WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xantia V6 24v + LPG
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=20904
Puslapis 11

Autorius:  Aukstabalis [ Vas 23 2010, 08:27 ]
Pranešimo tema:  Xantia V6 24v + LPG

Sveiki,

Mažokai radau informacijos apie šiuos variklius, todėl prašau jūsų komentarų kaip jie draugauja su dujomis.

Pasidomėjes susidariau nuomone, kad šiems varikliams geriausiai tinka I kartos dujos. O ką jūs manot.

Autorius:  Haris [ Vas 23 2010, 09:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Manau, kad labai gerai tinka ir IV kartos dujos.

Autorius:  Aukstabalis [ Vas 23 2010, 09:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Suprantu, bet kitokie pinigai :D

Autorius:  Haris [ Vas 23 2010, 09:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Tuomet nesuprantu, ko tu nori???
Ar kas geriausia tinka?
Aukstabalis rašė:
...šiems varikliams geriausiai tinka I kartos dujos...

Ar kas uz pigiai montuojama?
Aukstabalis rašė:
...bet kitokie pinigai :D

Autorius:  xmekas [ Vas 23 2010, 09:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Aukstabalis rašė:
Suprantu, bet kitokie pinigai :D


Jei ipurskimo kolektorius plasmasinis, tai tik 4 kartos. Su 4 kartos iranga sutaupysi ant duju truputi, truputi varikliui sveikiau, trauka isliks -+ kaip su benzinu. Manau, pilnai turetu uztekti ir lenkiskos irangos, tik nereiktu rinktis pacia pigiausia.
Jei ipurskimo kolektorius metalinis ir nera kaip maisytis dujums, manau, vaziuos ir su 1 duju irangos karta. Aisku islieka tikimybe, kad gali sauti, sudraskyti oro filtra, oro srauto matuokle.
Nebera tokia baisi 4 irangos kaina, kad reiktu rinktis dar 1...

Autorius:  Aukstabalis [ Vas 23 2010, 13:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Esu ankščiau turėjes V6 motorą tai meistrai patys siūlė dėti I kartos dujas. Dėl šaudymo svarbiausiai elektra, kad būtu tvarkinga. ne viena mašina turėjau ir problemų neturėjau.

Autorius:  xmekas [ Vas 23 2010, 14:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Aukstabalis rašė:
Esu ankščiau turėjes V6 motorą tai meistrai patys siūlė dėti I kartos dujas. Dėl šaudymo svarbiausiai elektra, kad būtu tvarkinga. ne viena mašina turėjau ir problemų neturėjau.


Variklis varikliui nelygus... I xm'o v6 12v gal ir dabar deciau pirmo kartos, bet tai vienas is retu motoru kuris labai draugiskas dujoms.
Matau, jau apsiprendet ka deti, tia nebeieskokim slieku.

Autorius:  Aukstabalis [ Vas 23 2010, 15:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

kuo daugiau nuomoniu tuo geriau :D

Autorius:  AUDRIUS- cit [ Vas 23 2010, 15:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

rekomenduociau geresne - brangesne iranga detis. pats pasimokiau , kai imontavo viena is pigesniu (apie 2005m tada ji kainavo 850lt su darbu), 3 filtru dezes susprogdinau, kartais daugiau paspaudus gazo saudavo ir prie ikaitusio variklio,o apie salta tai nera net ko kalbet , prie gazo bijodavau prisiliest :bum: . geriau ieskok TD

Autorius:  xindenas [ Vas 28 2010, 23:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

jei nera babkiu ant irangos geresnes,dedi sportini oro filtra ir lieva duju iranga.ir vaziuoji be vargo.

Autorius:  Aukstabalis [ Kov 01 2010, 07:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Šiek tiek pasivažinėjau. Ir ivertinus kuro sąnaudas bei pilant pigesnį benziną, atrodo nelabai apsimoka iš vis dėti dujas.

Autorius:  Awriux [ Kov 02 2010, 10:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Šaudo? oro filtrus drasko? dar ir taip būna? Keturis menus su I kartos dujom pravažinėjau ir tokio bajerio nebuvo. Nors ten buvo ne varliaėdžių mašina

Autorius:  Haris [ Kov 02 2010, 11:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Susitvarkykite elektros sistema (zvaklaidziai, zvakes, paskirtytojas) ir nebus jokiu saudymu!
Seniausiai praeitas etapas
:labas:

Autorius:  proffanas [ Kov 02 2010, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia V6 24v + LPG

Aukstabalis rašė:
Esu ankščiau turėjes V6 motorą tai meistrai patys siūlė dėti I kartos dujas.

Spėju, kad painioji V6 trilitrius variklius :roll: . Jei tu anksčiau turėjai XMą V6 12v, su dabartiniu tavuoju V6 24v ES9J bendro jis teturi tiek, kad jie abu V6, ir kad abu palei 3-is litrus. Jų pašėrimas dujomis, kaip ir variklių reakcija į jas, smarkiai skiriasi.
Jei tik turi galimybę nedėti pirmos kartos dujų į ES9J, tai ir nedėk. O jei jau nėra pasirinkimo... :roll: Turbūt visvien gausis pigiau važinėti vien benzu, nei rinkti visas papildomas išlaidas ir neišsprendžiamus bugus, suinstalinus pirmos kartos dujas.

Apie ES9J (XFZ) variklį ir IV dujas forume kad ir Aurimas jau yra prirašęs pakankamai.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/