WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 02:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 85 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 04 2009, 19:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Ačiū už palaikymą. Žiūrėsiu, kas iš viso šito gausis. Nuotaika gera.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2009, 21:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei visgi įsigeisi įsitikinti, kad tavoji Xantija su HA2 yra gan minkšta, bet nė velnio nelaikanti posūkių- įsipiršk pas ką nors testdraivui su normaliai veikiančiu HA1, ir apsispakajysi :D . Sekantis testų variantas- XM breikas su HA1, dar toliau- tik Activa.

Bet kokiu atveju, bent jau teoriškai, Activa "stovi" ant kelio geriau už bet kokius kitus hidrocitrus. Už visus kitus citrus, suprantama, irgi. Paprasta Xantija su HA2 jai, deja, nesiekia nė kelių :) . Bet kad va tvarkingos Activos nėra itin populiarios, ir randasi ant išmirimo ribos...
deimantukas rašė:
Žiūrėsiu, kas iš viso šito gausis.

Tu jau turi ir krūvą BXų, ir normaliai veikiančią Xantiją. Su Xantija viskas bus gerai; bet visgi apribok įgeidžius :) .
Citrai savo laikais irgi evoliucionavo nuo minkštumo prie stabilumo, optimizuojant abu faktorius (DS :arrow: Activa).
Bet kokiu atveju- sėkmės, davedant bolidą. Tie mūsų džiaugsmai ir susideda iš tokių smulkmenų; "pagaliau normaliai veikia tas, tas, ir dar anas" :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2009, 05:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Taip-tu teisus. Tam aš ją ir pirkau, nes labai norėjau pasimaudyti ha vandenyse ir patirti, kas tai per paukštis. Pigus variantas man buvo priimtinas, nes ir brangumo atveju-skerdykla irgi būtų neišvengiama. Tai geriau skersti pigų- nesekmės atveju mažesni būtų nuostoliai. Bet anokia ten nesekmė. Daug išsiaiškinau. Nebūčiau pirkęs, nebūčiau įsigilinęs į ha teoriją(nors ir dabar daug neaiškumų), gal nebūtų "katekizmo". Šiandien ryte sėdau į kieme nakvojantį bėiksą, o mintys sukasi apie sidabrą. Ryt žadu ilgiau pasitrankyti po miestą ir pasihidraaktyvinti. Kai būsiu Kaune pasistengsiu užsukti pas tave proffanai-pamėginsi manąją, o aš- tavąjį. Palyginti reik būtinai.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 19 2009, 07:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Vakar apturėjau didžiulį orgazmą :D . Atrodo sutaisiau ha2. Įsigijau klaidų nuskaitymo prietaisiuką, kuris man pirštu bakstelėjo, kas blogai. Pirmą kartą nuskaičius, jis parodė visas įmanomas klaidas-matyt susikaupusias per ilgą mašinos amžių. Klaidas ištrynus ir pavažinėjus, rodydavo greičio daviklio klaidą.
Prieš prietaisiuko įsigijimą jaučiau, kad kažkas su ha negerai, nes pavažiavus ir keistai ilgai(apie 5km.), ha įsijungdavo, ką nustatydavau diodo, kurį atsivedžiau į saloną, dėka ir kartais jis reaguodavo į vairo, stabdžių, akseleratoriaus daviklius, o kartais pasidarydavo kieta ir būdavo tokia tol, kol išjungdavau ir vėl įjungdavau degimą. Keista buvo ir tai, kad sustojus ir neišjungus variklio, ha reaguodavo į staigius vairo pasukimus. Nuo greičio ha darbas visiškai nepriklausė. Vyko kažkoks beryšizmas.
Pasiėmiau elektros schemas, pasimatavau įtampas tuo patikrindamas ateinančius laidus į daviklį-viskas atrodo buvo gerai. Išardžiau jungtį į greičio daviklį- išvaliau žalėsius iš kontaktų. Išsitraukiau iš dėžės greičio daviklį, nugręžiau kniedes ir pasiskerdžiau jį. Radau visko: purvo, tepalo, žalėsio. Išvaliau. Šalia mano garažo dirba elektronikas. Nuskuodžiau su elektros schemute, išlupta iš greičio daviklio pas jį. Sakau, gal galėtum pažiūrėt. Pavartęs rankoje jis atidavė ją man ir pasakė, kad ji gera, viskas čia užlieta laku ir hermetiku, tik turiu nuvalyti tris kontaktus ir viskas veiks. Nors ir įtariai, bet patikėjau juo(visgi elektronikas) ir nuvalęs kontaktus, surinkau viską ir vėl pradėjau važiuoti. Jokių praktinių ha darbo pasikeitimų nepajutau. Grįžau į garažą, pasitikrinau klaidas-tas pats. Grybauja greičio daviklis. Lupu jį lauk vėl. Ardau ir su mažyčiu peiliuku skutu apsauginį plokštelės hermetiko sluoksnį. Peiliukas atplėšia aiškiai atsiklijavusį nuo drėgmės ir rūdžių hermetiko gabalą, o kartu su juo ir kažkokį elektronikos išradimą, panašų į statinę, kurio ilgis 3 mm., o storis- 1 mm. Galima sakyti labai apsidžiaugiu. Juk radau blogybę. Imu pincetą, lituoklį, lydmetalį, valau vietą, kurioje jis turi būti, aiškiai pamatau, kai nuvalau labiau, kad jis atsilitavęs, o litavimo vietose buvo žalia. Sulituoju, širdy suspurda vilties kibirkštis. Nieko nehermetinu, o tiesiog surenku viską ir puolu važiuoti. Įvyko stebuklas :aaa: .Pajaučiu , kad ha pradeda elgtis kitaip: jau pasiekus 40km/val greitį ha pradeda reaguoti į vairo staigesnį pasukimą, staigesnį stabdymą, smarkesnį akseleravimą. Kartais jis įsijungdavo ir pralėkus naujojo aplinkelio netaisytom, senom, banguotom dangom, bet posvyrių daviklis suveikdavo rečiausiai. Sulėtinus mašiną iki mažesnio, nei 30km/val. greičio arba sustojus, ha nereaguodavo nei į vairo suktelėjimą, nei į stabdžio staigų nuspaudimą. Jis reaguodavo tik į staigesnį akseleravimą. Viską parodydavo diodas salone. Tiek įsijaučiau į šitą žaidimą, kad kelis kartus, stebėdamas diodo parodymus, ha reakciją į daviklius, vos nesukėliau avarijos. Grįžau į garažą ir vėl nuskaičiau klaidas- jų nebuvo. Tada vėl išėmiau greičio daviklį, išardžiau, nuriebalinau, padengiau plokštę hermetiku, surinkau jį, įstačiau į dėžę, įzoliavau laidus ir lyno šarvą, sujungiau viską ir dar apvyniojau visą mazgą plėvele nuo vandens ir purvo ir užtraukiau plastiko užtrauktukais. Džiaugsmui nebuvo ribų.
Dabar vėl susuksių į priekį teisingas sferas.

