WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 14:39

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 09 2009, 14:09 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 04 2008, 17:28
Pranešimai: 25
Miestas: Klaipėda
be to kiek mano galva nesa tai ausinimo ventiliatorius niekaip nesusijes su salono ventiliatoriumi, na nebent tai, kad ausina freonini radiatoriu kondicionieriui.
salone esanciam ventiliatoriui kur nors po ilgo spardymo bus kontaktai nusoke ar angliukai pasibaige.
Del to, kad salone smarkiai sukantis ausinimo ventiliatoriui nera uraganinio vejo kaltinciau sklendes, tiksliau trosiukus, reguliuojancius sklendes. kaip taisykle: oro pajemimo ir padavimo i salona sklendes uzdarytos ir tada viskas puciama i paneles vidu (as taip keleta menesiu maga sildydavau :) ) matyt koks tulas meistras patingejo sutvarkyti trosiukus, nes priejimas tikrai sudetingas, ypac prie oro paemimo i ventiliatoriu is lauko sklendes.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2009, 00:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
ediz13lt rašė:
Turiu panasia beda. Visa laika veike ant max (sukasi kaip paseles, bet i salona paduoda silpnai, filtras svarus). Neseniai pradejo streikuoti, padedavo spyris koja po keleivio sedyne:) Pries savaite is viso nusmigo. Pats varikliukas veikia pajungus prie 12v. Gal kas pagelbes vilnieciui uz padoria kaina?
Beje, yra bedu ir su kondiskes ventiliatorium. O pagr. ventiliatorius isijungia tik prie 90-95 laipsniu ant max, nebent, ijungus kondiske, per groteles su pirstais pasuku kondiskes ventiliatoriu, tada abu dirba graziai. Gal ir sita beda atsirastu $ interesas patvarkyti?, nes pats per kond. radijatoriu nenoriu lysti. Per kamscius baisu vaziuoti, variklis kaista.

Dėl aušinimo ta pati problema. Prisidedu prie norinčiu neužkaisti.
Šiandien teko smarkiai atsidaryti langus ir kaitintis ne tik saulėkaitoje bet ir...

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 13 2013, 15:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Haris rašė:
Hranibal rašė:
Pas mane panasi problema, tik ventiliatorius pucia visada Max,..
Sprendimo budai turetu buti tokie patys?

Ne, pas taviski nusprogo tranzistoriai.
Jei dirba iki max (max nepasileidzia) - nusprogusi rele, jei dirba tik max - tranzai.
Galiu sutvarkyti.
PM.

Pakeičiau tranzus, o pučia vistiek tik ant MAX. Tiksliau sakant, dar įdomiau. Nustatai viena padal žemiau, negu MAX, relė išsijungia, greitis susimažina - truputį papučia ir išsijungia. Jei ant MAX leidi pasisukti bent kelioliką sekundžių ir nustatai viena padala mažiau, negu MAX - relė išsijungia, greitis sumažėja ir pučia tvarkingai be problemų. Vos tik sumažini dar viena padala - išsijungia.
Valdymo problemos, o gal variklio darbinė įtampa per maža? Bet variklis sukasi lengvai ir kai nustatai dviem padalom žemiau nuo to MAX - išsijungia visiškai, ne tai, kad neprasuktų variklio, variklis visiškoj ramybės būsenoj, be įtampų.
Kažkas yra darytas su laidais, bet atrodo, kad tik dėl to, kad buvo išsvilus fiškė. Kodėl ji gali būti išsvilus, nežinia, nes ir laidai ir kontaktai pakankami. Bet tokį pat išsvilimą ir tvarkymą esu daręs vienam Renukui, kur kontaktai tikrai per silpni, tik ten sutvarkius kontaktus veikė tvarkingai.
Tiesa, mašina čia P406, bet ventiliatoriai ir schemos sutampa. Tranzus sudėjau BDX66C.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 13 2013, 15:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Gal valdymo blokas grybą pjauna :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 12:23 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 17 2013, 09:50
Pranešimai: 21
Miestas: klaipeda
sweiki visi,prie to pacio norejau paklaust,pas mane xantia 1997m.2.1 td. su kondiske,ventiliatorius nepucia,buwau isardes tai mano nuomone reiktu keist pati varikiuka nes visiskai pawarges .(pries tai reikdavo su ranka trinktelt kad weiktu dabar jau nebepadeda).gal kur yra pirkt tokiu varikliuku,ar restauruoja kas?dekingas uz atsakymus


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 12:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Angliukai sudile....pasikeisk i kita toki pati motora visa ir viskas, tik ziurek butinai kad butu nuo masinos su kondiske taip pat.

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 17:26 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 17 2013, 09:50
Pranešimai: 21
Miestas: klaipeda
angliukai sweiki tik jiems nebera i ka dilti,nes sudiles inkaras,o varilkliukas tinka nuo bet kokios su kondiske,ar tik nuo citrinos butinai,deficitas cia su jais siais laikais :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 31 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007