WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 21:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 11 2008, 22:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Nuduso mano kibirėlis bevažiuojant, užgeso motoras ir vsio. Starterį suka, auto nesikuria. Pasirodo išmušė kuro įpurškimo saugiklį F7 (http://grumlt.citrina.lt/autos/Xantia/X ... kliai.html). Pakeitus saugiklį, tas pats - išmuša.
Gal kam jau nors jau taip buvo? Kas ten gali trumpinti ar susvilo kibienifieni? Ir kokiems remontams nusiteikti ir išlaidoms.

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2008, 11:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Saulius rašė:
Tas "ipurskimas" labai jau abstrakciai skamba. Greiciausiai kazkur bus laidus uztrumpine. Reiketu perziureti idemiai laidus ar niekur prie korpuso neprisitryne.


Man tai neabstrakčiai skamba įpurškimas, (pasakiau taip kaip dėdė Grumlimas užrašęs savo saite apie šį saugiklį), jei yra saugiklis (šis saugiklis yra po kapotu) reiškia jis priskirtas kažkokiam prietaisui, nes kuro padavimą valdo kažkokia įrenginių grupė ir būtent mane tai domina, nes belekokiu atveju trauksiu aš ją iki elektriko, tik norisi žinoti, kas kur, kad nebūtų pasakų sekimo, nes neautomobilistas aš kaip dauguma jūsų. Todėl ir domiuosi, gal jau buvo žmonių susidūrusių būtent su tokia bėda ir krapštė tuos laidus ir žino +/- kas kur jungiasi, turi gal shemas ir etc. Aš tiek kapstytis neturiu laiko ir noro (manau tam ir skirtas šis forumas, kad protingesnis durnesiam patartu). Nors dėl laidų trumpinimo reiks pasižiūrėti gal ir pačiam pasiėmus testerį, nors netikiu , kad taip pigiai eitu su citroenu išsisukt :)
Soriuz, kad gal piktai rašau, bet nėra linksma kai važiuojant negyvai nudūsta auto. Bet čia kaip sakant nieko dar, sunkiau rasti normalų ir sąžiningą meistrą, nes su elektrikais dar per 3 metus kiek važiuoju su šia auto teko susidurti tik vieną kartą keičiant pečiuko trosą. O dabar manau gedimas sudėtingesnis...

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2008, 13:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
As apie abstraktuma kalbejau del to kad tas "ipurskimas" tai greiciausiai bus variklio kompas (ECU) su visais savo davikliais, varikliais ir t.t. Sprendziant is to kad dega saugiklis tai greiciausiai bus arba patis ECu gedimas, arba laidai iki jo trumpina.

Papildau:

Is saugiklio F7 (tame bloke kur po kapotu) laidas eina i daugiafunkcine rele, kuri yra salia ECU toje juodoje dezeje po kapotu. Jei pas tave BOSH sistema tai dar lygegriaciai eina ir i anglies talpos praputimo voztuva (tas juodas cilindras prie radiatoriaus). Geriausia pradzioj pasitikrinti ar netrumpina kur nors iki tos reles. Deja prastos kokybes schema ir nematau kontaktu numeriu. Paprasciausias variantas patikrinimui ar netrumpina i mase, manau su multitesteriu patikrinti ar kontaktuoja saugiklio lizdo kontaktas su mase. Isbandyk su prijungta ir su atjungta rele, taip pat su atjungtu anglies talpos praputimo voztuvu. Su ijungtu degimu ir be. Gali tekti pasikrapstyti, bet bent jau iki Reliu ir ECU imanoma atkasti jei trumpina kur.

Schema Magneti marelli kompui: http://citroen-xantia.5go.ru/jpg/shem/p-6.jpg
Schema Bosh kompui: http://citroen-xantia.5go.ru/jpg/shem/p-6.jpg
komponentu sarasas: http://citroen-xantia.5go.ru/html/16_0.htm

sekmes.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 16:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Tai va, nutempiau savo kibiriuką pas elektriką, diagnozė numiręs kompas. Na to ir tikėjausi. Nes įtarimas krenta, kad penktadienį keičiausi galinį baką glušako, o sekmadienį sustojau, ar tik nebus virinę meistriukai nenuėmę klėmo nuo akumo. Aišku čia tik prielaida nes neiškarto gi sustojau. Nors kaip sakant post factum. Dar supratau vieną dalyką, kad sujungta į vieną hidraulinę sistemą važiuoklė ir stabdžiai ir vairo stiprintuvas yra blogai. Bugsiruojant nė velnio nėra stabdžių reikia pasikliauti vien tik rankiniu stabdžiu.

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2008, 08:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
O kaip jis patikrino kad kompas numires?

Beje buksiruojant masina galima imesti 3 ar 4 begi tai bus ir stabdziai ir minksta vaziuokle, o gal ir lengvas vairas.

P.S. Jei kompas tikrai pasirodys sugedes, ir jis pas tave BOSH, tai neismetinek, Priimciau dovanu, taip sakant, "ant daliu".

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 18 2008, 20:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Saulius rašė:
O kaip jis patikrino kad kompas numires?

Beje buksiruojant masina galima imesti 3 ar 4 begi tai bus ir stabdziai ir minksta vaziuokle, o gal ir lengvas vairas.

P.S. Jei kompas tikrai pasirodys sugedes, ir jis pas tave BOSH, tai neismetinek, Priimciau dovanu, taip sakant, "ant daliu".


Kompas pas mane magneti marelli. Elementariausiai patikrino - parodė, kad atjungus nuo kompo jungtį trumpo nėra, o prijungus kompą trumpas atsiranda. Taip kad gali būti, kad kas nors ten pramušta, koks tranzas ar dar kas nors, jei nerasiu šrote, reikės ieškoti gal kas tvarko.
Buvau atlupęs dangtį, jokių akivaizdžių svilimų nesimato ir degėsių kvapo nėra. Nežinau kiek tame tiesos, bet esu girdėjęs, kad yra speciali įranga tokiems kompas tikrinti, tik abejoju ar mūsų servisai ją turi :)
Taip kad kolkas vyksta paieškos.
P.S. Jei kas turit kompą mangeti marelli 1,8i 8v mechaninė greičių dėžė, be imobilaizerio - atsiliepkit.

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2008, 08:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Saulius rašė:
As turiu, tik nezinau ar veikia, nes ji pas mane ardymui skirta. Jau dangteli buvau nulupes. Pakeisciau i tavo neveikianti,
Bet gal arciau Klaipedos rasi. Ir kainos ju ne kosmines.


Bandau kol kas arčiau ieškot, bet po truputi vis tolinu paieškas, o pas tave kompas būtent tinkantis man ?

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2008, 08:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Nu va pagaliau baigėsi mano "putyshestvyje slona po zopie tarakana". Pasirodo bėda buvo visdėlto ne kompe. Meistriukai kurie statė dujas, purkštukų bloką dėdami prispaudė jungties laidus, kurie eina į kolektorių, skirta oro pašildymui kolektoriuje ir per du su puse metų tie laidai prasitrynė ir gavosi trumpas. Pažiurėjau šie laidai eina į kompo jungtį.

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007