Taip jau atsitiko, kad nezinia kada sugedo maniskiai abu ausinimo ventilaitoriai. Pastebejau tik tada, kai per karscius ijungus kondicionieriu nepradedavo pusti ventiliatoriai (-ius), nors kompresorius isijungdavo. Taigi bandant iki ju prisikapstyti ir juos isimti yra darbo pazaidimui, todel tuo paciu padariau foto:
Pradziai reikia nuimti buferi. Kaip tai padaryti yra aprasyta cia -
viewtopic.php?p=238465#p238465Tada pradedam atsukineti varztus ir nuimineti plastmases

Isimam posukius

Atkabinam usus po lempa ir atsukam varztus


Toliau nusukinejam kitus varztus



Atkabinus variklio dangcio troseli prie vairuotojo puses lempos, nuimam visa priekine plasmase

Atsukam dar kelis varztus. Ten kur plasmaseje berods 14 mm verzles matosi, siaip reiketu sukti ne jas, o is kitos puses su nedideliu 6kampiu raktu varzteli. bet del vietos trukumo as issukinejau butent jas, o paskui pasirode, kad jos stambiu sriegiu isriegtos i plasmase, o i jas paskui issisuka kondicionieriaus elemento tvirtinimo varzteliai.

Dabar jau galima atlosti virsutine "televizoriaus" dali pasiremti kuo nors ir atsukineti ventilaitoriaus varikliukus



Abiems varikliukams


Su lemputemis patikrinau ar iki ventiliatoriu viskas gerai su elektrine dalimi. Ijungus kondicionieriu lemputes uzsidegdavo.

Tik man keistas dalykas pasirode - su lemputemis kai tikrinau tai uzsidegdavo abi, o kai sudejau naujus ventiliatorius - isijungdavo tik vienas (vairuotojo puseje) ir sakyciau dideliu greiciu. Pries idedant abu buvo patikrinti ar veikai nuo 12 V. Gal as dar kazko nezinau ten elektroj. Skaiciau, kad ventiliatorius valdo kompiuteris per reles, kurios ten prie ju stovi. Juos jungineja arba nuosekliai - tada lygtais buna letesnis greitis, arba lygiagreciai - tada buna didziausias sukimosi greitis.
HDi variklio aprasyme DW10:
There are 2 operating speeds :
• Slow speed.
• Fast speed.
Slow speed is obtained by supplying the cooling fans in series.
Fast speed is obtained by supplying the cooling fans in parallel.