:bravo: << :D


Ačiū už pagalbą Hariui, Sauliui ir proffanui :dan:

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 20 2009, 16:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Šiandien įsitikinau, koks malonumas važiuoti su teisingom sferom su ha2. Jėga :)
Tik va žieminės padugnės labai jau plaukioja akspaltu :| . Nieko tokio- neilgai liko laukti. Jau paruoštos vasarinės :appl: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 07:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O koks nors (pageidautina, aišku, kuo objektyvesnis) važiavimo BXu ir hidraktyvine Xantija sulyginimas gal bus?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 07:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Nesu mėgėjas lakstyti. Važinėju ramiai. Tačiau dabar atsirado kažkoks noras spustelėti smarkiau, ypač žiede ar posūkiuose, nuo sankryžos, įsižiebus žaliai šviesai. Gal tiesiog dėl noro pamatyti ksantijos pakabos reakciją, kuri tikrai skiriasi nuo bėikso. Važiuodamas ksantija jaučiuosi patikimiau, saugiau. Nepaisant žieminių padangų prasto sukibimo su asfaltu, dėl ko atsiranda mašinos vingiavimas, vėlavimas. Kaip jau minėjau, laukiu, kol prisisuksiu vasarinius ratus. Kai dabar veikia ha ir žinau, kaip mašina reaguos į pasukimą, staigesnį stabdymą ir akseleravimą, jaučiuosi užtikrinčiau prie vairo. Dabar pakaitom važinėju su ksantija ir bėiksu. Prisipažinsiu, kad labiau noriu važiuoti su ksantija. Nejučiom smegenyse susiformavo nuostata, kad važiavimas su ksantija- šventė :D . Tuo pasakymu nenoriu supeikti bėikso, nes jis važiuoja gerai, bet, labai jau noriu važiuoti su ha. Automobilis su spyruokline pakaba išvis man sukelia nusivylimą. Tokie pirmų dienų važiavimo su teisingai veikiančiu ha2 patyrimai.
Dar galiu pasakyti, kad bėiksas ir ksantija su ha2- skirtingi automobiliai. Vienas ir kitas yra geri.

