WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

veluoja vesti
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=27439
Puslapis 11

Autorius:  marunia [ Rgs 03 2012, 10:17 ]
Pranešimo tema:  veluoja vesti

Sveiki, problemele tokia, bandai uzvesti varikli, suki rakta bet starteris pradeda veikti tik po kokiu geru 3 sek., jei palaikai ijungus degima kuri laika kokias 10 sek. tai nesiveda is viso. Kame problemele gali buti?

Auto
Seat Ibiza
1.4 benzas
1997 m.

P.S. suprantu, kad ne citrina, cia mano antras auto, pirmas xantia, be to problema manau gali kilti bet kokiam auto nepriklausank nuo gamintojo. Aciu

Autorius:  Saulius [ Rgs 03 2012, 18:15 ]
Pranešimo tema:  Re: veluoja vesti

greiciausiai problema bus starterio susidevejime.
Pradziai angliukus ziureciau.

Autorius:  Saulynas [ Rgs 03 2012, 20:18 ]
Pranešimo tema:  Re: veluoja vesti

O gal ispanas koki samadielka slapuka ale imobilaizeri idejes :roll: ,aišku jei intervalai vienodi

Autorius:  marunia [ Rgs 03 2012, 21:19 ]
Pranešimo tema:  Re: veluoja vesti

siandien su meistru kalbejau, sako liga, reikia spyneles kontaktus keis greiciausiai, bet kurio atveju siulo ziureti spynele pirmiausiai. Aciu uz pamastymus :-)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 05 2012, 19:50 ]
Pranešimo tema:  Re: veluoja vesti

Pažiūrėjau internete - kaip ir maniau, šitam modely vis dar senoji folksvageninė spynelės kontaktų versija. Tik mechaninė dalis jau eina naujesniam raktui.
Atrodo kontaktai taip http://www.ebay.com/itm/VW-Mk2-Mk3-Cadd ... 0675025373
Jie kišasi į vairo strypo korpusą, kuriame yra integruota mechaninė spynelės dalis. Ir prisisuka tokiu paprastu vienu varžteliu. Tik būtent tas varžtelis yra problema :D

Jei nebuvo ardyta ir lįsta, ten yra truputį darbo viską išardyt. Dabar nepamenu, bet reikia nusiimti plastmases, vairą, tada atsijungi ir atsisukti posūkių ir valytuvų jungiklius (jie atskirai, bet susijungia į vieną bloką). Atsijungti vairo kryžmę nuo strypo (virš pedalų), tada dar porą veržlių ar varžtų, laikančių vairo strypą. Ir nusiimti vairo strypą. Tada neatsimenu, ar reikia jį ištraukt iš to korpuso su guoliu, ar užtenka palenkti jį, kad prieiti prie vienintelio varžtelio, laikančio tą kontaktinę grupę. Ir ją pakeisti.

Jei buvo lįsta ir keista spynelė, galbūt pasiseks ir varžtelis bus neprivežtas stipriai, tada galima su kryžminiu atsuktuvu atsukti ir taip, nes gamykliškam prisukimui atsuktuvas, užkištas skersai neatsuka. Arba būna nulaužta auselė, tada kontaktai kartais tiesiog laikosi, o kartais būna prichaltūrintas tvirtinimas, kad ir užklijuota izoliacija.
Arba galima tiesiog išlaužyti seną, ir pakeisti nauja, koks skirtumas, tik mažiau darbo.

Esu tą darbą daręs keliem passat B3 ir Golf MK2, bet pats strypas yra visų vienodas, gali skirtis tik plastmasė, raktelis. Taip pat senesniųjų (kaipo antras golfas iki dizaino atnaujinimo) gali būti senesio tipo spynelės jungtis, apvalesnė, jūsų tikriausiai bus kaip nuotraukoje, keturkampė. Jei reiks nuimti vairą - galvutė 24mm, reikia prailgintojo, geriau prilaikyti kojomis, nes esu girdėjęs apie sulaužytą vairo užraktą.

Bet pirma reikia pasitikrinti, ar kurimasis priklauso nuo raktelio pasukimo stiprumo ir pabandyti atsijungus fiškę nuo kontaktų, pajunginėti kontaktus, į kuriuos eina du storiausi laidai. Suks starterį ir neįjungus masės, ir bus aišku - spynelė ar ne. Tas truks vos dešimtį minučių, ten viskas ant varžtų ir labai lengvai ardosi :)

Praneškit, kaip seksis :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/