WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

priekinio rato guolis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=16258
Puslapis 11

Autorius:  Zukrus [ Rgs 08 2008, 16:47 ]
Pranešimo tema:  priekinio rato guolis

Sveiki visi,

Pries kelias savaites man triuksmavo masinos priekyje kazkas, itariau priekinio rato guoli. Pasikeiciau ji Pas Audro Siauliuose. Triuksmas dingo, nors man sake, kad guolio tik pradzia buvo. Praejo kelios sav ir vel atsirado triuksmas. Nepatikejau, bet vel mano itarimai - priekinio rato guolis! Tas, kuri keiciausi Siauliuose. Ar man galit paaiskinti, ar as tikrinu ne taip, ar cia ivyko stebuklas ir guolis suejo nepravaziavus net 2000km?! Nebuvo ekstremalaus vaziavimo del ko jis galejo supykti, nei super greicio, nei apkrovimo, nieko, tiesiog yprastas vaziavimas. Mano tikrinimo metodai - pakelti masina i max, pakelti viena priekini rata su domkratu ir ijungus begi klausytis. Traskesi, garsa girdziu tik pakelus vairuotojo puses rata (garsas atsiranda nuo 40-50km/h). Traskesys tikrai ne granatos. Ypac noreciau sulaukti profesionalios Proffano nuomones, nes as esu labai nusivyles. :bum:

Aciu visiems.

Autorius:  proffanas [ Rgs 08 2008, 17:34 ]
Pranešimo tema:  Re: priekinio rato guolis

Vadinasi, ne guolis buvo kaltas... O kad triukšmas dingo po jo keitimo, greičiausiai, tebus sutapimas: keičiant juk atliekama daug veiksmų; ir mašina pakeliama, ir paberiamas bemaž visas rato mazgas. Tas pajudinimas, greičiausiai, kuriam laikui ir sutramdė traškesį (pasikeitė traškėjusių dalių padėtis viena kitos atžvilgiu, pvz.). Po kurio laiko-vėl tas pats.

O traškėti (jei vienodai suprantame tą garsą), be rato guolio, granatų ir dėžės reduktoriaus (skaityk-pusašio), iškėlus ratą ir sukant be vertikalios apkrovos, nelabai kas ir gali. Yra mažutė teorinė tikimybė, kad išplyšo pavarų dėžės pagalvė, bet jos garsas labiau primena bildesį, ir judant žemomis apsukomis ji duoda pastebimas vibracijas, bei papildomą apkrovimą granatoms (šiek tiek, bet staigiai keičiasi sukimosi kampas).

Bijau, kad kaip ir daugumos internetu bandomų nupasakoti garsų ir jų spėjamų šaltinių atveju, pagelbėti galės tik meistrai, tiesiogiai čiupinėjantys automobilį.

Autorius:  ksona [ Rgs 09 2008, 09:00 ]
Pranešimo tema:  Re: priekinio rato guolis

greiciausiai bus pusasio guolis

Autorius:  Zukrus [ Rgs 09 2008, 09:06 ]
Pranešimo tema:  Re: priekinio rato guolis

ech :) palauksiu kol apziures profesionali akis, susitariau su Proffanu. Tikiuosi isvys visas blogasias jegas :DD Bet siaip, jei atvirai, tai tik su citroenu pradedu pazinti masinu pasauli :D :appl:

Autorius:  proffanas [ Rgs 09 2008, 16:30 ]
Pranešimo tema:  Re: priekinio rato guolis

ksona rašė:
greiciausiai bus pusasio guolis

Taip ir buvo. Pakabinamas guolis kartu su apatine variklio pagalve, įpresuota ne visai tinkamu kampu ir priklausančia kitam varikliui. Variklio vibracijos, kai staigiai keičiasi pusašio sukimosi greitis (pakėlus ratus), strošnos.

Autorius:  proffanas [ Rgs 11 2008, 22:20 ]
Pranešimo tema:  Re: priekinio rato guolis

Pakeitus pakabinamą, triukšmas trigubai sumažėjo, bet visvien išliko kažkoks ūžesys/šnaresys. Ūžti ten kaip ir nebėra kam (įtartina kairė vidinė granata, bet ne tiek, kad pulti ją keisti).
Įtartos buvo ir padangos; suvedimo nebuvimą rodytų ir ženkliai nugriaužti priekinių padangų kraštai.
Bus tikrinama ir ši versija; prodolženie sleduet...

Autorius:  proffanas [ Rgs 13 2008, 17:41 ]
Pranešimo tema:  Re: priekinio rato guolis

Padangos buvo sukeistos vietomis su galinėmis, bet ūžesiukas nedingo...
Gal kaltas suvedimo nebuvimas (nes ir naujai uždėtos padangos tuo pačiu kampu pjaunamos); bet rimčiau įtartos buvo ir granatos. Bus bandoma pakeisti jose tepalą, tuo pačiu bandant vizualiai nustatyti sudilimą. Tuo pačiu bent apytiksliai rulete nustatyti suvedimo tikslumą, kad įsitikinti, jog suvedimą daryti būtina.
Galimas daiktas, kad ir tai bus dar ne pabaiga; prodolženije sleduet...

Autorius:  Zukrus [ Rgs 16 2008, 10:54 ]
Pranešimo tema:  Re: priekinio rato guolis

Tepalo yra vidineje granatoje. Isorines net neziurejau (jei jau turi vidine, tures ir isorine) :) Nenugincyjama logika. Zodziu arba kentesiu kazkuri laika, arba ja parduosiu arba keisiu viska, kas kelia itarima (maziausiai tiketina). Man tik idomiausia, kad tas garsas isryskeja kai pakeli rata ir suveikia diferencialas (kaire puse sukasi, desine ant zemes). Ir garsas ypac girdisi salone. Jei tai granata, man idomu, kiek ji mane kankins? Ir kaip ja greiciau nubaigti, kad mano dalia palengvetu? :)) Zinoma, laikom spygas, kad tai ne greiciu deze.

Beje, Proffanai, tas pusasio guolio keitimas siek tiek pakeite masinos elgesi. Variklis tikrai zymiai maziau vibruoja ir bildukas ramesnis :) Is po kapoto jauciasi toks standumas. Nemoku nusakyti to jausmo.

P.S. Bet vistiek as myliu savo citroena :appl:

Autorius:  Zukrus [ Rgs 22 2008, 08:17 ]
Pranešimo tema:  Re: priekinio rato guolis

Retorinis klausimas: kas bendro tarp sauso oro ir didelio triuksmo ir dregno oro ir sumazejusio triuksmo :)?

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/