WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 09 2024, 16:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 11 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 22 2013, 07:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Taigi, per savaitgalį sugebėjau pakeist sankabą, visus tris dėžės salnykus, alkūninio didijį salnyką ir prie jo vėliavėles, kurias radau plastmasines. Niekad to nedaręs - tikiuosi laikys...
Karterio tarpinės nebuvo, uždėjau turimą atsarginę, pirktą kažkada dar BXui ir taip ir neprireiktą, ir užtepiau hermetiku - turi laikyt. Aišku tuo pačiu ir tepalo filtras su pačiu tepalu, dėžės tepalas pilnai sintetinis. Dešinės pusės vairo traukės gumą, stabilizatoriaus traukę dėvėtą, bet beveik naują, atnaujinęs vieną sutrūkinėjusią gumytę.
Nusiėmiau siurblį vakuumo, per ten irgi leidžia. Keičiu guminius žiedukus. Vieną gavau Mehario servise, su mažesniu problemos, nėra tobulai tinkamo diametro, o šiek tiek mažesnis įlenda, bet lengvai iššoka net nespėjus prispaust. Įtariu, patept reiks košytės ir laikys.

Po jo dar laukia dangtelio tarpinės keitimas, siurblio špilkų tvarkymas, pasileidžiant ir patikrinant, kaip laikosi diržas su savo draugais guoliais ir pompa, pakeisti alkūninio mažąjį salnyką ir velenėlio salnyką ir išvažiuoti ramiai švariu motoriuku praeiti TA.
Tam, kad ją praeiti, reiks dar pasikeisti dešinės šakės sailenblokus, dešinės vairo traukės gumą.
Tikiuosi, praleis ir su pradedančiu atsisluoksniuoti ties kraštais triplexu, nes dar nėra labai matoma ar trukdantis dalykas.

Sau pačiam, kad smagiau važiuotųsi - pasikeist variklio viršutinę pagalvę ir persipresuot naujus apatinės pagalvės abu sailentus, nes vos gyvi.
Daugumą detalių turiu, bet dar ne visas. Padaryta bus, kai baigsiu su mokslais, tikriausiai Birželį išriedės dar viena Xantia daugmaž tvarkinga į Lietuvos gatves.
Vairuos mama, aš pasilieku ištikimas seniesiem grabam :D

Dėkingas savo mergaitei Linai, kuri padėjo net ir dėžę užkelti ir užmauti teisingai. O tai buvo nelengva užduotis, nes reikėjo įtaikyti ne tik pirminį į diską ir šakutę į guolį (atvirkštinė sankaba), bet ir pusašį į diferencialo movą, kartu pataikant įtaikyti ir nusukto spidometro reduktoriaus dantratį, kad būtų galima teisingai užmauti to dangtelį. Tas nevisai pavyko. Susiskersavus priveržinėjant įtrūko tas dangtelis, nes labai plono lydinio. Įtrūko tik ties ausyte, bet dar nenulūžo, tai tikiuosi, kad laikys užteptas (nepavyko gauti naujo tarpinės žieduko) ir gerai prispaustas :) . Jei ne, teks nusiimti ir aną pusašį, kad pakeisti jį. Tuo pačiu ir pakabinamą būtų galima pakeisti, nes jau laisvumo šiek tiek turi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 31 2013, 20:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sankabos pedalo-troso sujungimo plastikinis tas šūdukas.
Tik originalas, ar normaliai laiko ir tie lenkiški?
Sankaba, lyginant su buvusia - minkštutė :)
Noriu ir antgalį pakeisti, kad išeitų normaliai sureguliuoti, padaryti tesingai aukštą pedalą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 31 2013, 21:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
lenkiskas iki pirmo paspaudimo. bet jajgu minkstute sankaba tai rizikuok... pas mus jau nera antgaliuku :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 31 2013, 22:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Hmm, gavau su mašina du naujus. Pakuotė lenkiškai užrašyta, tikriausiai žinai tokius.
Sau dėčiau ir nesukčiau galvos - nors ir nelengva, pasikeist galima. Mama važinės, jai kai dings sankaba kur užmiesty - nežinos kur dėtis... Bjauru tas, kad Xantijoj visai ne kaip normaliose mašinose - po kapotu filtryną nusiardyt, kad trosą atsileist, nes iš apačios nėra priėjimo. Viduj irgi darbelio netrūksta: plastmasės, pedalas. Ir viskas apgraibom.

