Kaip kuriam modeliui priejimas (turbut ar su HA ar be vamzdeliu raizgalynas keicias), bet vistiek nefontanai tas pakeitimas. Patarciau atsukt prie pedalu 13 rakteliu vairo stanga ir 6mm sesekampiu prie vairo koloneles, tada ta stangele su kryzme isimt(prie to pacio pasiziurekit kryzmes stovi). Nusukit tuos keturis vamzdelius nuo koloneles tos dalies kur reik nuimt. Dviemis 6mm sesekampiais ta detale su salniku prisukta prie koloneles, juos atsukus ja issiimi ant stalo. Tada nusiima gumine apsauga nuo purvo, po to toks skardinis bliudelis iskrapstomas, tada stovi fiksavimo ziedas, po juo riebokslis. Ji pakeitus viska surenkam atgaline tvarka

. Viena didele smulkmenele, tiems pas ka vairai su oro pagalvem ir, arba mago valdymais nuo vairo, vairas turi nepasisukt, ratai nepasisukt, viskas turi turi tiksliai i senas vietas isitatyt, nes po to susukus vaira gali nutraukt vaire esancia rite. Trys vietos kur neturi pakeist padeties 1. slicai po vairu prie pedalu, 2. slicai kur uzsimauna ant koloneles(kur tas riebokslis), 3. istryzi slikiniai dantys, kur isikisa i kolonele. Gal ka neaiskiai parasiau, bet manau suprasit.
_________________

C5 2.0 HDI 04' break'as

C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6