Sveiki, dar iskilo klausimelis. Buvau nuvezes i subaru centra Klaipedoje del iskrovimo akumuliatoriaus. Jie pasake, kad kaltos sedynes, nes pajungta nuo pastovaus +. Sako atsijunk sedynesir bus viskas tvarkoj. Jie tuo paciu pasiule generatoriaus dirza pasikeist, nes jau prastos bukles( del dirzo nemelavo, jis istikruju buvo labai pavarges) ir paminejo, kad generatoriaus suzadinimo rele prastos bukles. Na dabar, kad neapsisauti perkant rele, norejau paklausti ar ji kalta.
Simptomai:
Nevisada, bet uzkurus ir bevaziuojant, ijungus posuki ar valytuvus pradeda cirksti ir uzsidega akumo lempute, issijungia radija, bet peciukas, sviesos, toliau veikia. Isjungus posuki ar valytuvus, vel isijungia radija, pakartojus ta pati, vel ta pati istorija. Kartais buna, kad si problema vaziuojant buna ir po keliu posukiu ijungimu, kaip ir el. tiekimas atsigauna ir vel viskas veikia. Buna kad uzkurus automobili, pradeda neryskiai sviesti akumo lempute. Kartais taip ir neryskiai sviecia, kartais paryskeja iki normalaus ryskumo. As manau, kad cia ta rele ir bus kalta, bet gal as klystu.
Tuo paciu paklsausiu ar tikrai vairo kryzme kalta. Kiek skaiciau, tai susidariau nuomone , kad pas mane vairo kryzme jau susidevejus. Vairas sukasi sunkiai-> normaliai->sunkiai-> normaliai. I kita puse tas pats. Kada salciau vairas sunkiai sukasi arba su tokiais tarpais, o gerai pasilus ir siltesniam orui, sunkus sukimasis sumazeja, kitaip tariant daugiau normaliai, maziau sunkiai
Taigi teisus as ar ne? Jeigu taip tai reik nuvaziuot susipirkt detales ir pasikeist.