pavargau koliotis" ir kitos sistemos, galingos audio sistemos. Nu ir aisku ratai savo duoda. Bet sanaudos, ypac dyzeliu, tikrai progresuoja i geraja puse. Dabartinis tevo Avensis universalas kuro ima daugiau (tiek realiai, tiek dokumentacijoje) negu naujas avensis su dvigubai daugiau arkliu ir bent ketvirciu sunkesnis.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 09 2008, 10:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2007, 11:34
Pranešimai: 199
Miestas: Kaunas
Nuvaziavau i pirma pasitaikiusia montazke ir ten subalansavo. Ji yra Siaures pr. tarp Aremestos ir Uno-X.

_________________
Peugeot 207 SW Ourdoor
Subaru Justy IV


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 04 2010, 15:50 
Esu girdėjes, kad nedaro ratų suvedimo jei uždedi R17, nežinau kaip dėl R16, tad labai idomu, ar čia melas ar ne, nes vienam žmogui R17 ratlankiai ant Xantios uždėti tai sakė ėda labai padangas, o kai nuvažiuoja į servisa padaryti suvedimo, sako užsidėti orginalius ratlankius ir tik tada atvažiuoti. Tai kaip čia yra ? Nes aš irgi galvoju uždėti R16 205/55 :) Ir TAIP, aš tai darau dėl grožio :D Nesvarbu, kad dažniau reikės tvarkyt važiuoklę, nesvarbu, kad neženkliai jusis, kad automobilis kietesnis, svarbu, kad atrodys gerai ;)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 04 2010, 18:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Mp3_Eivis rašė:
kai nuvažiuoja į servisa padaryti suvedimo, sako užsidėti orginalius ratlankius ir tik tada atvažiuoti. Tai kaip čia yra ?

Nu taip ir yra, kad durną net bažnyčioj muša. Ir kitaip niekada nebus.
Jei tau gražu, užsidėk kad ir bendrus volus visai ašiai, bet nevažiuok tada darytis suvedimo- toks ir moralas. Nes suvedimo tokiais atvejais padaryti nebeįmanoma.
Meistrai patarė protingai; jei nori suvedimo- atvažiuok su standartiniais ratlankiais. Suvedimą padarys, o ant suvestų ašių grožiažertvinkis kad ir iki R26ių. Ir melsk dievo, kad nei jie, nei padangos neturėtų ničjokių deformacijų.
Suvedimo kompai paprasčiausiai "neapžioja" ratų, jei gamykliškai visiškai nenumatyti tam modeliui. Kompai tokiais atvejais meta kultūringą "error", nors omenyje turi mažiau kultūringą "stupid". Bet tai jei daug protingesnis kompas parašė "error", kam dar šaus galvon svarstyti apie "stupid" galimybę :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 09 2010, 10:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Dabar turiu R17 ratus uzdejes ant xantios.Atrodo super,bet vaziavimas nebe tas jau kaip su standartiniais :) padangos pradzioj buvo kai pirkau 225 45,bet priekiui jos per placios,tai dejau 215. Siaip labai gerai atrodo masina,bet svarstau kitam sezonui mazesnius ratus isitaisyti,nes traukia zymiai blogiau, sanaudos ~ +1 litras, ir siaip kietesnis ir triuksmingesnis vaziavimas,be to labai provezas gaudo. Nepaisant situ minusu yra ir geroji puse-traukia aki :D ir paciam grazu paziureti ir malonu kad graziai masina atrodo. kas del vaziuokles tai karta per metus pasikeiciu sarnyrus ir stabilizatoriaus traukes,tiksliau restauruoju,tai labai per kisene nemusa man tie ratai.
Nebutinai turite sutikti su mano issakytom mintim,cia tik mano nuomone,kaip sakant kiekvienam savo :D

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 09 2010, 14:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Nesuprantu aš tokių žmonių kurie mėto bapkes, laužo mašinas, pagliau sau diskomfortą pasidaro, ir vien tam, kad pasipuikuot prieš kitus.

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 108 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007