O kiek tikras originalas kainuoja? Bent jau Mehario kataloge rašo, kad turi OEM.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2013, 09:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
lenkiskas iki pirmo paspaudimo. bet jajgu minkstute sankaba tai rizikuok... pas mus jau nera antgaliuku :D

Sankaba minkštutė- lygiai kaip tavo XMo. Originali sankaba, senas originalus suteptas trosas, surenkant suteptos šakutės įvorės, šakutės dantukai ir t.t.
Prieš tai buvo vidutinio kietumo pedalas.
Užėjau į meharį - kataloge rodo, kad turi vieną originalią. Kaina 22 ar 24 Lt viso labo, nors imk ir neškis, bet reikia laukt pirmadienio nes serviso parduotuvėj, kuri šešt. nedirba. Tingėjau laukt, pastačiau tą lenkišką. Tam pačiam mehary pasakė, kad lenkas ten tik pakuotojas, o ateina jos iš Italijos ar tai Ispanijos...
Liko surinkt salono plastmases.

Valau bakelį ir keisiu LHM. Situacija baisi. LHM rudas, filtrai užgliaumyję stipriu sluoksniu ir visos to korpuso sienelės aplipusios gliaumais 1-2mm storumo.

Dar guolis galinis laukia paruoštas. Tada keliu dešinę priekį ir čiumpiu ten važiuoklę bei diržą (diržas apynaujis, bet siurblio reikalai...) ir bus baigta - maunam geras padangas ir į TA.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2013, 10:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
saunuolis. mano kai motoras uztilo tai dabar reiks visa salona is naujo rinkt :D plasmasiuuuuuuu.
jajgu bakelyje tokie gliaumai ai isivaizduok kad darosi reguliatoriui, kranuose, voztuvuose...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2013, 21:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Kokius ten varžtus ant špilkų reiktų paaukot? Paprasti senukiniai tikrai nekelia pasitikėjimo, nors ir rašo ten berods 8.8. Vibracija vistiek nemaža, kintamos dinaminės ar net dalinai smūginės apkrovos, rimc reikalas...
10.9 užteks ar dar rimtesnių reik?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2013, 19:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Visgi ne taip paprasta - radau baisų LHM ir visą gliaumotą bakelį. Išploviau gražiai jį ir visai užsikimšusius filtrus, supyliau naują. Ant vairo iškart pasijautė - dar liko nuleist nuo stabdžių sistemos skystį, bet tai vėliau.

Prasiardžiau diržą, radau šiek tiek laisvoką, bet atrodantį gražiai (neseniai keistas). Hmm, galvoju prasidėvėjo ir atsileido. Atleidžiu įtempėją, tikiuosi, kad įsitemps normaliai - kaiptik atsileido visiškai. Nesupratau.... !!! žiūriu, kame reikalas -nėra diržo įtempimui skirtų stumoklio su spyruokle. Anot buvusio savininko vestos remontų knygos, diržą keitė meistras Jan. Tai tam Jan tikriausiai reikia apkapot nagus, kad arba pats nesugebėdamas teisingai jo uždėti, išmetė tą tempėją arba pamatęs, kad jo nėra - neįdėjo ar bent nepranešė savininkui. Įtempė tikriausiai laužtuvu. Gerai, kad neatsileido arba diržas neprašoko, pravažiuota taip visgi berods palei 15kkm. Tempėjas užveržtas neviernai irgi buvo, dabar aišku kodėl... Rytoj Saulynas lyg ir parūpins reikalingas dalis, o kolkas keičiu alkūninio ir velenėlio salnikėlius, po truputį nuiminėju siurblį špilkų tvarkymui.

Keisdamas didžiąją pagalvę, atsukinėjau jos pakylėlę. Ėmė ir nusisuko varžtas viduje, kurio ten gal 2-3cm. Teko gręžti ir persriegti. Gerai, kad iš kitos pusės išsisuka špilka ir galima gręžti kiaurai. Tik paskui tą špilką būtina pastatyti ant sriegio fiksatoriaus, ką ir padariau.

Kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2013, 21:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
sviekinu nusipirkus citroena. sena, gera, HIDRAULINI;)

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 06 2013, 22:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Viskas čia dar normaliai - bendros investicijos į mašiną 3000 nepasieks tikrai, 2500 - gal :) Čia su pirkimo kaina ir visomis dalimis.
Darbo neskaičiuoju, jis mano ir beveik nemokamas :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 12 2013, 19:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Chem. Nupirktas teisingas 12 raktas ir pakeistas siurblio vamzdelio manžetukas.

