WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 22:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 11 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 09 2013, 08:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Variklį saugojo tekstolitinė pilno ploto dugninė, tai karterio pramušimas kaip ir nelabai įmanomas atrodo. Jei ir būtų įskelta - matytųsi pirma bent prabraukta, o gal net sužalota ta apsauga.
Na bet ką čia pezaliot internetu, kai net neapžiūrėjau dar ten nieko - reikalai kitaip sprendžiami :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 09 2013, 20:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
smagratis plaukia. verdiktas-alkuninio rebokslis.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 01:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Liuksas...
Įdėjau naują, lygtai ir ne lievakas buvo - Elwis royal, o gal Corteco... O gal net Elringas.
Arba kreivai sudėjau, bet kad lyg ir ne...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2013, 21:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Visgi ne taip paprasta - radau baisų LHM ir visą gliaumotą bakelį. Išploviau gražiai jį ir visai užsikimšusius filtrus, supyliau naują. Ant vairo iškart pasijautė - dar liko nuleist nuo stabdžių sistemos skystį, bet tai vėliau.

Prasiardžiau diržą, radau šiek tiek laisvoką, bet atrodantį gražiai (neseniai keistas). Hmm, galvoju prasidėvėjo ir atsileido. Atleidžiu įtempėją, tikiuosi, kad įsitemps normaliai - kaiptik atsileido visiškai. Nesupratau.... !!! žiūriu, kame reikalas -nėra diržo įtempimui skirtų stumoklio su spyruokle. Anot buvusio savininko vestos remontų knygos, diržą keitė meistras Jan. Tai tam Jan tikriausiai reikia apkapot nagus, kad arba pats nesugebėdamas teisingai jo uždėti, išmetė tą tempėją arba pamatęs, kad jo nėra - neįdėjo ar bent nepranešė savininkui. Įtempė tikriausiai laužtuvu. Gerai, kad neatsileido arba diržas neprašoko, pravažiuota taip visgi berods palei 15kkm. Tempėjas užveržtas neviernai irgi buvo, dabar aišku kodėl... Rytoj Saulynas lyg ir parūpins reikalingas dalis, o kolkas keičiu alkūninio ir velenėlio salnikėlius, po truputį nuiminėju siurblį špilkų tvarkymui.

Keisdamas didžiąją pagalvę, atsukinėjau jos pakylėlę. Ėmė ir nusisuko varžtas viduje, kurio ten gal 2-3cm. Teko gręžti ir persriegti. Gerai, kad iš kitos pusės išsisuka špilka ir galima gręžti kiaurai. Tik paskui tą špilką būtina pastatyti ant sriegio fiksatoriaus, ką ir padariau.

Kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių...

Šiandien ir aš keičiau pagrindinį ,stūmoklio su spyruokle nerasta :? ,diržas lietuvoj dar nekeistas ,mašina iš vokiečių :roll: tai lenkų arba turkų tūpumas :lapux:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2013, 21:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Aš jau du tokius tvarkęs dabar esu :D
Skambinau Alvydui dėl spyruoklės, kai radau antrą kartą. Įsivaizduotumėt jo balso toną, kai išgirdo tokį dalyką :D
Jaučiu tiesiog, kad tie meisteriai nesugalvoja, kaip ten sustumt ir tvarkingai tempėją užmaut. Įstumiu su lomu. Jei tingiu rankomis, remiu į stumoklį vamzduką ir kilsteliu domkratu, užmaunu guolį bent truputį, o jau paskui galima ir rankomis toliau net per spyruoklės pasipriešinimą užmauti.
Nervina dar, kai būna miortvai priveržta, su purvais arba ant klijų pastatyta veržlė to tempėjo ir išsisuka su visa špilka :?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2013, 09:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Aš jau du tokius tvarkęs dabar esu :D
Skambinau Alvydui dėl spyruoklės, kai radau antrą kartą. Įsivaizduotumėt jo balso toną, kai išgirdo tokį dalyką :D
Jaučiu tiesiog, kad tie meisteriai nesugalvoja, kaip ten sustumt ir tvarkingai tempėją užmaut. Įstumiu su lomu. Jei tingiu rankomis, remiu į stumoklį vamzduką ir kilsteliu domkratu, užmaunu guolį bent truputį, o jau paskui galima ir rankomis toliau net per spyruoklės pasipriešinimą užmauti.
Nervina dar, kai būna miortvai priveržta, su purvais arba ant klijų pastatyta veržlė to tempėjo ir išsisuka su visa špilka :?

Sustumiu rankom, tempėją uždedu ,o vat diržui uždėt tai domkratu pasileidžiu įrėmęs į jį pagaliuką ir diržas puikiausiai užsideda ,pirmą kart tik vargau :) ,vakar užtrukau 5 val ,parūkydami -pašnekėdami su klientu

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2013, 10:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Suklydau - tempėją uždedu taip pat - paspaudus stipriai ranka, tempėjas užsimauna. Su domkratu keliu vamzduką, įremtą jau į guolio ausį po spyruokle, kol susistumia iki galo. Tada tik priveržiu kraštinį varžtą, ir tempėjas laikosi vietoje :) Galima ištraukti vamzduką ir domkratą ir ramiai sau dėti po juo esančius daiktus - pompą, škyvuką (jei keičiamas riebokšlis), parazitą. Diržas tuomet užsideda taip pat laisviausiai ir tereikia tą varžtą atleisti, ir įsitempia. Na, bent jau pradiniam prasukimui įsitempia :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2013, 10:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Suklydau - tempėją uždedu taip pat - paspaudus stipriai ranka, tempėjas užsimauna. Su domkratu keliu vamzduką, įremtą jau į guolio ausį po spyruokle, kol susistumia iki galo. Tada tik priveržiu kraštinį varžtą, ir tempėjas laikosi vietoje :) Galima ištraukti vamzduką ir domkratą ir ramiai sau dėti po juo esančius daiktus - pompą, škyvuką (jei keičiamas riebokšlis), parazitą. Diržas tuomet užsideda taip pat laisviausiai ir tereikia tą varžtą atleisti, ir įsitempia. Na, bent jau pradiniam prasukimui įsitempia :)

