WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 16:47 
Sveiki visi,

Pries kelias savaites man triuksmavo masinos priekyje kazkas, itariau priekinio rato guoli. Pasikeiciau ji Pas Audro Siauliuose. Triuksmas dingo, nors man sake, kad guolio tik pradzia buvo. Praejo kelios sav ir vel atsirado triuksmas. Nepatikejau, bet vel mano itarimai - priekinio rato guolis! Tas, kuri keiciausi Siauliuose. Ar man galit paaiskinti, ar as tikrinu ne taip, ar cia ivyko stebuklas ir guolis suejo nepravaziavus net 2000km?! Nebuvo ekstremalaus vaziavimo del ko jis galejo supykti, nei super greicio, nei apkrovimo, nieko, tiesiog yprastas vaziavimas. Mano tikrinimo metodai - pakelti masina i max, pakelti viena priekini rata su domkratu ir ijungus begi klausytis. Traskesi, garsa girdziu tik pakelus vairuotojo puses rata (garsas atsiranda nuo 40-50km/h). Traskesys tikrai ne granatos. Ypac noreciau sulaukti profesionalios Proffano nuomones, nes as esu labai nusivyles. :bum:

Aciu visiems.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 17:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vadinasi, ne guolis buvo kaltas... O kad triukšmas dingo po jo keitimo, greičiausiai, tebus sutapimas: keičiant juk atliekama daug veiksmų; ir mašina pakeliama, ir paberiamas bemaž visas rato mazgas. Tas pajudinimas, greičiausiai, kuriam laikui ir sutramdė traškesį (pasikeitė traškėjusių dalių padėtis viena kitos atžvilgiu, pvz.). Po kurio laiko-vėl tas pats.

O traškėti (jei vienodai suprantame tą garsą), be rato guolio, granatų ir dėžės reduktoriaus (skaityk-pusašio), iškėlus ratą ir sukant be vertikalios apkrovos, nelabai kas ir gali. Yra mažutė teorinė tikimybė, kad išplyšo pavarų dėžės pagalvė, bet jos garsas labiau primena bildesį, ir judant žemomis apsukomis ji duoda pastebimas vibracijas, bei papildomą apkrovimą granatoms (šiek tiek, bet staigiai keičiasi sukimosi kampas).

Bijau, kad kaip ir daugumos internetu bandomų nupasakoti garsų ir jų spėjamų šaltinių atveju, pagelbėti galės tik meistrai, tiesiogiai čiupinėjantys automobilį.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 09 2008, 09:00 
greiciausiai bus pusasio guolis


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 09 2008, 09:06 
ech :) palauksiu kol apziures profesionali akis, susitariau su Proffanu. Tikiuosi isvys visas blogasias jegas :DD Bet siaip, jei atvirai, tai tik su citroenu pradedu pazinti masinu pasauli :D :appl:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 09 2008, 16:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ksona rašė:
greiciausiai bus pusasio guolis

Taip ir buvo. Pakabinamas guolis kartu su apatine variklio pagalve, įpresuota ne visai tinkamu kampu ir priklausančia kitam varikliui. Variklio vibracijos, kai staigiai keičiasi pusašio sukimosi greitis (pakėlus ratus), strošnos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 11 2008, 22:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pakeitus pakabinamą, triukšmas trigubai sumažėjo, bet visvien išliko kažkoks ūžesys/šnaresys. Ūžti ten kaip ir nebėra kam (įtartina kairė vidinė granata, bet ne tiek, kad pulti ją keisti).
Įtartos buvo ir padangos; suvedimo nebuvimą rodytų ir ženkliai nugriaužti priekinių padangų kraštai.
Bus tikrinama ir ši versija; prodolženie sleduet...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 13 2008, 17:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Padangos buvo sukeistos vietomis su galinėmis, bet ūžesiukas nedingo...
Gal kaltas suvedimo nebuvimas (nes ir naujai uždėtos padangos tuo pačiu kampu pjaunamos); bet rimčiau įtartos buvo ir granatos. Bus bandoma pakeisti jose tepalą, tuo pačiu bandant vizualiai nustatyti sudilimą. Tuo pačiu bent apytiksliai rulete nustatyti suvedimo tikslumą, kad įsitikinti, jog suvedimą daryti būtina.
Galimas daiktas, kad ir tai bus dar ne pabaiga; prodolženije sleduet...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 16 2008, 10:54 
Tepalo yra vidineje granatoje. Isorines net neziurejau (jei jau turi vidine, tures ir isorine) :) Nenugincyjama logika. Zodziu arba kentesiu kazkuri laika, arba ja parduosiu arba keisiu viska, kas kelia itarima (maziausiai tiketina). Man tik idomiausia, kad tas garsas isryskeja kai pakeli rata ir suveikia diferencialas (kaire puse sukasi, desine ant zemes). Ir garsas ypac girdisi salone. Jei tai granata, man idomu, kiek ji mane kankins? Ir kaip ja greiciau nubaigti, kad mano dalia palengvetu? :)) Zinoma, laikom spygas, kad tai ne greiciu deze.

Beje, Proffanai, tas pusasio guolio keitimas siek tiek pakeite masinos elgesi. Variklis tikrai zymiai maziau vibruoja ir bildukas ramesnis :) Is po kapoto jauciasi toks standumas. Nemoku nusakyti to jausmo.

P.S. Bet vistiek as myliu savo citroena :appl:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: priekinio rato guolis
StandartinėParašytas: Rgs 22 2008, 08:17 
Retorinis klausimas: kas bendro tarp sauso oro ir didelio triuksmo ir dregno oro ir sumazejusio triuksmo :)?


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007