WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 16:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 29 2008, 08:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 29 2008, 08:51
Pranešimai: 18
Miestas: Kaunas
Xantia 95m. 1,8i variklis benzinas, uzkyla temperatura iki 110 laipsniu, cia taip normalu?

_________________
Aurimas
<< Xantia 95m. 1.8i
Kaunas


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2008, 09:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Toks dalykas būtų normalus tik jei itin karštą dieną ištisai smaukytumeisi kamščiuose, o tarpus tarp šviesoforų prašoktum pirmu bėgiu sukdamas ligi redlaino...
O dabar-arba trūksta antifrizo, arba variklio alyvos, arba neveikia radiatoriaus ventiliatorius. Dar variantai- pilnai užkalkėjusi arba užorinta aušinimo sistema, arba uždarytas strigęs termostatas (pastaruoju atveju variklis jau turėtų būti perkaitintas). Yra ir variantas su meluojančiu pačiu davikliu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2008, 10:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Pirmas dalykasm, tai patikrink skyscio kieki

Nuorink sistema (3 varztai - sklendes ant termostato, peciuko jungties ir slangos i peciuka).

Uzdarytoje padetyje uzstrigusi termostata isduoda palyginus saltas radiatorius, kai variklis uzkaites.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2008, 15:13 
mano ksiusai buvo taip kai buvo sugedes ventiliatoriaus daviklis. jei 100 c ir nesisuka ventiliatorius - keisk davikli (apie 30 lt) ir problema dings. daviklis sukasi i radiatoriu


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Spa 17 2008, 00:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Aš tokį klausimėlį turiu kokių ors panašių (2l 16v) variklių turėtojams.
Prie kokios temperatūros pas jus įsijungia ventiliatoriai ir kokia temperatūra laikosi važiuojant pesant geram savaiminiam apipūtimui apipūtimui (tarkim nuo 60-90km/h) ?
Nes maniškei įsijungia ant 90ties parktiškai. O laikosi kelyje tarp 90ties ir padalos po. Kartais net labiau ant padalos po, kas man jau atrodo mažoka :/

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 11 2009, 11:12 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Pas mane tas pats. 2.0 16v masinai termostatas kitoks, dideli rata atidaro prie 92 laipsniu.

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 17 2009, 19:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 16 2006, 21:22
Pranešimai: 120
Miestas: Vilnius
Ventiliatoriaus (-ių) daviklis yra radiatoriuje (dviejų laidų pas mane). Ar užtrumpinus fiškės laidus turi suveikt ventiliatorius?
Ar yra keli bėgiai, t.y. yra keli greičiai? nes pas mane į tą daviklį ateina du laidai.
Gal kas turit elektros grandinės schemą aušinimo sistemos? pas mane variklis 2.0 16v 93 kW

_________________
ex << Xantia '96 2.0i 16v (kai užaugs bus C5, kolkas iki C5 neužaugs... jau nebėra)
Volvo V70 D5
ex << C2 1.4 HDi
<< C4 1.6 HDi VTS Coupe


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2009, 12:56 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 05 2009, 15:30
Pranešimai: 36
Miestas: Vilnius
uztrumpinus fyskes tai nesuveiks ventiliatorius, bet jei pajungsi tiesiai prie akumo ventiliatoriaus fyske tada turi pradet veikt, o del greiciu tai nemanau kad ju yra nes termostatas juk tik atsidaro arba uzsidaro t.y. arba paduoda signala arba ne.

_________________
'98 xantia 2.0i 16v


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 02 2009, 23:16 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
TeVaS rašė:
Ventiliatoriaus (-ių) daviklis yra radiatoriuje (dviejų laidų pas mane). Ar užtrumpinus fiškės laidus turi suveikt ventiliatorius?
Ar yra keli bėgiai, t.y. yra keli greičiai? nes pas mane į tą daviklį ateina du laidai.
Gal kas turit elektros grandinės schemą aušinimo sistemos? pas mane variklis 2.0 16v 93 kW

Mano manymu ventiliatoriaus davikli uztrunpinus turetu suveikt pats ventiliatorius

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 04 2009, 18:01 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 16 2006, 21:22
Pranešimai: 120
Miestas: Vilnius
Teisingai, turi suveikt.
Jau sutvarkyta :appl: , o buvo taip: pasirodo buvo nutrūkęs laidas pačioje fiškėje, kuri jungiasi į daviklį radiatoriuje. :bum: :bum: :bum:

_________________
ex << Xantia '96 2.0i 16v (kai užaugs bus C5, kolkas iki C5 neužaugs... jau nebėra)
Volvo V70 D5
ex << C2 1.4 HDi
<< C4 1.6 HDi VTS Coupe


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 14 2010, 14:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 30 2006, 09:47
Pranešimai: 166
Miestas: Vilnius
TeVaS rašė:
Teisingai, turi suveikt.
Jau sutvarkyta :appl: , o buvo taip: pasirodo buvo nutrūkęs laidas pačioje fiškėje, kuri jungiasi į daviklį radiatoriuje. :bum: :bum: :bum:

Jo, aš irgi ilgai ieškojau dėl ko neveikia radiatoriaus ventiliatorius, pasirodo liga ta pati: pliusinis laidas fiškėje sutrūnijo.

_________________
<< Xantia Break 1.8i 8v '95 R.I.P.
<< Xsara Picasso 1.6i 16v '06


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2010, 18:19 
Tikrai keisk davikli nes man tas termo daviklis kai nusprogo tai tiek bedu pridare:nusprogo termo daviklis isvare visa antifriza perkaito variklis,o finale dar teko remontuotis varikli kas atsejo 1000 pinigu.. :bum:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lie 22 2010, 01:58 
Pas mane irgi panasi problema, ir jau uzp... Pas mane 2,0 16V 98 metu, su kondiske. Variklis uzkaista iki 110 laipsniu (mieste, stovint) tada isijungia ventiliatorius (vienas tik, vairuotojo pusei), atvesina iki 95 ir nutyla. Vaziuojant keliu dirba tinkamai. Ijungus kondiske tas pats 1 isijungineja ir issijungineja (dirba berods kaip ir reiktu). Antras ventilietorius jokiu gyvybes zenklu nerodo. Tikrinau davikliu fiskes, tai viena is ju be sroves stovi, kitos dvi turi. Tie davikliai (ju fiskes) tokiam trikampi tarp vejapuciu isikure. Bandziau siandien prieiti prie tu davilkiu, bet nesekmingai... Iskeliau radiatoriu, bet nepadejo, nes dar ten vienas kondiskes radiatorius stovi, prie sito kazkaip baisu nagus kisti, kol veikia :) Gal turit patarimu kaip prie davilkio fiskes prieit neisdraskius viso auto priekio?
Kokios vietoj randasi ta fiske, apie kuria jus kalbat, kur i radiatoriu jungiasi? Ar cia tas pats trikampis visus laviruoja? Nes siandien radiatoriu buvau istraukes, bet taip ir nemaciau jokiu fiskiu prie jo nors ir su akiniais buvau :)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lie 29 2010, 12:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 31 2007, 21:30
Pranešimai: 11
Miestas: KAUNAS
jei jungiasi tik vienas ventiliatorius,taireiskia tik tada,kai didele temperatura.okai jungi kondiske,jie nesisuka nei vienas.problema bitron valdymo blokas.jis stovi ant kairio lanzerono prie saugikliu.juoda dezutesu laidais pajungtais is apacios.cia 90%.dar gali but reles,kur nuemus groteles pries radiatoriu dezuteje stovi.viskas.pas mane buvo ta pati problema.daugiau ten nieko nera.

_________________
XANTIA ACTIVA 1.9TD 95


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2010, 22:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ariras rašė:
jei jungiasi tik vienas ventiliatorius,taireiskia tik tada,kai didele temperatura.
Jei esant 110C ir įjungtai kondiškei jungiasi tik vienas ventiliatorius, reiškia, kad aušinimo sistemai šiknos skylė :!: Ir šiuo atveju elektrinei daliai (davikliai- pravodkė- relės- ventiliatorių varikliai) laikas būtų prasiskanuoti. Jei jau įsijungia tik vienas ventiliatorius, ir tik pasiekus 110C- bitronas čia kaip ir ne prie ko; tas greičiau rodytų, kad nesuveikia nei pirmasis ventiliatorius, nei įjungtos kondiškės daviklis.

Pūsk, bratka liniax, pas autoelektrikus, nes inetu visvien nesutvarkysim. Spėlioti čia per sudėtinga.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007