P.S. tiems, kas sako, kad prancūzai debilai, nes jie prisivalgę varlių ir sraigių ir sukūrę visokių nesamonių technikos srityje, atsakau, kad reiktų ir man jų paragauti :roll: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Paskutinį kartą redagavo 1 deimantukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 08:03 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 04 2008, 17:28
Pranešimai: 25
Miestas: Klaipėda
toks kvailas klausimas: kai mygtukas salia rankinio ir aukscio reguliavimo svirteles dega - hidroaktyvas ijungtas ar ne? :?:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 08:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Kai įjungi tą mygtuką, ha2 įsijunginėja paprastai sakant dažniau. T.y.,sugriežtinamos įsijungimo sąlygos. HA2 pastoviai niekada nebūna įsijungęs. Jis įsijungia tik esant tam tikrom važiavimo ir vairavimo sąlygom. Jis tuo skiriasi nuo ha1.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 08:19 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 04 2008, 17:28
Pranešimai: 25
Miestas: Klaipėda
aisq, dekui. pas mane mat 95m 2.0i tai kiek supranta mano galva - ha2 turetu stoveti, taciau kadangi xantia buvo mano pirmoji masina, ir su kita esu vaziaves labai trumpai (turejau nusipirkes dar vaziuojanti donora 1.8i 93m) tai sunku lyginti, nes paskaicius tavo foruma atrodo, kad ten kosmosas jungiasi, tik arba pas mane to nera, arba as jau tiek priprates, kad isjungus mygtuka tiesiog nemoku vaziuoti (masina kietesne atrodo, per duobes trankiau vazineja.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 08:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Jei aš sugebėjau tiksliai išdėstyti ankstesnėse žinutėse apie ha2 suveikimą, kai jis buvo netvarkingas, jei mašina sukietėja ir tokia lieka ilgesniam laikui, nors vairuoji ramiai, jame yra kažkoks gedimas. Taip buvo ir maniškiam sidabre. Neturiu įrangos sferų slėgiui pasitikrinti, todėl teko visų sferų azotą išleisti(tik išleisdamas aš galiu apytiksliai nustatyti, ar sfera buvo tuščia, ar joje buvo kažkiek azoto) ir pripūsti tiek, kiek reikia. Visas 8. Sutvarkius viską jis pradėjo džiuginti. Prieš tai, tik sutvarkęs variklį, kai pradėjau važinėti, aš apturėjau didelį diskomfortą. Mašina, pavažiavus miesto nelygiu asfaltu, sukietėdavo ir straksėdavo, kol neišjungdavau degimo. Buvo mintis net jį iškastruoti kažkokiu būdu. Todėl prisisukau sferas su dideliais žikleriais ir lingavau. Minkšta mašina man irgi patinka. Tačiau, norėjau sužinoti, kas yra tas varliasraigiaėdžių (gerąja prasme) atradimas ir atrodo supratau. Dabar turiu sidabrą, kuris man teikia važiavimo malonumą ir nėra kietas, kol ha2 nesuveikia, o, kai suveikia, suveikia tada, kada reikia ir tik padeda vairuot. Turiu minkštą bėiksą, kuris irgi turi savo važiavimo privalumus.

