Tai kad tam vožtuve nieko ten nėra: pats korpusas, ašis, (kurios vidiniam gale dantys, sukantys kolonėlės liniuotę, išoriniam šlicai užmauti vairo strypą), du salnykai iš abiejų galų, vienas guolis, fiksavimo žiedas vienas ar du (nebepamenu) ir ant tos ašelės užmauti du ar trys manžetai.
Tikrai galima daryti. Vienintelė galbūt problematiška vieta, tai, kad reikia tą ašelę sukišti su tais manžetais atgal (jie ne iš gumos, o tokio, kaip ir tąsaus plastiko, todėl užmaunant išsiplėčia ir nebesusitraukia, reikia atgal suspausti), bet viską padariau namų sąlygomis be jokių problemų ir kliauzių, darydamas pirmą kartą ir be patyrusių patarėjų. Man tuo metu buvo 19 metų. Taip kad galit tikrai daryti pats

Susitvarkiau kolonėlę pilnai per naktį, bet čia įskaitant ir tai, kad nutraukiau į tą kolonėlę bent BXe sukamą bėgių kelmo varžtą, tvarkant sriegį viduj nulūžo sriegiklis ir t.t. :/ Dar išsivaliau liniuotę, sutepiau nauju tepalu, pasikeičiau vieną traukę ir abi didžiasias gumas (mažąją kepurėlę man pardavė netinkamą, didesnę (gal nuo XMo?).
Daugumoj modelių, nenuėmęs vožtuvo, tikriausiai neišimsit kolonėlės, bet gali būti, kad būtent 2.0i yra pakankamai vietos ir išsitraukia ir su vožtuvu ir gal net su hidrocilindru, tuomet darbas ant stalo dvigubai greitesnis ir patikimesnis, švaresnis

Todėl Dominykas ir sako, kad pusvalandis darbo - atsisukt ir išsimušt antgalius, du kolonėlės varžtai, atsijungt strypą ir lyg trys vamzeliai?
Kodėl ten vožtuvas? Todėl, kad vožtuvas, o ne reduktorius. Jame esančios ašies galas su dantračiu yra reduktoriaus dalis, kuris yra vairo kolonėlėje. Pačiame tame korpuse yra tik vožtuvas. Citroen service jis vadinasi - Steering assistance valve. Tai nežinau, iš kur žmonės ištraukė tą reduktorių.
O prikibimas dėl maukšlės pavadinimu guma neteisingas, nes ji pagaminta iš gumos ir galima naudot bendrinį terminą. Čia toks pats naudojimas, kaip žmonės vartoja žodį gumos, kalbėdami apie padangas.