Nusirengiau kuro siurblį - nuimt škyvą reikia - Ogi sjomniko nėra ant škyvo.
Toks vaizdas, kad niekada ir nebuvę.
Parsinešiau iš dirbtuvių BXinį Bosch siurblį, nusiimu nuo škyvo sjomniką - netinka. Senieji siurbliai ėjo su 19mm veržle, nauji 21, neužsimauna. Nusuku veržlę, bet jau nebandau, matau, kad ašies sriegis visai kitas.
Kaip jį nukrapštyt nepažeidžiant ten nieko? Pakalt šalia ašies nelabai yra priėjimo, o sulankstyt škyvo nenoriu. Užkišt irgi neužkiši - siauras tarpas ir kronšteinas aliuminis lūš.
Kaip nuiminėjat? Kiek kartų lupau, visad sukdavau ir nusisukdavo...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 12 2013, 19:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sugalvojau, ryt išbandysiu...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 14 2013, 07:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Žodžiu siurblį sutvarkiau. Jau TOOOOKIA chaltūra buvo padaryta, kad baisiau matyti neteko. Teko matyti ne vieną taip prichaltūrintą vietą, bet ne tokiam atsakingam mazge. Siurblys buvo kažkada nuiminėtas matomai, nes net ir škyvo veržlė jau buvo nubrėžtais dažais, kitkas taip pat judinta. Apatinė ir galinė špilkos nutrauktos - labai įtariu, kad ne darbo metu, ir net ne perveržiant, o meistrams nepavykus prieiti jų teisingai atsukti, buvo tiesiog uždėtas kaltas ir su kuvalda numuštos... Galinis skečiantis įvorę varžtas irgi be veržlės. Kadangi, matyt, ten vibravo ir skleidė garsus ties ta galine tvirtinimo ausimi - privaryta nesvietiškas gabalas kažkokių silikoninių klijų - matyt kaip amortizacinis tarpas, kad klientas negirdėtų, ko nereikia. Ten tereikėjo uždėti šaibą, veržlę ir prisukti - nesuprantu. Gal ranka netilpo užkišti ir prilaikyti varžtą, sukant veržlę (po to, kai pagauna konusą, jau laikosi pats). Na gerai, man irgi neišėjo ranka ten išlaikyti pilnai, kad prisisuktų iki galo - prasisuka, nes sriegis purvinas ir parūdijęs, bet uždėjau tris papildomas šaibas, tada viskas gerai ir prisiveržė taip, kaip priklauso...
Alkūninio ir velenėlio salnykai atnaujinti. Apatinis buvo drėgnas, bet dar ne kiauras, viršutinis kiauras. Pasukau guolius - abudu klibantys jau. Anot dokumentacijos, jie pravažiavę vos 15-20kkm. Arba tas pats meistras Jan nepakeitė guolių ir juos prakalė, arba Eoltas pardavė šūdą (abudu INA berods). Pompa gera, kaip nauja. Tad išsitraukiau senus mano BX TD guolius, kuriuos keičiau 2011tais metais ir jie jau prasisukę mano nuomone grubiai apie dešimt metų buvo, jei ne daugiau. Irgi turi šiek tiek klibėjimo, bet dar daug geresni negu uždėti, sukant ranka jaučiasi tepalas ir lygus paviršius. Tempėją pakeičiau, o parazitas pasirodo 1.9TD kitoks. Skylės atitinka, bet kronšteino forma kitokia, kas negroja (telpa į vietą tvarkinga); ir plonesnė skarda, kas groja, nes gausis didelis įveržimas variklio pagalvės ausiai, o ten kaišiot šaibas nesinorėjo. Įdėjau buvusį, užmesiu 30kkm, tiek dar atlaikys. Diržas geras, iš Saulyno gavau spyruoklę su stumokliuku, tad ir įsitempė jau tvarkingai. Surinkau, bus ramu.
Pakeičiau dar didžiąją variklio pagalvę kriaušę ir bejudindamas sulaužiau seną sutrūkinėjusią kuro pompą - kriaušę, tai teks ir ją pakeisti. Ir gerai, nes ten irgi kažkas junginėta prijunginėta, kažkokių vožtuvų, sujungimų prikrauta...

