va va , kad sykstus moka 2kart ir as isitikines, bet lietuvoj kitaip neiseina.
tevas nusipirkes xantia 19d 95m , jau metus vazineja (nu toks ir vazinejimas, darbine masina, prastovi po 2-3 savaites i menesi) ir tai uz kiek nusipirko ir ka paliko , tai cia dievo dovana buvo. nu ir as kaip tik buvau prasimetes su bmw 524td, pasimiau lauzu lauza. ta seip ne taip pardaves , ieskojausi automobilio ( ko pasekoje po 2sav iemigravau) , susiradau savaja xsantia, kaina prieneima, isvaizdi, aisku nuvazeves zinojau ,kad tikrai reiks keist tilto guolius ir kazka vaziuoklej.
bet esme ta, kad jau pakeites beveik viska, uz remontus sumoketa jau tikrai daugiau, nei mokejau uz auto.
o jinai, ne tai , kad jei ilipi su laisvesnem kelnem, griuna uz sedyniu kapeikos ( pokstaujam , kad ji juos valgo) bet ir del remonto , sutvarkau, pavaziuoja gerai savaite, bampt kazkas vel islenda. ir taip nuo rudenio, jei ne tas, tai anas ir taip visalaik.
nusivyliau butent citroen savuoju modeliu, kai pakiso koja 50km nuo namu, kai atvaziavus, po reikalu, uzkuriau, pasikureno ir uzgeso. kompo laidai nudege. po to ir prasidejo visos imanomos problemos, kurios reikalauja gan nemazu pinigu,
kaip : atramines gumos, itempejas, variklio pagalve, vairo kolonele, atroda visa sita pakeitus, nu nebereiks nieko keist is tech puses, bet garantuoju, kol pasikeisiu, kazkas vel sulus.
ir esme ta, kad kuo labiau myliu ta masina, tuo labiau ji luzta ;(((( uz ka?
bet vistiek , ateiti zadu pirkt vel xantia , bet gal tik kokiu 98m ir universala , 2l td

) arba noreciau xm 98m, bet sunku rast.
vistiek liskiu prie citroen

negalvoju apie visokius c5 , nes uztenka vien xantia ramonto darbu ir kainu, todel , kaip visi zino, kuo maziau ''pribumbasu'' tuo maziau galvos skausmo.