Aš truputį kitaip bet rezultatas tas pats :taip:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 10 2014, 13:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
JOU, prakiuro pečiukas. Tiksliau senokai buvo toks jau ant ribos ir duodavo kažkiek kvapo tik paleidus šaltą, paskui per kokią pusę minutės dingdavo.
Dabar jau langus vargiai benupučia, laukia smagumynai :|

Prie to dar pakeisti tepalai su filtrais.
Taip pat važiuoklė, iš kurios nepakėlęs mašinos ir nenuėmęs ratos jau įmečiau vieną naują stabilizatoriaus traukę ir vairo traukės antgaliuką. Laukia liūdnoji dalis - šarnyras ir sailenblokai, gerai, kad bent tos pačios pusės, tai nereiks abiejų šakių krapštyt lauk. Bet ir vėl kartosiu darbą, dėl kurio Alvydas mane aprėkė, kad tai neįmanoma, ir praktiškai jau varė iš garažo - išimsiu šakę, nesugadinęs aukščio mechanizmo ir neatjungęs stabilizatoriaus :lapux:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 10 2014, 13:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Pacanuoji rizikanas...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 10 2014, 13:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Ir ką jūs man? :doom:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 10 2014, 13:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Ką tai reiškia?

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2014, 00:23 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 22 2013, 20:44
Pranešimai: 28
Miestas: Vilnius-Varėna
Pasigirsiu :D Prieš mėnesį pasikeičiau salono pečiuką (Xantia 1,9 TD Break 1996). Seną pečiuką reikėjo verkiant keist, nes salone jausdavosi antifrizo kvapas, aušinimo bakelyje pradėjo kauptis rūdys(praplovimas nepadėdavo), priekinis stiklas būdavo dažnai apsitraukes,o svarbiausia, įšilus varikliui į saloną pradėdavo veržtis juodi dūmai ar smalkės,nežinau net kaip tiksliau apibūdint :D Kadangi pečiuką Xantijai keičiau pirmą kartą tai užtrukau du savaitgalius.Būčiau prasisukes ir per vieną, bet traukiant nulūžo šlangos jungtis .Sako ,kad tos jungtys lūžta vos ne kiekvienam. Ačiū Saulynui, kuris parūpino detales. Respektas :appl:
Išėmus seną pečiuką,pasirodė kad jis orginalus dar 1996 metų :shock: Pridedu seno pečiuko nuotraukų.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Naują pečiuką pirkau lenkišką Thermotec firmos už 50lt. Šiaip firma manau nebloga pagal kainą ir kokybę. Prieš kokius gerus penkis-šešis metus keičiau pečių Lagunai 96metų,dėjau irgi Thermotec firmos ir iki šiol šyldo puikiai.Be to Lagunai keičiant pečiuką,panelės ardyt nereikia.
O Xantijai vienas iš sunkesnių darbų buvo vėl užmaut šlangas ant pečiuko. Rodos juokų darbas bet man ne.Pati vieta už variklio labai nepatogi.Guminiai sandarinimo žiedeliai,nenorėjo lygiai įsistatyti,vis užsiskersuodavo arba krisdavo ant žemės,muilas taip pat nepadėjo ,nes greit išdžiūdavo. Tai sutepiau su Litoliu ir iš kokio dvidešimto karto gražiai iki galo,su keiksmažodžiais, užsidėjo.Štai šita jungtis.Paveikslėlis
Dar turiu nuotraukų,gal vėliau dar įdesiu :D

_________________
1996 Cittoen Xantia Break 1,9 TurboD


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2014, 00:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Butu peciukas is nerudeikos-niekad keist nereiktu...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2014, 00:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Na aš užsakiau Nissens už 70Lt. Skirtumas minimalus, o tikrai bus ramiau :)
Topran'as būtų už 25Lt :D Bet kažkaip nesuviliojo tokioj vietoj dėt. BX ar XM dėčiau ir ramiai važiuočiau.

Beje, tie pečiuko metai nelabai ką rodo. O ir laiko jie tikrai tiek ir dar daugiau. Visas reikalas tame, kad būtent jau atėjo metas, kai originalai prakiūra, todėl visi juos ir keičia.
BXų dauguma vis dar važinėja su originalais, nes jiem jie nelabai prakiūra. Ir dauguma jų savininkų ir ypač buvusių savaininkų (buvusių daug daugiau, negu esamų :D) nėra susidūrę su pačio pečiuko jokiomis problemomis, apart šaltą žiemą nesandariomis sklendėmis. O gaila, nes pakeitimas būtų itin lengvas. O būtent Xantia, kur problema reali, nes visiems, kas su jom važinėja nemažai, yra tekę susidurti arba bent iš draugų patirties pažinoti jų pečiukus, pakeitimas visai ne toks smagus :D

Žarnas atjungti nesulaužant įmanoma, bet reikia gerokai pažaisti. Saulius iš jų, mokėdamas teisingai nuimti, gerai uždirba :) Bet kiek tekę susidurt, būna ir tokių variantų, kur tiesiog lūžta ir tiek, nes ar plastmasė susenus, ar antifrizas koks prastas buvo piltas ir sureagavę...

Bet kuriuo atveju krokyto sveikinu įveikus tą darbelį :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 33 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007