WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
autopiloto problema http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=14925 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | liudnukas [ Bal 09 2008, 19:51 ] |
Pranešimo tema: | autopiloto problema |
nenori veikt autopilotas ijungus jungikli paspaudus autopiloto svirtele nereaguoja. stabdziu varlyte taip suprantu veikia nes automatas uzsirakina ir is p pozicijos galima pajudinti paspaudus stabdi tai varlyte atkrenta saugykliai irgi sveiki kur dar gali buti problema xantia 99 metai 3 v6 24v |
Autorius: | Markis [ Bal 11 2008, 13:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Kur rasti po kapotu Control Switch/ Throttle Adaptor/Throttle Position Sensor/ ? Autopilotui pajungti reikia prie jos prijungti du laidus. Antras klausimas: spidometras neturi VSS ( Vehicle Speed Signal ) .Kaip kitaip pajungti, rasti greicio impulsus? Pagal juos autopiloto kompiuteris fiksuodamas ijungia autopilota (asmeniskai buvau issiardes pilnai spidometra, spidometre nera jokiu kontaktu tik prisuktas 2 varstais) If you can not get a clean signal from the VSS wire or the vehicle does not have one, the first solution is to add a signal generator if one is available for the vehicle. Consult your application guide or your dealer / distributor / manufacturer. This will provide a signal of 8000 ppm to the cruise control. |
Autorius: | Saulius [ Bal 11 2008, 15:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Droselio sklendes padeties daviklis yra ant paties droselio. Paprasciausias potenciometras. Buna arba didesnis - disko formos, arba mazesnis. I ji ateina 3 Laidai. 1 - +5V, 2 ir 3 tai zeme ir iseinantis signalas. VSS sensoriaus vietos tiksliai nezinau, bet turetu stovet kazkur prie pertvaros tarp salono ir variklio, o gal net ant spidometro troso, kur jis is dvieju daliu susijungia. |
Autorius: | Markis [ Bal 11 2008, 19:02 ] |
Pranešimo tema: | |
Saulius rašė: Droselio sklendes padeties daviklis yra ant paties droselio. Paprasciausias potenciometras. Buna arba didesnis - disko formos, arba mazesnis. I ji ateina 3 Laidai. 1 - +5V, 2 ir 3 tai zeme ir iseinantis signalas.
VSS sensoriaus vietos tiksliai nezinau, bet turetu stovet kazkur prie pertvaros tarp salono ir variklio, o gal net ant spidometro troso, kur jis is dvieju daliu susijungia. Aciu uz tokia informacija.Taip, pries valanda buvau issiardes ir radau tuos tris laidus su numeracija 1,2,3 ant fiskes.2 zalios spalvos ir vienas juodos.Tik ta plasmasine detale radau po apacia sklendes ir droselio laikiklio.Iskylo man klausimas i kuri gal atsakysit: man prie tos fiskes-laidu reikia pajungti du laidus nuo piloto ateinancius: juodas(storas) ir melynas(plonesnis vos ne dvigubai uz juoda), tai prie kuriu laidu juos pajungti? Itariu kazkuri laida reikia prie [b]iseinancio signalo[/b] is potenciometro.Klausimas prie kurio.Juodas laidas-pagal mano samprotavima, tai jis minusas turetu jungtis, bet tokiu atveju jo nereiktu vesti is salono ir nebutu tie laidai(juodas ir melynas) kartu apvilkti VSS sensorius.Gal tiesiogei pajungti minusa i laida is autopiloto kompo.As pats esu issiardes MAZDOS spidometra, nes ten yra buves autopilotas.Issiaiskinau, kad ateinanti srove yra graund. Speju tokiu atveju jeigu bus pajungtas pastovus minusas.Tokiu atveju as manau, kad autopilotas veiks stovint masinai vietoje.Pvz.: Vilkikuose SCANIA.Pas mane masinoje isniukstinetas visas trosas is variklio puses.Niekur neradau VSS.O mano masinoje jeigu jis yra, tai kam jis skirtas? Pas mane hidroaktyvas su knopke |
Autorius: | Saulius [ Bal 11 2008, 20:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Nesu specialistas ir su auto pilotu nesusiduriau. Pagal autodata tai 2 kontaktas yra kaip ir mase o 3 kaip ir signalas, bet tas potnciometras toks idomus dalykas, kad spaudant pedala varza kinta tarp skirtingu kontaktu tiesiog atvirksciai proporcingai. Nezinau kaip tiksliau paaiskinti. Jei pas tave veikiantis hidroaktyvas tai greicio daviklis tikrai turi buti. http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=11173& cia pamineta kur yra das daviklis, bet deja kalba ejo apie XM ![]() Zinau, tik, kad VSS jungtis yra baltos spalvos. triju kontaktu. 1 kontaktas +12 v (akumuliatoriaus itampa) antras "zeme" is trecio priklausomai nuo greicio iseina nuo 1,5 iki 11-14 V signalas. |