Žmogus, kuris man pardavė mašiną, sakė, kad ji minkšta ir komfortiška. To, važiuodamas prieš sutvarkymą, aš negalėjau pasakyti. Pardavėjas net nežinojo, kad ten yra ha ir kas tai per daiktas. Pirkdamas ją aš nežinojau apie ha nieko. Nežinojau, kad joje nėra nenusileidimo sistemos. Dabar turiu sidabre nenusileidimą ir veikiantį ha2. Tuo labai džiaugiuosi.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 12:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
dabar atsirado kažkoks noras spustelėti smarkiau, ypač žiede ar posūkiuose
Uj, kaip tai pažįstama... :D
deimantukas rašė:
Buvo mintis net jį iškastruoti kažkokiu būdu.
Vat ir daug kam tokios šlykštybės galvon lenda; tai iškastruoti, tai amputuoti, kad tik mašina kuo artimesnė žiguliui būtų :) . Bet tai būdinga tik juzeriams ar meistrams, nesuvokiantiems, su kokia mašina reikalą turi. Normaliai, žmogus stengiasi taisyti gedimą, o ne davesti mašiną ligi "bile važiuoja mano žiguliux" lygio.
pecator 2.0i 95+ rašė:
kiek supranta mano galva - ha2 turetu stoveti
Xantijose nebuvo HA1. Jei jau yra HA perjungimo klavišas- vadinasi, yra (bent jau išeinant iš gamyklos buvo) ir HA2.
pecator 2.0i 95+ rašė:
arba pas mane to nera, arba as jau tiek priprates, kad isjungus mygtuka tiesiog nemoku vaziuoti (masina kietesne atrodo, per duobes trankiau vazineja.)

A čia tam priežasčių gali būti gal 10. Tiek neveikintys/gliučinantys HA davikliai, tiek žikleruotos, tiek tuščios sferos, tiek neteisingai sureguliuotas mašinos aukštis, tiek dalinai amputuotas HA, tiek dar viena kita panaši "nuobodi smulkmena". Inetu tikrai priežasties niekas neatspės. Pūsk pas meistrus normaliai diagnostikai, arba bent jau įsipiršk pas ką prasivažiuoti su normaliai veikiančiu HA (tinkama tam vieta ir laikas- lokaliniai mytukai), kad sužinoti, ant kiek normaliai tavo Xantijoje viskas veikia, nes nesužinojęs, kaip turi būti, nežinosi ir kam tinkamą aparatą turi.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 21 2009, 23:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
Nesu mėgėjas lakstyti. Važinėju ramiai. Tačiau dabar atsirado kažkoks noras spustelėti smarkiau, ypač žiede ar posūkiuose, nuo sankryžos, įsižiebus žaliai šviesai. Gal tiesiog dėl noro pamatyti ksantijos pakabos reakciją, kuri tikrai skiriasi nuo bėikso. Važiuodamas ksantija jaučiuosi patikimiau, saugiau. Nepaisant žieminių padangų prasto sukibimo su asfaltu, dėl ko atsiranda mašinos vingiavimas, vėlavimas. Kaip jau minėjau, laukiu, kol prisisuksiu vasarinius ratus. Kai dabar veikia ha ir žinau, kaip mašina reaguos į pasukimą, staigesnį stabdymą ir akseleravimą, jaučiuosi užtikrinčiau prie vairo.



Grynai mano zodžiai po HA sutvarkymo. Ramiai.... nelakstau... tik +10km/h...:)
O dabar - vis per langa ziuriu ar nenutirpo sniegas ir kiek dar teks kenteti su 185/70R14 CVC3 itin minkstom padangom, kol galesiu apsiauti 205/60R15 Dunlop SP01.
Siaip tai HA skatina kara keliuose, chuliganiska vairavima, provokuoja net "pencininko" stiliaus vairuotojus nestabdyti pries posukius. Isties tokie citropatalogoanatomai kaip Juozas verti pagyrimo uz pastangas stabdyti kara keliuose.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2009, 00:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
provokuoja net "pencininko" stiliaus vairuotojus nestabdyti pries posukius

...kas labai teigiamai atsiliepia "pensininkiškoms" kuro sąnaudoms :) . Pagrindinės sąnaudos juk susidaro mašinai bėgėjantis, o kai nestabdai, netenka po to ir akseleruotis; kuras tuščiai nedega ;) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 22 2009, 10:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2005, 22:14
Pranešimai: 410
Miestas: Vilnius
ech smagi temele perskaiciau visa ir respects Deimantukui kur nepatingejo visa sita perteikti cia ir minciu yra kur pasisemti ir paziureti kaip viskas atrodo aciu :appl:

_________________
Remigijus
Toyota avensis '99 1.8 16v; Peugeot 607 '02 2.2 hdi
Kam reikia plastikiniu langu ar žaliuzių kreipkites Tel. 861037129


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 85 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007