Radau, kam čia reikalingas kompas. Maniau, kad pilna mechanika, bet pasirodo vienas purkštukas su laidu, kas neįlindus nesimatė. Siurblio apačion irgi įlenda laidas, kas irgi jo nepajudinus nesimatė. Na ir kas matėsi - elektriniu vožtuvu reguliuojama vakuumo pūslė, tampanti troselį greičiausiai ankstinimo. Vadinas, šitą variklį, nors ir nepilnai, bet jau valdo kompas. TRAGEDIJA :D Reiktų tada gal ir gazo potenciometrą užsidėti. Pas mane jis buvo palūžęs, tad ir nuėmiau, variklio darbe jokių pokyčių. Kažkur skaičiau, kad jis niekam nereikalingas ir veikia, kai būna autopiltas montuojamas, bet tai nepatvirtintos žinios...

Dar daug darbų liko

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 14 2013, 10:00 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
tadas1991 rašė:
Radau, kam čia reikalingas kompas. Maniau, kad pilna mechanika, bet pasirodo vienas purkštukas su laidu, kas neįlindus nesimatė. Siurblio apačion irgi įlenda laidas, kas irgi jo nepajudinus nesimatė. Na ir kas matėsi - elektriniu vožtuvu reguliuojama vakuumo pūslė, tampanti troselį greičiausiai ankstinimo. Vadinas, šitą variklį, nors ir nepilnai, bet jau valdo kompas. TRAGEDIJA :D Reiktų tada gal ir gazo potenciometrą užsidėti. Pas mane jis buvo palūžęs, tad ir nuėmiau, variklio darbe jokių pokyčių. Kažkur skaičiau, kad jis niekam nereikalingas ir veikia, kai būna autopiltas montuojamas, bet tai nepatvirtintos žinios...

Dar daug darbų liko


Va, va, pas mane toks pat kuro siurblys. Taip, elektriniu vožtuvu valdomas paankstinimas (kurį atjungus variklis veikia labai nemaloniai), bet bent man į atjungtą purkštuko laidą praktiškai variklio garsas nereagavo. Taip pat jam "fast idle" turėtų įsijungti ne nuo termostato, bet per vakuumo liniją (2 fyškės, kartu su EGR) nuo to paties temperatūrinio sensoriaus. Man beje, su šiuo siurbliu buvo dalykas, kad jau buvau prisiruošęs siurblį keisti - užsiveda tik visiškai atšalus ir jeigu akumuliatorius visiškai pilnas, o jei nors biški šiltas - tai tik suka ir nieko. Nepadėdavo ir temperatūrinio matuoklio atjungimas, kad žvakes kaitintų kaip šalčiausią žiemą. Kadangi man jau anksčiau šiltas ne visada noriai vesdavosi, pamaniau kad siurbliui paskutinioji. Pasirodo, prie kompo yra 2 relyčių blokas, viena įjungia kompą, kita - kuro tiekimo vožtuvą. Prie relytės (matyt apsauga nuo atvirkštinio impulso) įlituoti du diodai, kurie, pasirodo, buvo susvilę ir praleido srovę. Va todėl ir užtempus veikė, todėl šaltas pilnu akumuliatoriumi užsivedė (diodo varža padidėja + įtampa aukštesnė), kartai ir padaužymas padėjo (kai kontaktai susijungia, nebepasileidžia, bet jėgos pritraukti nepakanka). Kadangi pats viską dariau, remontas kainavo 40 ct ;)

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 14 2013, 10:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Turėsiu omenyje, jei bus problemų. Man kolkas buvo tik daug smagesnis įvykis - kai Ispanijoje automagistralėje naktį bevažiuojant užgeso ir viskas - daryk ką nori, nors katik puikiai veikė variklis. Nuo tos siurblio vibracijos atsikratė ir nulūžo kuro vožtuvo laidas :D Gerai, kad turėjau minimalių priemonių greit suchaltūrint ir padaryt kontaktą - spėjau, kol neprisistatė Policia - ten ne taip griežtai, kaip D.
Šiltas irgi nelengvai vedasi - reikia variklį apversti kokius 3-5 kartus. Bet prie -15 su pusiau gyvu akumuliatorium dar užsivedė iš pusės apsisukimo.
Tai šitam varikliui tai išeina, jau galima ir diagnostiką padaryti? :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007