Autorius: | Markis [ Bal 11 2008, 21:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai turbut ir bus, kad autopilotas isijungs kai bus pasiektas min 45km/h.Tik tada isijungia autopilotas.Vadinasi tiesioginis minusas jam bus kaip zenklas, kad masinos greitis jau min 45km/h VSS pas mane yra, nes yra hidroaktyvas(Proffanas man taip sake, as juo tikiu).As zinau, kad XM yra tas daviklis.Dar klausimas: kam toje vietoje +12? Suprantu, kad perduoti reikia impulsa, tai vadinasi bus vienas pastovus minusas ir kitas laidas ji gaunantis, tai kam tada +12? Kad trumpintu kazka? Ne tas prietaisas.Dar rytoj bandysiu is variklio puses paziureti ir vel nuiminesiu spidometra.Teks 100% isitikinti tuom davikliu.Gal zinai kur rasti shema ar Xantios spidometro troso aprasyma/kur pavaizduotas tas pilnas trosas?Bus gal paprasciau negu man ten rytoj visa diena masinu aiksteleje apsigyventi |
Autorius: | Saulius [ Bal 12 2008, 20:13 ] |
Pranešimo tema: | |
na nezinau tiksliai kas kaip ten su ta zeme, bet Autodatoje aiskiai parasyta kad VSS daviklis turi butent tokius 3 laidus. Ta vadinama "zeme" daviklyje gali buti tiesiog del kokio nors signalo kompui apie daviklio buvima apskrtai. O Xantijos vadovas nurodo, kad prie daviklio geriausia yra aprieiti is automobilio apacios. istrauka is instrukcijos rusu kalba: Датчик скорости Снятие ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ 1. Подобраться к датчику проще всего из-под автомобиля. С целью облегчения доступа подоприте противооткатными башмаками задние колеса, затем поддомкратьте передок автомобиля и установите его на подпорки. 2. Рассоедините контактный разъем электропроводки датчика скорости. 3. Выверните крепежный болт и снимите датчик вместе с термозащитным экраном. Установка Установка производится в обратном порядке. Удостоверьтесь в исправности состояния уплотнительного кольца в основании датчика, в случае необходимости произведите его замену. При соответствующей комплектации не забудьте установить на место термозащитный экран датчика. |
Autorius: | Saulius [ Bal 13 2008, 10:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Markis rašė: jei nepaslaptis, Sauliau, kur man gauti toki vadova? Turiu knyga apie Xantias vien, bet anglu kalba.Ir ta knyga nezine kur siuo metu
Duok man koki ftp adresa, galeciau ikelti. Ar jei busi Vilniuje, tai irasysiu i CD Arba yra internetinis variantas http://citroen-xantia.5go.ru/ |
Autorius: | Markis [ Bal 13 2008, 18:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Saulius rašė: Nesu specialistas ir su auto pilotu nesusiduriau. Pagal autodata tai 2 kontaktas yra kaip ir mase o 3 kaip ir signalas, bet tas potnciometras toks idomus dalykas, kad spaudant pedala varza kinta tarp skirtingu kontaktu tiesiog atvirksciai proporcingai. Nezinau kaip tiksliau paaiskinti.
Jei pas tave veikiantis hidroaktyvas tai greicio daviklis tikrai turi buti. http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=11173& cia pamineta kur yra das daviklis, bet deja kalba ejo apie XM ![]() Zinau, tik, kad VSS jungtis yra baltos spalvos. triju kontaktu. 1 kontaktas +12 v (akumuliatoriaus itampa) antras "zeme" is trecio priklausomai nuo greicio iseina nuo 1,5 iki 11-14 V signalas. Radau ta greicio davikli.Tik ji pusiau veikianti-kai niekas neijungta is prietaisu, rodo 12V kai ijungi ir vaziuoji 0,35V;kitas laidas vel 7,35V;kitas 3,45V ir paskutinieji du-zalios spalvos, jie nepastoviai rodo ta pati.Stabdziu pedala nuspaudi ir keiciasi skaiciai.Uztenka avarini ijungti ir skaiciai mirksi.Kiek suprantu kazkur nera ateinancios itampos.Va man ir mirksi hidro kompo lempute turbut del to.Kai variklio kompa skanavau klaidas, rode GREICIO DAVIKLIS |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |