WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Xantia 94 sankaba http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=22342 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Andress [ Rgp 21 2010, 18:05 ] |
Pranešimo tema: | Xantia 94 sankaba |
Sveiki, forumieciai. Simta kartu turbut analizuoti sitie klausimai, bet vistiek, kad ir paskaicius foruma, noriu uzduot keleta savo megejisku klausimu. Vakar isedau i masina, kuo puikiaisiai pajudejau, bet siek tiek pavaziavus staiga pradejo nebesijunkt pavaros, jokia. Ir sankabos pedalas pradejo judet nelb naturaliai - vangiai ir mazesne amplitude. Bet garsu jokiu neskleide, gal kol silta buvo, o kita diena uzkuriau, isminiau sankaba ir pasigirdo girgzdejimas, ant laisvo be garsu. Siaip jau kuri laika man 1 pavara retkarciais neiskarto jungdavosi - masinai stovint. Jungdavau 2 begi, po to jau pirmas laisvai metesi. Na ir R pavara daznokai su vargais jungdavosi, nors ismindavau sankaba iki galo, sunkiai sekesi itaikyt. Ka galima sprest is tokiu pozymiu? Kas butent per beda? Nepykit, jei ka, nes esu tik pradedantis automobilistas.. |
Autorius: | Awriux [ Rgp 21 2010, 21:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 94 sankaba |
Andress rašė: Sveiki, forumieciai. Simta kartu turbut analizuoti sitie klausimai, bet vistiek, kad ir paskaicius foruma, noriu uzduot keleta savo megejisku klausimu. Vakar isedau i masina, kuo puikiaisiai pajudejau, bet siek tiek pavaziavus staiga pradejo nebesijunkt pavaros, jokia. Ir sankabos pedalas pradejo judet nelb naturaliai - vangiai ir mazesne amplitude. Bet garsu jokiu neskleide, gal kol silta buvo, o kita diena uzkuriau, isminiau sankaba ir pasigirdo girgzdejimas, ant laisvo be garsu. Siaip jau kuri laika man 1 pavara retkarciais neiskarto jungdavosi - masinai stovint. Jungdavau 2 begi, po to jau pirmas laisvai metesi. Na ir R pavara daznokai su vargais jungdavosi, nors ismindavau sankaba iki galo, sunkiai sekesi itaikyt. Ka galima sprest is tokiu pozymiu? Kas butent per beda? Nepykit, jei ka, nes esu tik pradedantis automobilistas.. Tas 1 ir R pavaros nesijungimas rodo, kad sinchronizatoriai padilę. Man tas pats passate buvo, visada norint įjungt 1 pavarą reikėdavo pirma įmest 2. Su šita problema galima gyvent. Kažin negalėjo dabar koks išminamas guoliukas pabyrėt? |
Autorius: | proffanas [ Rgp 22 2010, 06:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 94 sankaba |
R neturi jokių sinchronizatorių; jungiasi tiesiogiai. O sprendžiant pagal aprašymą, nutikti galėjo daug kas. Pvz. išsimalti išminamąjį guoliuką smaukančios šakutės ašies įvorės ar nudusti pats guoliukas. Inetu čia neprispėliosim; visvien teks berti ir žiūrėti vietoje. Kaina- šimtų, o ne červoncų eilės. Jei bugas, visgi, pačioje dėžėje, remonto suma gali būti ir keturženklė. |
Autorius: | Andress [ Rgp 22 2010, 12:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 94 sankaba |
Dekui, vyrai. Puikiai suprantu, kad nuspet per kalbas tikra problema labai sunku. Man buvo neseniai Lagunos deze subirejus, uztai db toks nuliudes, kad ir vel uz remonta teks simtais kloti.. ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Andress [ Rgp 24 2010, 19:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 94 sankaba |
proffanas rašė: R neturi jokių sinchronizatorių; jungiasi tiesiogiai. O sprendžiant pagal aprašymą, nutikti galėjo daug kas. Pvz. išsimalti išminamąjį guoliuką smaukančios šakutės ašies įvorės ar nudusti pats guoliukas. Inetu čia neprispėliosim; visvien teks berti ir žiūrėti vietoje. Kaina- šimtų, o ne červoncų eilės. Jei bugas, visgi, pačioje dėžėje, remonto suma gali būti ir keturženklė. Na ko gero vis gi su sankaba problemos. Turbut jei keist, tai viska kartu, visa komplekta? Ir idomu ar rasciau pigiau, nei patys meistrai, ir kur galima paieskot? Dar klausimas, ar reiketu tuo paciu p.dezes tepala pasikeist, ar tas nebutina? Dekui. |
Autorius: | proffanas [ Rgp 24 2010, 20:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 94 sankaba |
Kai keis sankabą, visvien išiminės pusašius; išleis kažkiek ir tepalų; gal ir visus. Būtinybę keisti reiks nustatyti pagal jų spalvą. Jei juodi, nekeisti nuo gimimo- aišku, kad keisti rekomenduojama. O jei tepalas bus apyšviesis ir nedvokiantis degėsiais (t.y. nesenai keistas), galima supilti atgal tą patį. O sankabos komplektą keisti visą vienu metu yra razumniausias (nes garantuotai daug metų prie jos nebeteks grįžti) sprendimas. Bet ir brangiausias. Jei tą mašiną po pusmečio-metų žadama parduoti ar išmesti, tai protinga būtų keisti vien tas detales, kurias verkiant reikia. Bet jei po kelių mėnesių nudus kažkuri kita, kuri nekeista- laukia vėl dėžės lupimas, ir vėl su tuo susijusios išlaidos... Ir taip keisti po detalę gali gautis dusyk brangiau, nei keisti viską iš karto. Spręsk pats, nepalikdamas spręsti meistrams. O detalių pigiau gal ir rasi (ypač jei turi PVM apėjimą), bet meistrai paprastai atsako tik už tas dalis, kurias patys perka; jie žino, į ką kreipti dėmesį perkant, kad nenusipirkti šūdo. Jei nusipirksi ką nors labai papigiaj made by (net ne in) China už 3 litus ir tai po savaitės subyrės, meistrai neprisiims jokios atsakomybės. Už pakeitimą gausi mokėti dar kartą. Bet tokius niuansus aptark su jais iš anksto. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |