WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 07:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 16:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
bega reduktorius. rem komplektas 150. pliius darbas.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 16:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 07 2012, 12:25
Pranešimai: 40
Dominykas rašė:
bega reduktorius. rem komplektas 150. pliius darbas.

Kazkaip laikinai sutvarkyti neimanoma? Ryt technikine laukia :cry:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 17:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
jajgu upeliu bega ne.tik rinkti reduktoriu. jajgu lengvai dreksta tai galima chalturint, keist tik reboksli...bet betkuriuo atveju reikia isimt jy lauk...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 18:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Ten galima pakeisti tik viršutinį riebokšlį, kurį galbūt įmanoma (reiktų žiūrėti matmenis) gauti už kelis litus guolių parduotuvėj. Nežinau, ar Xantioj įmanoma prieiti nenuėmus vožtuvo, bet galima laisvai pabandyti. Tam kartui - greitas numirėliui kompresas gali ir būti, jei nėra didelių nuotėkių. Bet jei muša slėgį lauk ir varva stipriai - gali ir nebepadėt net trumpam, reikia keisti manžetus.

Dar galima privaryti vairo stiprintuvų sandarintojo ir tikėtis stebuklo. Po to išsiplauti visą LHM sistemą ir pasikeisti skystį.

O šiaip, jei tik drėksta, tai turi praleist. Svarbu nežliaugtų ir nevarvėtų. Su visu šlapiu traversu ir pokiauriu vožtuviuku Renuką vieną pravariau. Tik pasakė - "žėk, čia šlapias traversas viršuj (apačia nuvalyta buvo), atrodo kolonėlė, bet gal ir dar kas. Susitvarkyk, kol visai neprakiuro."

Dominykai - Kaip pabrango komplektas. Čia gal dėl to, kad deficitu patapo? (internetiniuose kataloguose visur rodo, kad nėra).
Kai dar visur rodydavo, prieš du metus, mehary mokėjau šimtuką.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 18:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
svyruoja jo kaina... atsimenu ligtai 120 buvo... neisemus reduktoriaus keisti jam reboksli tai taspats kas operuoti apendicita per uzpa.... imanoma bet kam tai kuribingai?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 19:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 07 2012, 12:25
Pranešimai: 40
tadas1991 rašė:
Ten galima pakeisti tik viršutinį riebokšlį, kurį galbūt įmanoma (reiktų žiūrėti matmenis) gauti už kelis litus guolių parduotuvėj. Nežinau, ar Xantioj įmanoma prieiti nenuėmus vožtuvo, bet galima laisvai pabandyti. Tam kartui - greitas numirėliui kompresas gali ir būti, jei nėra didelių nuotėkių. Bet jei muša slėgį lauk ir varva stipriai - gali ir nebepadėt net trumpam, reikia keisti manžetus.

Dar galima privaryti vairo stiprintuvų sandarintojo ir tikėtis stebuklo. Po to išsiplauti visą LHM sistemą ir pasikeisti skystį.

O šiaip, jei tik drėksta, tai turi praleist. Svarbu nežliaugtų ir nevarvėtų. Su visu šlapiu traversu ir pokiauriu vožtuviuku Renuką vieną pravariau. Tik pasakė - "žėk, čia šlapias traversas viršuj (apačia nuvalyta buvo), atrodo kolonėlė, bet gal ir dar kas. Susitvarkyk, kol visai neprakiuro."

Dominykai - Kaip pabrango komplektas. Čia gal dėl to, kad deficitu patapo? (internetiniuose kataloguose visur rodo, kad nėra).
Kai dar visur rodydavo, prieš du metus, mehary mokėjau šimtuką.


Vairo stiprintuvo sandarintojo jau privares is seniau,nepadejo. Tik gal masina kilnotis efektyviau pradejo.
Kai i technikine nuvariau tai privarvejo balute.
Dabar buvau nusiemes ta kryzme,tai sunkiasi ten po truputi. Pravaliau viska ir sutepiau. Ryt reikes bandyti varyti,gal tuo metu nevarves. Cia,Danijoje,labai grieztai i viska ziuri, o as ta masina greiciau parduoti noriu :D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 20:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Na, taip operacijos išmanumas panašus į tokį :D Bet kai reikia kiek ten - keturis vamzdelius atsijungt, tai pirmąkart žmogui krapštantis prie hidraulikos gali paprasta nepasirodyt. Atsijungt ne problema, paskui kai reik visus atgal sukišt ir jų nesulankstyt ir kreivai sriegio gadinant nesusukt - va už tai ir mokami tie pinigai :)

Na tai sveikinu sandarintojo pripylus tuomet. Ypač tai, kad jis tikriausiai skirtas sintetiniam skysčiui sukurtoms sistemoms :appl:

Jei tau taip norisi tą TA praeit - kažkoks turi būti būdas atjungti visai, užglušinti, tada nesisunktų. Jei tarkim tikrinamas tik kolonėlės varvėjimas, tai, jeigu vidinių nuotėkių labai didelių nėra - galima net rizikuoti nuimti diržą tą, kur siurblį varo. Vandens pompą čia sunka pagrindinis, tad nieko neatsitiks, tik nebus krovimo ir vairo. Jei mašiną pats ant keltuvo vairuoji, nepastebės visų ten degančių lempelių ir įspėjimų apie hidroslėgį ir krovimą, o pastabdysi rankiniu, kad nenukristų (jei antisinko nebūtų ar neveiktų). Tik vairas būtų labai sunkus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 21:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
idomu kaip darbinius stabdzius technikineij tikrintu? :DDDDDDD
jajgu jau ant tiek chalturint tai uzglusint koloneles vamzdi...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 21:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Gal jau užtenka tokių chaltūrų, chebra :D

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 21:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
idomu kaip darbinius stabdzius technikineij tikrintu? :DDDDDDD
jajgu jau ant tiek chalturint tai uzglusint koloneles vamzdi...

Jeigu stabdžiai jau praeiti, tai Lietuvoje jų nebetikrina, Dominykai.
Būtent ant to ir galima smagiai sužaisti :)
Ir būtent todėl ir domina, kaip Danijoje yra, gal visa procedūra iš naujo...
Dėl vamzdžio aš galvojau - bet ar nesprogtų kažkas? Ar tas vamzdis ne tiesiai iš siurblio eina, irgi per reguliatorių slėgio?

Ar tik ne Vokietijoj po nepraeitos pakartotinės TA išvaro ir nuima mašiną nuo įskaitos? Kažką esu girdėjęs.

AuriKo > Juokaujam, juk. Žmogui technikinę reik praeit. Jei jau pila sandarintoją į hidraulinę sistemą, kuriai toks nėra skirtas ir manrods nėra tokio net ir sukurta ar bent jau prekyboje, tai tokį šposą iškrėst irgi gali. Bet reikia paskubėt, nes nuo to sandarintojo dar kitur gali prasimušt staigiai :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 21:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 07 2012, 12:25
Pranešimai: 40
tadas1991 rašė:
Dominykas rašė:
idomu kaip darbinius stabdzius technikineij tikrintu? :DDDDDDD
jajgu jau ant tiek chalturint tai uzglusint koloneles vamzdi...

Jeigu stabdžiai jau praeiti, tai Lietuvoje jų nebetikrina, Dominykai.
Būtent ant to ir galima smagiai sužaisti :)
Ir būtent todėl ir domina, kaip Danijoje yra, gal visa procedūra iš naujo...
Dėl vamzdžio aš galvojau - bet ar nesprogtų kažkas? Ar tas vamzdis ne tiesiai iš siurblio eina, irgi per reguliatorių slėgio?

Ar tik ne Vokietijoj po nepraeitos pakartotinės TA išvaro ir nuima mašiną nuo įskaitos? Kažką esu girdėjęs.

AuriKo > Juokaujam, juk. Žmogui technikinę reik praeit. Jei jau pila sandarintoją į hidraulinę sistemą, kuriai toks nėra skirtas ir manrods nėra tokio net ir sukurta ar bent jau prekyboje, tai tokį šposą iškrėst irgi gali. Bet reikia paskubėt, nes nuo to sandarintojo dar kitur gali prasimušt staigiai :D

Sandarintoja pyliau pati brangiausia,tinkanti su visais hidrauliniais skysciais. Nieko as ten nexalturinau. Nuvaliau ir fsio. Nepraeisiu,tes keisti ir viskas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 21:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
mindugaz rašė:
tadas1991 rašė:
Dominykas rašė:
idomu kaip darbinius stabdzius technikineij tikrintu? :DDDDDDD
jajgu jau ant tiek chalturint tai uzglusint koloneles vamzdi...

Jeigu stabdžiai jau praeiti, tai Lietuvoje jų nebetikrina, Dominykai.
Būtent ant to ir galima smagiai sužaisti :)
Ir būtent todėl ir domina, kaip Danijoje yra, gal visa procedūra iš naujo...
Dėl vamzdžio aš galvojau - bet ar nesprogtų kažkas? Ar tas vamzdis ne tiesiai iš siurblio eina, irgi per reguliatorių slėgio?

Ar tik ne Vokietijoj po nepraeitos pakartotinės TA išvaro ir nuima mašiną nuo įskaitos? Kažką esu girdėjęs.

AuriKo > Juokaujam, juk. Žmogui technikinę reik praeit. Jei jau pila sandarintoją į hidraulinę sistemą, kuriai toks nėra skirtas ir manrods nėra tokio net ir sukurta ar bent jau prekyboje, tai tokį šposą iškrėst irgi gali. Bet reikia paskubėt, nes nuo to sandarintojo dar kitur gali prasimušt staigiai :D

Sandarintoja pyliau pati brangiausia,tinkanti su visais hidrauliniais skysciais. Nieko as ten nexalturinau. Nuvaliau ir fsio. Nepraeisiu,tes keisti ir viskas.

Jau vien sandarintojo pylimas = chaltura.

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 22:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
tadas1991 rašė:
Dominykas rašė:
idomu kaip darbinius stabdzius technikineij tikrintu? :DDDDDDD
jajgu jau ant tiek chalturint tai uzglusint koloneles vamzdi...

Jeigu stabdžiai jau praeiti, tai Lietuvoje jų nebetikrina, Dominykai.
Būtent ant to ir galima smagiai sužaisti :)
Ir būtent todėl ir domina, kaip Danijoje yra, gal visa procedūra iš naujo...
Dėl vamzdžio aš galvojau - bet ar nesprogtų kažkas? Ar tas vamzdis ne tiesiai iš siurblio eina, irgi per reguliatorių slėgio?

Ar tik ne Vokietijoj po nepraeitos pakartotinės TA išvaro ir nuima mašiną nuo įskaitos? Kažką esu girdėjęs.

AuriKo > Juokaujam, juk. Žmogui technikinę reik praeit. Jei jau pila sandarintoją į hidraulinę sistemą, kuriai toks nėra skirtas ir manrods nėra tokio net ir sukurta ar bent jau prekyboje, tai tokį šposą iškrėst irgi gali. Bet reikia paskubėt, nes nuo to sandarintojo dar kitur gali prasimušt staigiai :D

Visiškai dzin, jei TA einant praeiti stabdžiai buvo OK. Bet jei sekantį sykį jie bus blogi (nors ir netikrinant ant stendo, bet juk akivaizdu ir taip, o ir skydelyje šviečia perspėjimai), tada tikrai nepraeisi po tokiu chaltūrų (turėjau omeny dirželio nuėmimo). Juk darbuotojai nėra akli :)

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 20 2012, 22:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Turbūt pigiausias variantas pasikeist visą reduktorių nuo kitos kolonėlės. Kai savo XeMui keičiau, užtrūkau apie 20 min. (bet jau labai skubėjau :D ). Nežinau kaip su Xantios priėjimu

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Reikia pagalbos
StandartinėParašytas: Lap 21 2012, 10:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
AurisKo rašė:
Nežinau kaip su Xantios priėjimu

Nedidelem rankytem visai nieko :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007